Ooglooks met cut creases maken I guess?! 🥹
Ja! gebruik het maar voor 1 oor en blijft echt lang en goed zitten. Had de allereerste keer wel een dag wat pijn maar gebruik het nu al jaren zonder pijn.
Heel mooi! Zal wel even schakelen zijn als je nu in de spiegel kijkt. Ik liet vandaag een pasfoto maken. Ik heb al hooded eyes maar nu dacht ik de tandjes het is echt tijd geworden om een consult in te plannen. Met jouw resultaat wordt die wens wel groter.
Hoop dat dit de juiste plek is voor deze vraag!
Iemand aanraders voor:
- babybotox
- lipfillers
Tussen Maastricht en Eindhoven ongeveer. Over de grens mag ook. Zie door de bomen het bos niet meer. Eerste keer voor mij
Ik begreep dat hier iemand ook enthousiast was over filler cottage in Rotterdam, nu hebben zij ook een locatie in Mierlo (of all places haha). Misschien is dat wat?
Ik kan natuurlijk verder niet oordelen over je ervaring, maar botox daar voor kraaienpootjes werkt idd niet per se goed/vaak niet. Omdat die rimpels vaak lachrimpels zijn gecreerd door andere spieren en niet zozeer van een lokale spier (itt je frons bijv).
Ik heb het het wel gedaan (maar voor een trillend spiertje en dat werkte wel top) en zie ook letterlijk 0 verschil bij mn kraaienpootjes
Ik laat vanmiddag voor het eerst botox zetten, in mijn voorhoofd. En ik vind het zo zo eng.
Ik heb al traangootfillers en mijn lippen iets gevuld, maar ik vind dit zoveel enger.
Las over een hangend oog of juist zakkende wenkbrauwen… Doodeng. Zie niet voor me hoe ik dan naar mijn werk kan. Ik twijfel dus ook nog steeds of ik niet moet afzeggen😬
Ik heb het twee maanden geleden voor het eerst gedaan en het viel me alles mee, ben superblij met het resultaat. De behandelaar waar ik ben geweest doet voorhoofd alleen in combinatie met je frons. Dat voorkomt dat je voorhoofd gaat hangen. Hij ging bewust voor een natuurlijk resultaat, dus wilde niet teveel spuiten. Ben paar weken later teruggeweest omdat mijn voorhoofd weer ging bewegen, toen is er nog wat bij gezet. Volgens mij als je je gewoon aan de voorschriften houdt (eerste zoveel uur niet wrijven en bukken en sporten etc), en ze een beetje rustig beginnen zou het echt op z’n pootjes terecht moeten komen!
Ik overweeg ook botox voor m’n voorhoofd en fronsrimpel, maar ik vind het ook wel spannend. Ervaren jullie ook nadelen?
Ik ga morgen voor het eerst fillers doen in m’n neus mond plooi, vind ik ook best spannend haha
Botox heb ik ruim 1,5 jaar geleden 1 keer gedaan, rimpelwas helemaal weg, toen rustig laten uitwerken en m’n rimpel is nu weer iets meer terug dat ik denk hmm zal ik het nog een keer doen. Dus misschien wordt mijn tactiek met botox om het gewoon eens in de 2 jaar te doen haha
Ik heb ook een paar jaar geleden botox in mijn frons gehad en dat is nu helemaal weg en mijn frons is weer aanwezig dus ik ben nu ook aan het kijken om weer botox te nemen voor de frons haha
Neen, niet echt.
De eerste keer wel een weekje hoofdpijn gehad. Als ik nu laat bijspuiten na 4 maanden voel ik de eerste dagen wel hele lichte pijn aan mijn voorhoofd. Maar dat is ook maar als ik er aan denk.
Verder: duur en verslavend.
Ik neem mini botox van 150€ bij mijn dermatoloog en dat doe ik om de 4-5 maanden.
Haha duur en verslavend, dat klinkt als een slechte combi. En in welke zin is het verslavend? Dat je steeds meer wilt laten spuiten?
