Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik ga morgen voor het eerst fillers doen in m’n neus mond plooi, vind ik ook best spannend haha
Botox heb ik ruim 1,5 jaar geleden 1 keer gedaan, rimpelwas helemaal weg, toen rustig laten uitwerken en m’n rimpel is nu weer iets meer terug dat ik denk hmm zal ik het nog een keer doen. Dus misschien wordt mijn tactiek met botox om het gewoon eens in de 2 jaar te doen haha

3 likes

Ik heb ook een paar jaar geleden botox in mijn frons gehad en dat is nu helemaal weg en mijn frons is weer aanwezig dus ik ben nu ook aan het kijken om weer botox te nemen voor de frons haha

4 likes

Neen, niet echt.
De eerste keer wel een weekje hoofdpijn gehad. Als ik nu laat bijspuiten na 4 maanden voel ik de eerste dagen wel hele lichte pijn aan mijn voorhoofd. Maar dat is ook maar als ik er aan denk.

Verder: duur en verslavend.
Ik neem mini botox van 150€ bij mijn dermatoloog en dat doe ik om de 4-5 maanden.

3 likes

Haha duur en verslavend, dat klinkt als een slechte combi. En in welke zin is het verslavend? Dat je steeds meer wilt laten spuiten?

Nog een aansluitende vraag: hadden jullie al heel zichtbare rimpels of zijn jullie een beetje uit voorzorg begonnen? Ik heb in m’n voorhoofd 3 duidelijke lijnen, maar ik kan ze met foundation nog goed verdoezelen. Ik twijfel of ik al moet beginnen of nog even moet wachten.

En doen jullie daarnaast ook nog andere gezichtsbehandelingen, zoals peelings? Ik geef daar nu m’n geld aan uit, maar twijfel of ik dan vooral botox wil of een combi blijf doen

2 likes

Niet dat ik meer wil want ik heb 4 keer een mini botox in mijn voorhoofd, wel dat je om de 4 maanden terug wil.
Ik wil er niet meer mee stoppen.

Ik heb al dunne lijntjes. Ik ben ook één van de oudere forumleden.
Op zich vind ik dat niet erg. Past bij mijn leeftijd.
Bij een bepaalde leeftijd is een superstrak gezicht niet mooi, vind ik.

Ik doe het om er frisser en minder bedrukt uit te zien.
Ik word altijd jonger geschat en dat wil ik nog even vasthouden. Wat vals spelen eigenlijk.

Ik doe niets anders, behalve zo weinig mogelijk zonneschade oplopen.

2 likes

Ugh ik heb een beetje een dilemma. Ik ben gister ongesteld geworden en dan gebruik ik maximale dosering naproxen 2-3 dagen. En heb vanmiddag een Botox afspraak. Nu bedacht ik me ineens dat het volgens mij geadviseerd wordt geen bloedverdunnende pijnstillers te slikken zoals ibuprofen en naproxen. Dus ik even gegoogled en lees dus idd overal dat ze dat tot 48 uur ervoor afraden ivm blauwe plekken. Ik krijg ook echt heel snel blauwe plekken, had de vorige keer een plek ter grootte van een euro tussen m’n wenkbrauwen :+1:t3:

Maar ik dus de kliniek gebeld en zij zeggen ‘oh nee joh dat is geen probleem, tot vanmiddag!’. Alleen ik denk nu ja… ik vind dat helemaal niet chill voelen? Ook al zeggen zij daar dat het gewoon kan, dat is niet voor niets overal een advies lijkt me? En aangezien ik zo snel blauw wordt dan ga ik er nu heen wetende dat ik straks een week met blauwe plekjes in m’n gezicht rond loop.

Wat zouden jullie doen?

1 like

Nou ja ik moet komende week weer werken en sta voor de klas, dus daarom niet heel chill.

Kosten door berekenen heb ik in zo’n geval nog niet echt gehoord? Staat ook nergens in hun voorwaarden dat je als je laat afzegt je moet betalen.

