Mijn god… ik zou niet weten wat ik gedaan had hahaha. Ik zou echt in staat zijn gewoon weg te gaan
Haha ja typisch he! Kon er eigenlijk wel om lachen. Had gelukkig eigen eten mee genomen, omdat ik al dacht dat t misschien een probleem zou zijn. Anders was ik wel echt omgekomen van de honger!
Ik ga meestal voor groenten en fruit naar de markt en de rest bij de supermarkt. Scheelt best wat! Als er goede aanbiedingen zijn sla ik die ook altijd in (kan in de vriezer etc)!
En ik maak meestal ook een weekmenu met dingen erin die in de aanbieding zijn. Vind dat wel fijn werken!
LOL ik heb dus tien pakjes Wilmersburger bij de AH gekocht toen ik zag staan dat het uit het assortiment gaat. Nu gaan ze dat dus sowieso gewoon vervangen door Violife haha. De Delhaize (Belgische winkel die bij AH hoort) heeft ook net Violife sneetjes, smeerkaas en geraspte kaas toegevoegd aan het assortiment dus ik verwacht dat dezelfde producten ook in de AH verkrijgbaar gaan zijn!
Hahaha omg ik moet hier gewoon om lachen omdat het zo stom is, dit zou ik echt heel kut vinden??? Alsof je ook kunt werken op een zak sla
Nee, heb nog gevraagd of ze al informatie voor me hadden, maar ‘ze hadden nog niks gehoord en komen zo snel mogelijk bij me terug’…
Wauww wat sneu dit. Zij denkt dus waarschijnlijk echt dat dit het enige is wat jij eet?
Zijn die plakjes van Violife trouwens lekker? Nature&Moi is op dit moment mijn favoriet (met Wilmersburger op plek 2, denk ik).
Edit voor de tweede keer: Het is Simply V. Die is gewoon het allerbeste. Met Nature&Moi en Wilmersburger op een gedeelde tweede plek.
Heeft SoFine ook kaas?
Wow nee sorry, ging fout. Ik bedoelde Nature&moi! Denk ik… misschien was het toch een andere.
Ik heb gister super lekker gegeten, zelfs mijn vleesetende vriend was onder de indruk en het is een herfstig recept van Pick up Limes, de Autumn Glow Nourish Bowl.
Ik ben trouwens niet pick up limes, maar heel enthousiast haha!
Ik had de cranberries vervangen voor krentjes, want dat vind ik lekkerder en heb ik altijd in huis voor onze dochter.
Ik gebruik ze in sauzen en soms als topping voor een ovenschotel. Ik zou ze niet zo snel op brood eten maar ik ben ook wel een zeikerd als het op kaasvervangers aan komt
Ik heb een jaar geleden 24 blikken jackfruit in een opwelling gekocht omdat ze goedkoop waren maar eigenlijk heb ik er nog geen lekker recept mee kunnen maken. Alle BBQ pulled jackfruit recepten vond ik niks, te zoet/zurig. Heeft iemand toevallig tips?
Ja nature&moi! Die ze bij de jumbo hebben. Die is lekker op tosti’s! Smelt echt lekker tot een grote romige bende.
Ik lees hier voornamelijk mee omdat ik zelf niet 100% vegan eet maar wel veel heb aan jullie tips. Maar op deze moet ik toch even reageren want ik weet niet of ik moet lachen of huilen haha. Wat erg!
Ik denk niet dat @Kusjessoldaat het zo bedoelde hoor. Jij vroeg het toch gewoon op een normale manier, omdat je geïnteresseerd was? Lijkt me dat ze bedoelt dat die vraag vooral irritant is met een ondertoon van ‘Wat eet je dan wél, er is niets anders dan vlees/ zuivel/ dierlijke producten, wat raar dat je zo eet’.
Maar je kan altijd dingen delen en vragen hè Is juist leuk!
Ja sorry ik ben er eindelijk uit. Simply V! Die is gewoon nóg beter dan die van Nature&Moi.
Je kan er ook satéstokjes van maken.
Haha ja ik dacht eerst ook dat ze een ‘grapje’ maakte. Dat ze sla had gekocht, en andere dingen om salade te maken enz. Dus voor de grap eerst alleen de sla gaf. Maar toen bleek het dus echt alleen de sla te zijn haha, echt zo zo dom! Maar ja had gelukkig eten bij me, dus was niet super kut. Gewoon heel stom en typisch!
Ja… was zelf ook echt zo’n type van vlees boven op vlees, met extra vlees. En zonder vlees is het geen eten, en alle vegans zijn overgevoelige konijnen hippies