Plantaardig/vegan eten

Misschien met aquafaba?

Ja? Heb jij dat alpro spul wel eens in t echt gezien? Ik vraag me af wat er gebeurt als ik gewoon de handmixer erop zet… ik denk dat ik het gewoon probeer en anders probeer met klopfix of aquafaba

Ik heb het hier in de koelkast staan. Het is gewoon als vla :slight_smile:

Als je een lekkere pudding wil maken raad ik je custardpoeder aan. Daar kun je vla, pudding en creme brulee mee maken

Ik vroeg me af of iemand ooit kazen van Charly All Is Fair heeft geproefd! Wil er eentje mee bestellen met mijn groente, dus zou graag willen weten welke kaas een aanrader is :).

Ik heb altijd die mild & creamy ongezoet. Vind die gewoon lekker en hou sowieso niet van die zoete shit
En als je er fruit bij doet is het sowieso wel zoet

2 likes

Ongezoet voor mij, dan kun je het ook gebruiken voor tzaziki of knoflooksaus

2 likes

Dit is de taart geworden! Hij was echt geweldig

14 likes

Omg ziet er goddelijk uit!

1 like

De frosting was ook echt geweldig haha, het leek ook echt een normale taart. Niemand van het bezoek heeft iets gemerkt in ieder geval!

1 like

Ik wil ook :sob:

1 like

En ik :cry:

Welke frosting is dit @Mulier ?

1 like

WOW @Mulier ik ben geen choco fan, maar dit ziet er echt goddelijk uit!!

Ik heb echt een nieuwe verslaving. Zeewier eten haha, schijnt ook nog vet goed te zijn. Ik kan zo een paar bladeren eten. Ik ga zo dit maken: https://walrabenstein.nl/de-10-voordelen-van-zeewier/
Zo vervelend dat plantaardig eten. :weary:

2 likes

vegan boter + cacao + suiker + vanille aroma + nog iets waar ik nu even niet op kom haha!

Welk recept heb je gebruikt?

1 like

Dit is de ultimate fudge cake van bosh!

1 like

@quantum

1 like

Oeh ik kan die van mn vader wel vragen, was echt de lekkerste ooit!

1 like

Ik vraag me echt af of bij de nieuwe koekjes van de ah er ook vegan koeken tussen zitten. Eigk at ik nooit koeken maarja vegan snoep heb ik maar opgegeven (ja mentos en dragibus en vossenkoppen vd lidl, joepie :roll_eyes: )

2 likes

Als je die hier wilt posten, heel graag! Ik ben al een poosje de beste vegan (zoete) bakrecepten aan het verzamelen!

Dit is overigens mijn favoriete vegan taart tot nu toe, echt héél lekker!

1 like

Nahh kheb een paar verpakkingen omgedraaid en er zag niks bij.
Ik hou het maar bij speculoos en oreos en anders gewoon biscuitjes.