Ik laat zometeen weer botox in m’n voorhoofd knallen voor het eerst in 2 jaar en dan staat er altijd zo nadrukkelijk dat je 48 uur na de behandeling niet mag sporten, maar ik wil morgen eigenlijk echt krachttrainen
waarschijnlijk luister ik braaf maar vraag me af of het echt zo nauw luistert
Zo net voor ‘t eerst botox in voorhoofdzone laten spuiten, ben benieuwd of ik het over een paar dagen zie / voel. Nu nog niet, maar is normaal geloof ik.
Dit was slechts het begin. Lipfillers is de volgende stap ik heb nu een adres via via in BE en ik vond het een hele betrouwbare, maar 1 ml filler kost €320. Ik weet niet wat normaal is want de ene kost €249 en de ander €495, ik heb de naam van de filler niet gevraagd maar ofc. zoals allen hyaluronzuur en het was een soepele zodat het natuurlijk aanvoelt. Ik wil ook niet die Russian method, ik wil juist niet die krul, gewoon een beetje extra lip.
Ik ga wel denk ik maar ben benieuwd naar jullie eerste x en de kosten en waar je naar toe ging.
Dit haal ik later weg, lijkt me vrij herkenbaar, maar deze man is nmlk gewoon huisarts en doet dit ook (al tientallen jaren).
Bij mij staat er maar 1 dag niet sporten… Kan je de volgende keer je afspraak misschien beter zo plannen dat je smorgens gaat sporten en smiddags de afspraak hebt. Dan hoef je er geen rekening mee te houden.
Ja het is volgens mij multi interpretabel want ze zeggen ‘geen duckface’ en ‘je bovenlip krijgt meer krul’.
Wat is dan de definitie van duckface?
Dit vond ik bij een snelle google search:
The Russian Method
Één van de meest populaire lip fillers methode is ‘‘The Russian Method’’. Dit is een van onze favorieten! Hierbij worden kleine micro injecties hyaluronzuur verticaal in de lip geïnjecteerd. Door deze micro spuitjes worden je lippen vol en mooi rond gevuld. Deze techniek verbreedt, lift en opent het liplichaam zonder dat je lip de projectie verliest. Hierdoor lijkt het alsof je lip meer omhoog krult dan dat het volume naar voren komt. Deze lip filler methode is onder andere gebruikt bij reality ster Kylie Jenner.
Oh ik dacht dat Russian juist was dat ze je lip lijn accentueren, dus dat je een wat scherper randje krijgt bij je Cupido boog enzo. Heb er verder geen verstand van hoor, maar dat zag ik laatst voorbij komen.
Ik vind trouwens qua krullende bovenlip Jaimie Vaes een goed voorbeeld, ik vind bij haar dus dat die bovenlip op een bepaalde manier omhoog krult ofzo.
Bij mij stond 1 dag niet sporten en 2 dagen niet heftig sporten lol. Wat is rustig sporten, darten? Maar normaal plan ik het idd wat efficiënter, dit was een last minute afspraak dus had niets te kiezen
Waarom vraag je niet welke filler wordt gebruikt? Lijkt me vrij essentieel om je erin te kunnen verdiepen?
Ik wil me er niet per se in verdiepen, die man noemde die naam ook maar is me ontschoten, ga hem nog wel appen maar de keuze dat ik ga is eigenlijk al gemaakt vind de uitleg van de filler belangrijker dan de naam. Dat het soepel is en geen harde worstjes worden en weinig kans op bultjes enzo.
Enige wat ik wil weten is wat men betaalt, om de prijs te benchmarken
Ja dan moet je wel de naam weten van de filler. Daar zit vaak het prijsverschil in namelijk. En volgens mij is Belgie sowieso beetje duurder dan NL?
Maar het is toch pas 2 dagen na de ingreep? Dan heb je nog heel veel zwelling.
En wat bedoel je met keuzes maken als je je kwetsbaar of wanhopig voelt? Dat heeft toch niks te maken met dat je meer erin dan je zou willen?
Ze worden trouwens wel vanzelf een heel stuk minder. Volgens mij moet je ze ook elke zoveel jaar laten bijwerken.
Ik heb wel ervaring met betaal mooier maar ik ga sowieso alleen voor botox. Iedereen die ik daar ooit heb gezien heeft duidelijk een andere mening dan ik over wat mooi is qua cosmetische ingrepen… daarom zou ik daar nooit fillers nemen. Botox zet gewoon je gezicht stil maar verandert je uiterlijk verder niet itt fillers
Het zal echt nog wel minder worden. Kijk het nog even een weekje aan en ga anders terug met de vraag of ze de vorm kunnen corrigeren. Je kunt eventueel ook om een andere arts vragen met als reden dat je vindt dat deze arts de eerste keer ook niet goed naar je wensen heeft geluisterd.
Het kan ook dat het in je hoofd erger is dan je denkt, je lippen zijn natuurlijk sowieso wel groter worden misschien lijkt het daardoor duckface in jouw ogen maar wellicht is dat ook niet helemaal 100% te voorkomen. Vraag als de zwelling weg is anders advies aan 2-3 mensen die je vertrouwt voor je teruggaat.
Bij de 2 plekken waar ik ga, beginnen ze met 0,5 ml maar dan heb je een minimaal effect idd
Ik gebruik inmiddels al 5+ jaar lipfillers, en ik schrik ook elke keer na een behandeling. Met 2 weken is de zwelling merendeels wel gezakt. De bobbels moet je na 3 dagen weg masseren. Gebruik een vette creme, het kan wel pijnlijk zijn, maar het resultaat is zoveel mooier.
De filler verplaatst niet. De filler is nu een balletje geworden en moet weer ‘vloeibaar’ worden. Het is niet zo dat je nu zelf de vorm van je lippen gaat aanpassen
Ik dacht eigenlijk dat het afgeraden werd om te masseren na fillers
Op internet lees ik verschillende dingen. Ik ben bij 2 klinieken geweest en bij beide werd het aangeraden te doen na 3 dagen. Bij mij lossen de bobbeltjes niet vanzelf op, dus dit is de enige oplossing.
Ja volgens mij toen ik naar faceland ging werd me dat ook geadviseerd om met arnica zalf te masseren. Dus verschilt inderdaad nogal
Ik zit heel erg te overwegen om face slimming te doen…
Iemand hier ervaring mee?
Het hangt er ook echt enorm vanaf hoe je mond eruit ziet. Heb je een hele brede/grote mond of juist een kleine mond? Ik heb zelf een behoorlijk brede/grote mond en heb 1x 0,5 ml laten spuiten. Dit viel echt totaal niet op. En een vriendin van mij heeft juist een kleine mond en voor haar is 0,5 al heftig.
Heb je foto’s?