Nog een aansluitende vraag: hadden jullie al heel zichtbare rimpels of zijn jullie een beetje uit voorzorg begonnen? Ik heb in m’n voorhoofd 3 duidelijke lijnen, maar ik kan ze met foundation nog goed verdoezelen. Ik twijfel of ik al moet beginnen of nog even moet wachten.
En doen jullie daarnaast ook nog andere gezichtsbehandelingen, zoals peelings? Ik geef daar nu m’n geld aan uit, maar twijfel of ik dan vooral botox wil of een combi blijf doen
Niet dat ik meer wil want ik heb 4 keer een mini botox in mijn voorhoofd, wel dat je om de 4 maanden terug wil.
Ik wil er niet meer mee stoppen.
Ik heb al dunne lijntjes. Ik ben ook één van de oudere forumleden.
Op zich vind ik dat niet erg. Past bij mijn leeftijd.
Bij een bepaalde leeftijd is een superstrak gezicht niet mooi, vind ik.
Ik doe het om er frisser en minder bedrukt uit te zien.
Ik word altijd jonger geschat en dat wil ik nog even vasthouden. Wat vals spelen eigenlijk.
Ik doe niets anders, behalve zo weinig mogelijk zonneschade oplopen.
Ugh ik heb een beetje een dilemma. Ik ben gister ongesteld geworden en dan gebruik ik maximale dosering naproxen 2-3 dagen. En heb vanmiddag een Botox afspraak. Nu bedacht ik me ineens dat het volgens mij geadviseerd wordt geen bloedverdunnende pijnstillers te slikken zoals ibuprofen en naproxen. Dus ik even gegoogled en lees dus idd overal dat ze dat tot 48 uur ervoor afraden ivm blauwe plekken. Ik krijg ook echt heel snel blauwe plekken, had de vorige keer een plek ter grootte van een euro tussen m’n wenkbrauwen
Maar ik dus de kliniek gebeld en zij zeggen ‘oh nee joh dat is geen probleem, tot vanmiddag!’. Alleen ik denk nu ja… ik vind dat helemaal niet chill voelen? Ook al zeggen zij daar dat het gewoon kan, dat is niet voor niets overal een advies lijkt me? En aangezien ik zo snel blauw wordt dan ga ik er nu heen wetende dat ik straks een week met blauwe plekjes in m’n gezicht rond loop.
Wat zouden jullie doen?
Nou ja ik moet komende week weer werken en sta voor de klas, dus daarom niet heel chill.
Kosten door berekenen heb ik in zo’n geval nog niet echt gehoord? Staat ook nergens in hun voorwaarden dat je als je laat afzegt je moet betalen.
Ik heb toch even terug gebeld! Ze hadden idd wel 24 uur annuleringsbeleid, maar ze begreep dat ik dit zelf ook niet helemaal voorzien had en dat ik het ook niet fijn vond me te laten prikken nu. Ze wist volgens mij nog van de vorige x, die plek ontstond terwijl ik daar nog was dus de arts had er meteen arnica op gesmeerd enzo. Dus denk dat ze daarom misschien wat coulanter waren
Bedankt voor jullie reacties! Nou ik ben geweest en ik had een hele lieve arts. Ze heeft me aardig gerust gesteld.
Ik kon kiezen tussen bocouture en botox zelf? Uiteindelijk nu de goedkopere variant gedaan, de bocouture. Welke hebben jullie altijd? Ik merk er eigenlijk nog niets van. Geen hoofdpijn of strak gevoel en nog zichtbare rimpels. Maar iik las al dat dit bij bocouture sowieso al langer duurt dan bij botox.
Over 2 weken mag ik terugkomen om te kijken hoe het gaat en of er eventueel wat bij in moet.
@Musa: fijn dat je kosteloos mocht annuleren!
Heeft iemand hier een goed adres voor lipfillers? Graag geen lopende band werk en iemand die echt goed kijkt naar wat mooi staat bij jou. En bleef het lang blauw? Ben daar namelijk heel erg bang voor i.v.m. werk
Ben heel benieuwd of je er nu wat meer aan gewend bent en meer tevreden mee bent? Hopelijk wel!