Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik wil graag fillers naast mijn mondhoeken en naast de plooien van neus want ik vind dat ik altijd boos lijk. Zo een streng gezicht. En botox voor mijn kraaiepootjes.

De fillers kon ze niet beloven dat dat iets ging doen ( ? ) en ze zei dat ik botox kon nemen voor mijn kraaiepootjes maar dat je dit ook bijna niet ging zien.

@Katie ik had onmiddellijk een afspraak gepland voor een behandeling omdat ik echt wel zeker was.

@Sistersledge ja klopt ! Ik twijfelde tussen haar en nog iemand anders. De andere dokter rekent 30€ aan maar dit is een medisch consultatie en die kan je daarna binnenbrengen bij de mutualiteit…

1 like

Ja, zelfs met inbreng bij de mutualiteit blijft €80 los erover! Mocht je toevallig van de regio van Brugge zijn, kan ik je wel een fijn adresje aanraden.

3 likes

Ik hoop dat je inmiddels wat positiever bent over het resultaat?
Ik denk dat botvergroeiing na langere tijd altijd wel weer optreedt?
Aha als de foto’s van zijn andere operaties je niet echt aanspreken, moet je het idd niet doen!
Ik had paar weken geleden mijn consult bij hem. Beviel wel, maar nu even afwachten of de revisie mogelijk is en of ik het echt opnieuw door alle gedoe wil pff

2 likes

Ja voel me echt bedrogen. Ik twijfel om een slechte google review te geven.

Dat is lief van je ! Woon aan de andere kant van het land :slight_smile:

Ik ben wel geïnteresseerd in dat fijn adresje in de regio van Brugge :slight_smile: !

Heb je een PM gestuurd si

4 likes

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een eerste keer Botox in mijn fronsrimpels. Beetje dubbele gevoelens nu. Langs de ene kant vind ik dat ik te lang gewacht heb (ben 40) waardoor de rimpels al te diep zijn. Langs de andere kant vind ik dat ik niet flauw moet doen en het ouder worden gewoon moet accepteren. Maar goed, we zullen zien hoe ik me voel eens het resultaat zichtbaar is.

1 like

Hechtingen gingen er maandag eind van de dag uit, daarna zwelt het altijd nog weer wat meer op. Dus hier een voor en ‘na’ foto van direct na het hechtingen verwijderen en de rest van het herstelproces tot nu:

Foto's:

Schrik er wel van dat ik het echt nog niet mooi vind en er zo aan moet wennen, maar het is best wel opgezet nu weer en de plekjes die ik niet mooi vind worden volgens de arts nog veel minder (binnenste ooghoek linkeroog vind ik bijvoorbeeld minder mooi dan rechts, maar daar is het wat meer opgezet).

29 likes

Mooi resultaat hoor! Maar kan me voorstellen dat het wel even wennen is. Maar je gaat daar snel gewend aan zijn denk ik.

3 likes

Ohhh ik snap dat je nog moet wennen, maar fuck, je hebt gewoon oogleden nu!!! Je zet me wel aan het denken hoor! Groetjes van een mede hooded-eyes. :eyes:

10 likes

Echt hé! Ik heb gewoon echt oogleden, wtf
Nooit gehad, wat doe je met die dingen?

3 likes

Ooglooks met cut creases maken I guess?! 🥹

2 likes

Ja! gebruik het maar voor 1 oor en blijft echt lang en goed zitten. Had de allereerste keer wel een dag wat pijn maar gebruik het nu al jaren zonder pijn.

1 like

Heel mooi! Zal wel even schakelen zijn als je nu in de spiegel kijkt. Ik liet vandaag een pasfoto maken. Ik heb al hooded eyes maar nu dacht ik de tandjes het is echt tijd geworden om een consult in te plannen. Met jouw resultaat wordt die wens wel groter. :heart_eyes:

1 like

Hoop dat dit de juiste plek is voor deze vraag!

Iemand aanraders voor:

• babybotox
  • lipfillers
    Tussen Maastricht en Eindhoven ongeveer. Over de grens mag ook. Zie door de bomen het bos niet meer. Eerste keer voor mij :syringe:
1 like

Ik begreep dat hier iemand ook enthousiast was over filler cottage in Rotterdam, nu hebben zij ook een locatie in Mierlo (of all places haha). Misschien is dat wat?

3 likes

Ik kan natuurlijk verder niet oordelen over je ervaring, maar botox daar voor kraaienpootjes werkt idd niet per se goed/vaak niet. Omdat die rimpels vaak lachrimpels zijn gecreerd door andere spieren en niet zozeer van een lokale spier (itt je frons bijv).

Ik heb het het wel gedaan (maar voor een trillend spiertje en dat werkte wel top) en zie ook letterlijk 0 verschil bij mn kraaienpootjes

4 likes

Ik laat vanmiddag voor het eerst botox zetten, in mijn voorhoofd. En ik vind het zo zo eng.
Ik heb al traangootfillers en mijn lippen iets gevuld, maar ik vind dit zoveel enger.
Las over een hangend oog of juist zakkende wenkbrauwen… Doodeng. Zie niet voor me hoe ik dan naar mijn werk kan. Ik twijfel dus ook nog steeds of ik niet moet afzeggen😬

2 likes

Ik heb het twee maanden geleden voor het eerst gedaan en het viel me alles mee, ben superblij met het resultaat. De behandelaar waar ik ben geweest doet voorhoofd alleen in combinatie met je frons. Dat voorkomt dat je voorhoofd gaat hangen. Hij ging bewust voor een natuurlijk resultaat, dus wilde niet teveel spuiten. Ben paar weken later teruggeweest omdat mijn voorhoofd weer ging bewegen, toen is er nog wat bij gezet. Volgens mij als je je gewoon aan de voorschriften houdt (eerste zoveel uur niet wrijven en bukken en sporten etc), en ze een beetje rustig beginnen zou het echt op z’n pootjes terecht moeten komen!

2 likes

Ik overweeg ook botox voor m’n voorhoofd en fronsrimpel, maar ik vind het ook wel spannend. Ervaren jullie ook nadelen?

2 likes