Denk dat het wel kan ja!
Stuur je een foto van hoe slimey het is haha
Wat vond je ervan? Ik vond de structuur wel prima, maar veel smaak had het jiet!
Ooh ik heb toevallig ook een pakje natto liggen voor het ontbijt van morgen! Ik ga de mijne met rijst, avocado en vegan eidooier eten!
Ik eet pas om 20u
maar ik geef updates en foto’s later!
@anon76889665 dat zag ik ook vaak ja, met ei dooier. Lijkt me wel mega lekker maar voor m’n eerste keer wilde ik het ~puur~ houden
Nou here we go, mijn natto avontuur
En nu ga ik afsluiten met een aduki bonen ijsje 
Oh, ik heb echt zin om dit een keer te eten! Dank voor deze review 
Ik stond deze week 's avonds laat in de supermarkt en wou snel een salade meenemen voor het avondeten, maar bijna alles was op. Ze hadden nog één salade over waar normaal een zakje feta bij zit, maar die verder helemaal vegan is. Bij deze zat het zakje kaas er niet in (fabrieksfoutje).
Had jij deze meegenomen? (als je geen salades eet stel je dan even voor dat het een ander soort maaltijd is is die je wel eens eet en wat zonder dat ene ingrediënt ineens wel vegan is)
0 stemmers
Er zijn ook mensen die vooral vegan eten omdat ze zich daar zelf beter bij voelen, en die minder nadenken over het hele systeem van vraag en aanbod. Dan is een salade waar toevallig geen kaas in zit een prima alternatief want je eet zo geen kaas en hoeft het ook niet weg te gooien
(Ik denk overigens dat als je verder altijd plantaardig eet en sporadisch dus zo’n product je al heel vaak een signaal afgeeft naar “het systeem” hoor haha, maar ik snap je punt)
Nou ja ik zou juist ook denken “niemand anders koopt deze salade waarschijnlijk want mensen kopen dit juist voor de feta en anders wordt het wss weggegooid”.
Nee vind helemaal niet dat je doordraaft, is toch een terecht overweging. Maar wel voor iedereen anders idd. Ik zou zeker denken over het signaal dat je afgeeft door dat product te kopen.
Hot tip trouwens jongens vanaf volgende week donderdag zijn de vegan kokos ijsjes weer bij de lidl. Dit jaar maak ik niet dezelfde fout en haal ik gewoon gelijk 6 pakken
Oeh review je hem als je ‘m hebt geprobeerd? De kokosijsjes zijn vanaf donderdag staat in de folder trouwens!
Yes!
En bij mij lagen ze er dus vandaag al
heb ook de choco kokos (zonder amandelen) meegenomen, en wilde dus de natuur kokos maar volgens mij is die hier vervangen door de haver karamel 
Heb trouwens maar twee pakken meegenomen omdat ik niet wist hoe vol m’n diepvries zat, maar donderdag moet ik toch terug en dan neem ik meer mee. Ga deze zomer echt niet zonder kokos ijsjes zitten!!
Waarschijnlijk al bekend (of juist niet), maar deze is zooooo lekker en smaakt precies zoals de normale! Moet momenteen allergeen vrij eten en zag m toevallig staan. 10/10!!
Ik had dit recept gebookmarkt en wil het morgen gaan maken, heb jij het toevallig zelf al geprobeerd? Ik heb het idee dat een heel zakje agar agar wat veel is, op de zakjes die ik heb staat namelijk 1 zakje op 1 liter water. Dus ben benieuwd naar jouw ervaring 
Ik ben bijna jarig en ik wil graag een awesome vegan taart maken (eentje die geschikt is om niet-vegan mensen toch een beetje mee te imponeren). Hebben jullie ideeën? Ik heb zelf inmiddels al wel wat recepten die ik vaker maak, maar ik wil nu graag een nieuw recept proberen.
Ik vind de baksels die sophie.bullimore (insta) plaatst altijd heel lekker eruitzien en relatief makkelijk te maken (niet veel verschillende ingrediënten). Heb zelf haar brownies met lotus speculooskoekjes vaak gemaakt en die zijn echt goed, maar ze heeft ook taart recepten.
Ja, ik houd echt van Alpro go on, de nieuwe variant met vanille vind ik ook heel lekker!