Ik heb die bovenste wel eens geprobeerd, lekker en ook best gezond voor een kant-en-klaar maaltijd. Opzich wel een aanrader om gewoon in je vriezer te hebben liggen voor luie/drukke dagen.
Wat eet je nu dan op die momenten? Dat helpt misschien met vervanging zoeken!
Er staat nu een review van op het instagram account van Livingproof
Ik ben binnenkort op een maandag een hele dag in Groningen. Toevallig mensen die weten of er dan vegan (friendly) lunchtentjes en restaurants open zijn?
Volgens happy cow alleen Mahalo, maar die app klopt 9 van de 10 keer niet in mijn ervaring. Kan me voorstellen dat er vast meer is dan dat.
Plus die is maar open tĂłt 5pm.
Ah maandag is echt vaak een kutdag! Ik vind Groningen echt een vegan friendly stad. Er is een vegan Groningen fb pagina. Miss je vraag daarop stellen?
Ik heb vandaag nog bij achterwerk gegeten in Groningen!
En cheesecake âbij brittaâ, maar beide zijn op maandag dicht
Ik haal bij de jumbo vegan tonijn en heb daar laatst pastasalade mee gemaakt. Maar niet helemaal kant en klaar dus.
Mijn favo kant en klaar is de vega(n) turkse pizza van lekker & anders. Gyozaâs vind ik ook heerlijk. En witte bonen in tomatensaus haha
Waar kan je die tegenwoordig nog kopen? Hier bij geen van de Appies meer en ik mis die pizzaâs
aah ja ik bestel online bij ah. Daar waren ze ook een tijdje weg, maar nu zijn ze er weer.
sorry nutteloos. Misschien kan je het bij je appie aanvragen?
En anders moet ik gewoon een keer een online bestelling plaatsen en een voorraadje digitaal inslaan. . Maar fijn dat ze er weer zijn, die pizzaâs zijn vaak mijn redding
Ja maandag is op de meeste plekken drama dag voor horeca.
Heb me inderdaad even aangemeld op de vegan groningen groep!
Hier liggen ze vaak nog wel bij de CoopâŠweet niet of je daar wat aan hebtđ
Mine too! Want je gooit er wat rauwkost (En ik maak eigen knoflooksaus) op, dus ook nog niet mega ongezond
Een tijdje terug had je bij AH van die magnetron maaltijden met stampot en een product van de vega slager, een gehacktbal of zoiets. Maar volgens mij hebben ze die niet meer?
Misschien kun je wel kant en klare stampot kopen en dan uit de koeling zoiets erbij, maar dat is natuurlijk meer werk.
Echt stom dat ze die niet meer hebben!
Je kan natuurlijk ook idd stamppot (evt met vegan vleesvervanger) of pasta in meerdere porties maken en invriezen
Weet iemand een goed vegan alternatief voor M&Ms wat in Nederland te verkrijgen is? Of Maltesers? Dat zijn eigenlijk de enige snacks die ik nog wel eens mis haha.
Hier kun je in de biowinkel pindaâs, amandelen en hazelnoten met een laagje pure chocolade kopen. Ze zitten in van die grote bakken waar je zelf uit kunt scheppen. Die zijn vegan.
De chocolatier verkoopt ze trouwens ook.
Is niet helemaal hetzelfde maar misschien is dat wat? Erg lekker in ieder geval
Hahaha nee sorry onacceptabel, je kan echt niet zeggen dat geroosterde kikkererwten op maltesers lijken. Geroosterde kikkererwten met chocola is mega lekker maar nowhere near maltesers.
Haha ik snap je gedachtengang maar dit smaakt echt niet naar kikkererwten! Is heel knapperig en niet zompig of kikkererwt achtig. Ik was eerst ook skeptisch!