Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Jazeker! Littekens zijn nog wel opvallend in textuur, maar de roodheid is goed te verbergen met een klein beetje oogschaduw. En ik heb precies op het begin van m’n litteken in m’n ooghoek een puistje bij 1 oog dus nu stoor ik me daar aan en hoop ik dat dat nog weg gaat. Buiten dat ben ik heeel happy.

Echt bizar hoe groot het verschil is. Beide foto’s zelfde mascara en geen foundation of wenkbrauwmake-up (wel pmu) en op de onderste nu dus alleen een beetje heel licht taupe oogschaduw op m’n ooglid.

47 likes

Wat gek dat ze je een keuze aanbieden? Dacht dat ze meestal met 1 merk werkten. 2 plekken waar ik heen ga (1 hele fancy, de andere okay) werken beiden met Bocouture haha.
Werkt prima maar dan zou ik wel nieuwsgierig worden naar de “echte Botox”.
Fijn dat het meeviel!

Edit: zie net op de site van Faceland dat ze ook met beide producten werken, zit een verschil van 40 euro in

2 likes

Mooi geworden zeg!
Idd een heel verschil toch wel.
Zou je dit nou eigenlijk adviseren om in de herfst/winter te doen, gelet op herstel tijd?

2 likes

Ik denk niet dat er heel erg een verschil in zit. Je moet je littekens wel 6 weken uit de zon houden, maar het is altijd aan te raden om niet met je oogleden in de zon te gaan liggen, dus voor mij zou daar geen verschil in zitten.

2 likes

Oh wauw dat is echt heel mooi geworden! Overtuigd mij om het ook wel te gaan doen. Maar wel in de herfst/winter, mijn ogen zijn nu steeds helemaal opgezwollen en kapot vanwege hooikoorts. Maar ik zou tekenen voor zo’n resultaat.

3 likes

Het is nog steeds een beetje opgezet hoor, na 3 maanden zie je pas hoe het echt is geworden, zal dan nog even updaten!

1 like

Wow dan ben je wel een pro ih analyseren want ik probeer te snappen wat half zij aanzicht is, maar bedoel je dat een bepaald onderdeel niet mooi is? Bijv de neusvleugels of waar de hechtingen zaten?

1 like

Heeft iemand toevallig ervaring met Dr. Penny of Doctors at Soap in Den Haag?
Ik ben botox voor mijn frons en voorhoofd aan het overwegen.

3 likes

Werken traangootfillers ook als je diepliggende ogen hebt? Om dat gat een beetje op te vullen?

type ogen

1 like

Ik laat zometeen weer botox in m’n voorhoofd knallen voor het eerst in 2 jaar :grimacing: en dan staat er altijd zo nadrukkelijk dat je 48 uur na de behandeling niet mag sporten, maar ik wil morgen eigenlijk echt krachttrainen :upside_down_face: waarschijnlijk luister ik braaf maar vraag me af of het echt zo nauw luistert

2 likes

Zo net voor ‘t eerst botox in voorhoofdzone laten spuiten, ben benieuwd of ik het over een paar dagen zie / voel. Nu nog niet, maar is normaal geloof ik.

Dit was slechts het begin. Lipfillers is de volgende stap :joy: ik heb nu een adres via via in BE en ik vond het een hele betrouwbare, maar 1 ml filler kost €320. Ik weet niet wat normaal is want de ene kost €249 en de ander €495, ik heb de naam van de filler niet gevraagd maar ofc. zoals allen hyaluronzuur en het was een soepele zodat het natuurlijk aanvoelt. Ik wil ook niet die Russian method, ik wil juist niet die krul, gewoon een beetje extra lip.
Ik ga wel denk ik maar ben benieuwd naar jullie eerste x en de kosten en waar je naar toe ging.

Dit haal ik later weg, lijkt me vrij herkenbaar, maar deze man is nmlk gewoon huisarts :joy: en doet dit ook (al tientallen jaren).

2 likes

Bij mij staat er maar 1 dag niet sporten… Kan je de volgende keer je afspraak misschien beter zo plannen dat je smorgens gaat sporten en smiddags de afspraak hebt. Dan hoef je er geen rekening mee te houden.

Ja het is volgens mij multi interpretabel want ze zeggen ‘geen duckface’ en ‘je bovenlip krijgt meer krul’.
Wat is dan de definitie van duckface?

Dit vond ik bij een snelle google search:

The Russian Method

Één van de meest populaire lip fillers methode is ‘‘The Russian Method’’. Dit is een van onze favorieten! Hierbij worden kleine micro injecties hyaluronzuur verticaal in de lip geïnjecteerd. Door deze micro spuitjes worden je lippen vol en mooi rond gevuld. Deze techniek verbreedt, lift en opent het liplichaam zonder dat je lip de projectie verliest. Hierdoor lijkt het alsof je lip meer omhoog krult dan dat het volume naar voren komt. Deze lip filler methode is onder andere gebruikt bij reality ster Kylie Jenner.

3 likes

Oh ik dacht dat Russian juist was dat ze je lip lijn accentueren, dus dat je een wat scherper randje krijgt bij je Cupido boog enzo. Heb er verder geen verstand van hoor, maar dat zag ik laatst voorbij komen.

Ik vind trouwens qua krullende bovenlip Jaimie Vaes een goed voorbeeld, ik vind bij haar dus dat die bovenlip op een bepaalde manier omhoog krult ofzo.

2 likes

Bij mij stond 1 dag niet sporten en 2 dagen niet heftig sporten lol. Wat is rustig sporten, darten? Maar normaal plan ik het idd wat efficiënter, dit was een last minute afspraak dus had niets te kiezen

2 likes

Waarom vraag je niet welke filler wordt gebruikt? Lijkt me vrij essentieel om je erin te kunnen verdiepen?

1 like

Ik wil me er niet per se in verdiepen, die man noemde die naam ook maar is me ontschoten, ga hem nog wel appen maar de keuze dat ik ga is eigenlijk al gemaakt :joy: vind de uitleg van de filler belangrijker dan de naam. Dat het soepel is en geen harde worstjes worden en weinig kans op bultjes enzo.
Enige wat ik wil weten is wat men betaalt, om de prijs te benchmarken

2 likes

Ja dan moet je wel de naam weten van de filler. Daar zit vaak het prijsverschil in namelijk. En volgens mij is Belgie sowieso beetje duurder dan NL?

1 like

Dit is faceland in Maastricht

2 likes

Maar het is toch pas 2 dagen na de ingreep? Dan heb je nog heel veel zwelling.
En wat bedoel je met keuzes maken als je je kwetsbaar of wanhopig voelt? Dat heeft toch niks te maken met dat je meer erin dan je zou willen?
Ze worden trouwens wel vanzelf een heel stuk minder. Volgens mij moet je ze ook elke zoveel jaar laten bijwerken.
Ik heb wel ervaring met betaal mooier maar ik ga sowieso alleen voor botox. Iedereen die ik daar ooit heb gezien heeft duidelijk een andere mening dan ik over wat mooi is qua cosmetische ingrepen… daarom zou ik daar nooit fillers nemen. Botox zet gewoon je gezicht stil maar verandert je uiterlijk verder niet itt fillers