Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Een stuk blonder dan de powder kleur. Het stoort echt niet, heb zelf ook weinig wenkbrauw haar, in de zomer wordt het lichter en dan verf ik het soms.

1 like

Heel lang geleden dat ik het hier aankondigde maar door alle omstandigheden in de ziekenhuizen heb ik een half jaar later nu toch eindelijk mijn liposuctie van onderkin gehad gisteren. Iedereen die hierover nadenkt, doen! Het ziet er nu al zo mooi uit en het viel me 100% mee, naar de tandarts gaan is enger

8 likes

Heb je dit in N laten doen en waar?

1 like

Ja, bij Faceland. Behandeling zelf viel mee, maar loop nu wel al paar dagen met flink blauw oog en zwelling.

1 like

Iemand ervaring in Rotterdam voor je fronsrimpel ?

1 like

Ik heb een afspraak staan voor een ooglidcorrectie 11 april. Omg, ik vind dit doodeng.
Maar ik wil het al jaren, dus heb de knoop maar eens doorgehakt.

21 likes

Ik ga bij Sterre bij doctors at soap. Je zit er maar kort maar vind het altijd erg gezellig. Ben 1x bij faceland geweest maar vind de sfeer bij DAS echt veel fijner.

2 likes

Ik ga morgen naar Dr Robert. Will report back. Eerste keer, spannend!!

4 likes

Ooh herkenbaar, vond ik ook! Waar ga je heen?
Ik vond de behandeling an sich meevallen. M’n moeder had hem ook gedaan en die was echt bont en blauw, dat zakte dan in de loop van de dagen naar beneden toe. Ik werd (gelukkig) niet zo blauw maar het duurde wel even voordat ik enigszins toonbaar was. Slapen is wel even wennen! Heb je zo’n reiskussentje voor je nek gekocht?

1 like

Ik ga naar faceland naar Murielle.
Nee, nog geen reiskussentje, maar slim! Volgens mij heb ik er nog wel ergens 1.

3 likes

@flwhrs ik ga nu ook 2 jaar bij hem… heel prettig, luistert goed etc

1 like

Top, dank je! Ik heb dit hele topic doorgelezen en kwam hierdoor ook op hem uit, daarna op andere sites reviews bekeken en toen de knoop maar doorgehakt. @flwhrs Kirsten van Filler Cottage en eentje op de Kop van Zuid kwamen hier ook goed naar voren trouwens.

3 likes

Ik heb het twee jaar geleden laten doen en ben er zo blij mee! Behandeling was zo gepiept, en heb daarna ook niet echt last gehad. Ik was alleen in mijn ooghoeken een beetje blauw, maar ik draag een bril dus dat viel niet op. Zodra het pleistertje er af was zag je haast niets meer. Zou het zo weer doen!

Tip: verdeel een zak diepvrieserwten over een paar boterhamzakjes om mee te koelen. De erwten vormen zich naar je oog. Ik vond dat veel prettiger dan bijvoorbeeld zo’n oogmasker.

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met kaaklijnfillers?

1 like

Iemand ervaring met een fijne kliniek voor fillers/botox in (de buurt van) Groningen? Ik ben een tijd geleden bij Dermaclinic geweest, veel geld betaald en als resultaat zat het meer boven m’n lip dan erin helaas.

Mijn tweede neuscorrectie is ook mislukt. En de neustip is niet eens voor de tweede keer aangepakt omdat de arts zei dat mijn neusgaten niet kleiner konden worden. Het is zo tyfuslelijk, ik durf niemand te zien en walg van mezelf.

Maar ik vind het zo moeilijk om te geloven dat het niet beter kon. Als ik kijk naar sommige sterren dan zie ik grote verschillen. Ik zou wel willen weten wie bijvoorbeeld de arts is van de Kardashians of Blake Lively. Ik heb ook wel echt pech met mijn hele gezicht. Super asymmetrische kin, lippen, neus, wangen, ogen, wenkbrauwen, voorhoofd. Hele grote neusgaten én grote neustip. Maar toch, iets beter zou misschien betekenen dat ik ergens heen durf te gaan.

Als iemand een hele goede arts weet hoor ik het heel graag.

5 likes

Allereerst vind ik het verschrikkelijk voor je! Niet jezelf willen laten zien terwijl je juist operaties hebt doorstaan voor het tegenovergestelde te bereiken is verschrikkelijk. Ben je beide keren naar dezelfde arts geweest? Ik ben zelf enorm fan van dr Holtzer in het ASZ, sowieso heb ik een voorkeur voor artsen die in een ziekenhuis werken ipv een kliniek. Mijn advies zou zijn om meerdere second opinions aan te vragen zodat je een goed beeld krijgt van de mogelijkheden en alsjeblieft niet te laten verleiden tot operaties in het buitenland. Héél veel sterkte en succes

2 likes

Wat ik ga zeggen, is absoluut niet onaardig bedoeld maar iets wat ik me serieus afvraag. Heb je hier met andere mensen over gesproken? En hoe kijken zij naar jou en je neus? Want zoals je de situatie beschrijft, vraag ik me af of je ooit tevreden zult zijn met een eindresultaat en of het niet eerder iets is wat in je hoofd niet klopt. Hoe dan ook, veel sterkte!

4 likes

Ja voor mij hetzelfde @Salinger, werd echt verdrietig van je bericht. :frowning: Onwijs naar hoe je je hierbij voelt. Wij kennen de situatie niet maar als het medisch dus niet lukt dan is het uiteindelijk toch beter dat de arts dat eerlijk heeft aangegeven? Hoe erg je er ook van baalt. Misschien is het ook handig om met iemand te kunnen praten om met deze situatie je spiegelbeeld uiteindelijk te kunnen accepteren.

en @Okapi De eerste keer was ik tevreden, tot mijn bot begon te groeien. Dat is uitzonderlijke pech volgens de chirurg (en zat ook niet tussen de oren dus). Dat heb ik soort van kunnen accepteren omdat ik het nog steeds een verbetering vond. Toen zag ik foto’s en mijn spiegelbeeld van de onderkant van mijn neus en dat had ik beter niet kunnen weten. Ik denk niet dat ik hier ooit tevreden mee zal zijn. Maar ik ben tevreden over mijn neus geweest (ook al kende ik de onderkant toen niet) en toen vond ik hem verre van ideaal en was er dus daadwerkelijk een complicatie dus ik denk ook niet dat ik een geval nooit-goed-genoeg ben.

Ik durf andere mensen niks te vragen. Ik had beter niet een tweede keer kunnen opereren en ik hoef dat echt niet van een ander te horen momenteel. Mijn beste vriendin zei in december nog: ‘je neus is nog nooit zo breed geweest’. Zij had het gevoel dat ze dat kon zeggen omdat ze dacht dat ik er toch bijna vanaf was door de nieuwe operatie. Die woorden vergeet ik nooit meer denk ik dus ik houd het even bij mijn eigen oordeel.

Sorry ben niet zo helder nu. Maar ja, als ik ooit nog iets van een leven wil zal ik mezelf moeten accepteren ja. Denk niet dat het aan de buitenkant nog opgelost kan worden. Ik wil er alleen echt niet over praten met mensen irl want ik wil onzichtbaar zijn en dan leg ik zo de focus erop.

1 like