Plantaardig/vegan eten

Ja, ik heb er denk ik een jaar of twee geleden gegeten. Volgens mij was het eten prima - ik denk niet bijzonder lekker anders had ik dat wel onthouden. Ik vond dat ze voldoende vegan opties hadden/ genoeg rekening hadden gehouden met vegan opties.

Aaah okee! Hoe was de sfeer/personeel?

Ik zoek een leuk restaurant in Amsterdam om op date te gaan! Iemand suggesties?

Ja is heel leuk! Goeie vibes, lekker eten, mooi uitzicht en fijn personeel #nospon

1 like

Ik word zo blij van al die plantaardige producten bij de ap. Eet hierdoor steeds vaker plantaardig zonder dat het moeite kost. Vandaag flammkuchen gemaakt, het enige wat ik dan nog graag wil vervangen is de kaas. Wat zijn jullie favoriete over flammkuchen/pizza?

1 like

Als je helemaal vegan wilt: Mr & Mrs Watson (zit in de naam denk ik) vond ik als niet-vegan echt goed.

5 likes

Die vond ik ook heel lekker en ook wel gezellig! Was er tijdens lunch dus was wel rustig maar fijne plek.

1 like

Jaaa daar ben ik een paar keer geweest voor de lunch! Ook wel een goede optie om te overwegen inderdaad

Het was gezellig druk, zoals het bijvoorbeeld ook is bij de Bazar restaurants. Dat zal nu met corona waarschijnlijk wel anders zijn, waardoor je relaxter een gesprek kunt voeren.

1 like

Vraag me eigenlijk al een tijdje iets af, wellicht weet iemand het in dit topic.
Als je een pizza bij domino’s besteld heb je een vegan variant.
Maar als je op de reguliere variant de normale kaas laat vervangen door vegan kaas, dan is dit toch ook gewoon vegan? Pizza met alleen groentes

Het kan dat de bodem (het deeg) dan niet vegan is, maar dat weet ik niet zeker

Ik verlang echt al heel lang naar Flammkuchen, maar weet niet zo goed waarmee ik me het beste kan beleggen. Ik heb al vegan Flammkuchen bodem gevonden bij de EkoPlaza , wat deed jij als topping ? :star_struck:

1 like

Alle bodems zijn Vegan dacht ik, behalve de glutenvrije

:exploding_head:

Ik heb nog nooit een pizza bij domino’s besteld maar ik had hier nooit over nagedacht

Ohh top!

Ik maak de bodem zelf, maar inderdaad er wordt geen ei of melk in het recept gebruikt dus volgens mij is dit bijna altijd vegan. Ik had als topping die haver creme fraise van de appie, wat uitjes en vegan spekjes van de Lidl. Het enige niet vegan was dus mozzarella, maar dat wil ik dolgraag vervangen voor iets anders smeltbaarheid. Weet niet zo goed hoe. Het hoeft echt niet persee naar kaas te smaken

1 like

Zou je het niet gewoon weg kunnen laten en eventueel wat edelgistvlokken gebruiken als je wel zo’n soort smaak wilt?

Het gaat meer om de structuur ipv de smaak

@anon76889665 heeft een heel goed en super makkelijk recept voor vegan mozarella, die ook nog eens smelt! Ik wil hem wel hier delen als dat mag? Of misschien staat hij al in haar topic

Edit: gevonden!

3 likes

Ik heb binnenkort een tijds moment waarvoor ik nooit kook, namelijk de picknick!! Haha. Iemand tips voor hapjes en lekkere dingen? We gaan met een bootje varen.

Ik heb net mexicaanse zoete aardappel gegeten met pico de gallo, mega lekker. Aardappel roosteren met limoensap, komijn, chili, zout, peper, gerookt paprikpoeder en knoflookpoeder. En pico de gallo is gewoon tomaat, rode ui, koriander, knoflook en limoensap. Kun je als slaatje bij elkaar gooien ofzo, picco is ook lekker met crackers of stokbrood

3 likes