Plantaardig/vegan eten

Ik had gisteren die Incredible Bratwurst op en inderdaad, die nasmaak die nog uren blijft hangen in je mond is echt vies.

1 like

Vind ik ook lekker!

Vind de geur bij het bakken niet zo goed, maar het blijft niet hangen. Vind ik bij de beyond burger wel. Die ruikt nog steeds sterk als je hem al op een broodje hebt liggen.

Deze is toch eigenlijk ook echt wel heel lekker.
Ik nam hem nooit omdat ik dacht dat er stond choco brownie en dat leek me best saai, maar mijn vriend had hem gehaald en tijdens het eten dacht ik Van Goh wat een heerlijke stukken zitten erin. Wat blijkt nou, het is choco FUDGE brownie en er zitten echt stukken fudge in.
Lekker joh

7 likes

Ja! Hier in Duitsland kost die 8 Euro :sweat_smile:

1 like

Haha ik las te snel en dacht dat hier iets over Van Gogh stond

12 likes

Dat was ook een autocorrect hahaha dat maakte m’n telefoon ervan automatisch ook die hoofdletters

1 like

wtf ik zoek net op dat ie in NL normaal 6,29 kost en nu in de bonus voor 3,99 :eek:

ik heb vandaag deze vegan vissticks gekocht
was nooit perse fan van vissticks maar wilde ze toch proberen, en vind ze echt naar vissticks smaken of tenminste wat ik me van de smaak herinner

6 likes

Ja bij de appie!! Ik heb ook peanutbutter in huis nu.
Oké dat is gelogen die is ook al op hahaha

1 like

Ja, het is niet eerlijk!!!

1 like

Huh, maar ze bedoelen toch fudgy brownie, niet fudge plus brownie
?

Weet niet, ik dacht dat ook altijd maar er zitten echt stukken fudge in hoor.

Heeft iemand weleens bij pllek in Amsterdam-noord gegeten? Hoe was dat?

Ja, ik heb er denk ik een jaar of twee geleden gegeten. Volgens mij was het eten prima - ik denk niet bijzonder lekker anders had ik dat wel onthouden. Ik vond dat ze voldoende vegan opties hadden/ genoeg rekening hadden gehouden met vegan opties.

Aaah okee! Hoe was de sfeer/personeel?

Ik zoek een leuk restaurant in Amsterdam om op date te gaan! Iemand suggesties?

Ja is heel leuk! Goeie vibes, lekker eten, mooi uitzicht en fijn personeel #nospon

1 like

Ik word zo blij van al die plantaardige producten bij de ap. Eet hierdoor steeds vaker plantaardig zonder dat het moeite kost. Vandaag flammkuchen gemaakt, het enige wat ik dan nog graag wil vervangen is de kaas. Wat zijn jullie favoriete over flammkuchen/pizza?

1 like

Als je helemaal vegan wilt: Mr & Mrs Watson (zit in de naam denk ik) vond ik als niet-vegan echt goed.

5 likes

Die vond ik ook heel lekker en ook wel gezellig! Was er tijdens lunch dus was wel rustig maar fijne plek.

1 like

Jaaa daar ben ik een paar keer geweest voor de lunch! Ook wel een goede optie om te overwegen inderdaad

Het was gezellig druk, zoals het bijvoorbeeld ook is bij de Bazar restaurants. Dat zal nu met corona waarschijnlijk wel anders zijn, waardoor je relaxter een gesprek kunt voeren.

1 like