Plantaardig/vegan eten

Dit is de taart geworden! Hij was echt geweldig

14 likes

Omg ziet er goddelijk uit!

1 like

De frosting was ook echt geweldig haha, het leek ook echt een normale taart. Niemand van het bezoek heeft iets gemerkt in ieder geval!

1 like

Ik wil ook :sob:

1 like

En ik :cry:

Welke frosting is dit @Mulier ?

1 like

WOW @Mulier ik ben geen choco fan, maar dit ziet er echt goddelijk uit!!

Ik heb echt een nieuwe verslaving. Zeewier eten haha, schijnt ook nog vet goed te zijn. Ik kan zo een paar bladeren eten. Ik ga zo dit maken: https://walrabenstein.nl/de-10-voordelen-van-zeewier/
Zo vervelend dat plantaardig eten. :weary:

2 likes

vegan boter + cacao + suiker + vanille aroma + nog iets waar ik nu even niet op kom haha!

Welk recept heb je gebruikt?

1 like

Dit is de ultimate fudge cake van bosh!

1 like

@quantum

1 like

Oeh ik kan die van mn vader wel vragen, was echt de lekkerste ooit!

1 like

Ik vraag me echt af of bij de nieuwe koekjes van de ah er ook vegan koeken tussen zitten. Eigk at ik nooit koeken maarja vegan snoep heb ik maar opgegeven (ja mentos en dragibus en vossenkoppen vd lidl, joepie :roll_eyes: )

2 likes

Als je die hier wilt posten, heel graag! Ik ben al een poosje de beste vegan (zoete) bakrecepten aan het verzamelen!

Dit is overigens mijn favoriete vegan taart tot nu toe, echt héél lekker!

1 like

Nahh kheb een paar verpakkingen omgedraaid en er zag niks bij.
Ik hou het maar bij speculoos en oreos en anders gewoon biscuitjes.

Joehoe, ze zijn er weer!! :heart_eyes:
Gisteren gekocht, lekker! Plus heeft ook vegan chocolade kruidnoten.

5 likes

Omg ik ben zo blij. Mijn vriend heeft een pizzeria. En we hebben een tijd samen gewerkt om een vegan pizza te ontwikkelen. Ennn nu is die af, en in de verkoop. En zooo lekker!!! En ook echt fijn om te zien dat die best populair is al :grinning:

38 likes

Wat super leuk! Welke stad?

Totaal off topic: ik houd van Kaapstad en vooral de omgeving

@Violoncello ik heb hem aan mn vader gevraagd, zal je taggen als ik hem ontvang!

@yzile en robuuste koeken! Gelukkig heb ik een restaurant in de buurt dat vegan koeken van taartenvanjansen verkoopt, die zijn zo lekker dik. Maar jammer appie :frowning:
Oh en ik ben jaloers op je titel ik wil ook Queen zijn :princess:

En nog even klagen iedere x als er eten is op werk moet ik apart naar mn baas om haar eraan te herinneren dat ik vegan eet, om daarna zelf maar te bellen dat ze ook wat vegans voor mij maken. Want ze gaan dat niet iedere x onthouden.
Nu morgen moet ik dus weer op werk eten dus ik er vandaag heen. Nou het is niet duidelijk wat we gaan eten en als ze langs komen in mn klas om bestelling op te nemen moet ik er maar iets vegans voor bedenken, ik hoop dat we domino’s eten. Maar ik vind dit dus echt niet oke?? Het is niet eens dat ik op mn werk wil eten maar ik wil ook weer geen eigen bakje meenemen. Als ze nou zou mailen geef even je dieetwensen door maar ik moet er echt zelf aan denken.

1 like

Je kan die titel gewoon nemen! Ik weet eigk niet hoe ik eraan kom hahaha

1 like