1 like

Ik heb toch even terug gebeld! Ze hadden idd wel 24 uur annuleringsbeleid, maar ze begreep dat ik dit zelf ook niet helemaal voorzien had en dat ik het ook niet fijn vond me te laten prikken nu. Ze wist volgens mij nog van de vorige x, die plek ontstond terwijl ik daar nog was dus de arts had er meteen arnica op gesmeerd enzo. Dus denk dat ze daarom misschien wat coulanter waren :sweat_smile:

2 likes

Bedankt voor jullie reacties! Nou ik ben geweest en ik had een hele lieve arts. Ze heeft me aardig gerust gesteld.
Ik kon kiezen tussen bocouture en botox zelf? Uiteindelijk nu de goedkopere variant gedaan, de bocouture. Welke hebben jullie altijd? Ik merk er eigenlijk nog niets van. Geen hoofdpijn of strak gevoel en nog zichtbare rimpels. Maar iik las al dat dit bij bocouture sowieso al langer duurt dan bij botox.
Over 2 weken mag ik terugkomen om te kijken hoe het gaat en of er eventueel wat bij in moet.

@Musa: fijn dat je kosteloos mocht annuleren!

1 like

Heeft iemand hier een goed adres voor lipfillers? Graag geen lopende band werk en iemand die echt goed kijkt naar wat mooi staat bij jou. En bleef het lang blauw? Ben daar namelijk heel erg bang voor i.v.m. werk :sweat_smile:

1 like

Ben heel benieuwd of je er nu wat meer aan gewend bent en meer tevreden mee bent? Hopelijk wel!

1 like

Jazeker! Littekens zijn nog wel opvallend in textuur, maar de roodheid is goed te verbergen met een klein beetje oogschaduw. En ik heb precies op het begin van m’n litteken in m’n ooghoek een puistje bij 1 oog dus nu stoor ik me daar aan en hoop ik dat dat nog weg gaat. Buiten dat ben ik heeel happy.

Echt bizar hoe groot het verschil is. Beide foto’s zelfde mascara en geen foundation of wenkbrauwmake-up (wel pmu) en op de onderste nu dus alleen een beetje heel licht taupe oogschaduw op m’n ooglid.

47 likes

Wat gek dat ze je een keuze aanbieden? Dacht dat ze meestal met 1 merk werkten. 2 plekken waar ik heen ga (1 hele fancy, de andere okay) werken beiden met Bocouture haha.
Werkt prima maar dan zou ik wel nieuwsgierig worden naar de “echte Botox”.
Fijn dat het meeviel!

Edit: zie net op de site van Faceland dat ze ook met beide producten werken, zit een verschil van 40 euro in

2 likes

Mooi geworden zeg!
Idd een heel verschil toch wel.
Zou je dit nou eigenlijk adviseren om in de herfst/winter te doen, gelet op herstel tijd?

2 likes

Ik denk niet dat er heel erg een verschil in zit. Je moet je littekens wel 6 weken uit de zon houden, maar het is altijd aan te raden om niet met je oogleden in de zon te gaan liggen, dus voor mij zou daar geen verschil in zitten.

2 likes

Oh wauw dat is echt heel mooi geworden! Overtuigd mij om het ook wel te gaan doen. Maar wel in de herfst/winter, mijn ogen zijn nu steeds helemaal opgezwollen en kapot vanwege hooikoorts. Maar ik zou tekenen voor zo’n resultaat.

3 likes

Het is nog steeds een beetje opgezet hoor, na 3 maanden zie je pas hoe het echt is geworden, zal dan nog even updaten!

1 like

Wow dan ben je wel een pro ih analyseren want ik probeer te snappen wat half zij aanzicht is, maar bedoel je dat een bepaald onderdeel niet mooi is? Bijv de neusvleugels of waar de hechtingen zaten?

1 like

Heeft iemand toevallig ervaring met Dr. Penny of Doctors at Soap in Den Haag?
Ik ben botox voor mijn frons en voorhoofd aan het overwegen.

3 likes

Werken traangootfillers ook als je diepliggende ogen hebt? Om dat gat een beetje op te vullen?

type ogen

1 like