Oh dat lijkt mij echt top! Waar zit die arts als ik vragen mag?
Nee ik ga nu naar (dm ik je op insta zo) is wat duurder maar faceland is weer wat verder weg en kost dan meer tijd en gedoe. Ik ging altijd naar Eindhoven, en die artsen daar lopen heel erg uit en dat vond ik heel irritant.
In Maasmechelen is er ook een huisarts waar je hier voor terecht kunt.
Ben echt zo blij met mān botox, heerlijk
Heb gevraagd hoe de lipfiller heet, het is teosyal.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben voor die lipfillers wel een beetje bang omdat het toch wat meer effect heeft dan botox en langer zichtbaar is, @Salinger hoe is āt nu bij jou haha?
Denk echt dat het super mooi kan worden bij mij maar ik ben wel bang dat ik hetzelfde ga voelen als jij
Ik heb vandaag Botox laten zetten in plaats van Bocouture, wat ik de afgelopen 2 jaar heb gehad. Ben heel benieuwd of ik verschil merk! Iemand hier ook beiden gebruikt?
Ja ik heb daar ervaring mee. De eerste twee keer dat ik ging moest ik zelfs na 2 weken terug voor een correctie omdat mijn spier zo sterk wasš ik vind het wel mooi, als je lacht zie je een beetje tandvlees maar niet dat het storend is. Als je het niks vind is het alleen een kwestie van wachten tot het uit is gewerkt, dat scheelt.
Ik heb dit ook geprobeerd en persoonlijk vond ik het mooi. Echter mijn omgeving miste mijn lach en vonden het echt niets, ze vonden dat mijn gummy smile bij mij paste en omarm ik het nu.
Maar goed, ik was er blij mee het werkte alleen vond ik het een duur grapje om dit om de 2-3 maanden steeds opnieuw ook te laten doen.
Zijn er hier vrouwen die een schaamlipcorrectie zijn ondergaan? Zo ja wat was je ervaring? Je mag het ook via DM doen als je dat fijner vind
Teosyal is een bekend merk! Moet wel zeggen dat ik het met name ken voor traangootjes maar je hebt bij fillers verschillende varianten die voor aparte zones geschikt zijn.
Ik wil ook weer voor lippen en het liefst traangootjes maar moet eerst even sparen.
Weet iemand hoe het zit bij Faceland en het boeken van die deals? Moet je persƩ de deal boeken om gebruik te maken van de korting of kun je er gewoon gebruik van maken wanneer je een afspraak bij de deelnemende behandelaars maakt? Thanks!
Ja je moet wel de deal boeken om er gebruik van te maken. Gaat niet automatisch. Zo heeft een kennis gewoon het reguliere tarief betaald in dezelfde week voor dezelfde behandeling als iemand die ze kent die wel met deal had geboekt.
Bedankt voor je snelle reactie, ik had al zoān vermoeden. Ik kon nu alleen geen voorkeur voor een behandelaar aangeven dus vroeg me even af hoe en wat. Thanks!
Ik ben vandaag geweest voor mijn lippen (1 ml, āRussian flat methodeā whatever haha) en de neuslippenplooi (ook 1 ml, maar uiteindelijk maar 0,8 gebruikt) en ik vond die laatste wel even heeeel spannend, maar zo blij dat ik het gedaan heb! Echt gelijk een veel frisser gezicht. Binnenkort ga ik voor mijn frons (eerste keer Botox), ben benieuwd.
Voor nu ben ik vooral lekker opgezwollenš
Goedzo meid!
Ik heb straks een afspraak voor traangootfillers, ik ben benieuwd wat die voor mij kunnen doen. Ik krijg namelijk vaak de opmerking dat ik er moe uit zie. Handen jullie last van gezwollenheid ofzo na het plaatsen?
De eerste paar keer zag je er niets van, het was heel netjes gedaan. De laatste x ben ik bij een andere behandelaar geweest. Hierbij kreeg ik een enorme blauwe plek( welke er ruim 2 weken zat). En is er teveel ingespoten. Zelfs nu nog wallen van teveel filler. Blauwe plek kan geloof ik altijd gebeuren, maar hou de hoeveelheid goed in de gaten.
Ik heb pas een consult gehad voor een ooglidcorrectie bij Faceland (Steenen) maar wat ik dus niet begrijp: hoezo kan dat voor ⬠365 all-in?! De reguliere prijzen liggen tussen 1500 en 2000 euro?
Dat is echt het enige wat me enigszins tegenhoudt haha.
Vriendin heeft het gedaan voor rond de 500/600 dus denk dat faceland daar wel onder kan gaan zitten?
Het duurt echt maar een half uurtje en ze doen ze aan de lopende band, als in dat je echt met 7 man in de wachtkamer zit die hetzelfde doen die dag, dus wellicht dat het daardoor goedkoper kan?
Ik ben nog steeds heel blij met mijne in elk geval!
Het is echt een makkelijke operatie eigenlijk. Het duurste is denk ik nog de verdoving. Ze plaatsen of gebruiken ook niks dus behalve het loon van de arts zijn er geen kosten. Bij andere klinieken doet vaak een plastisch chirurg het, dat maakt het gelijk veel duurder.
Ik zou wel het advies om te koelen met ijs (als je het krijgt) negeren. Dat veroorzaakt juist sneller zwelling en blauwe plekken. Spoelen met lauw water is fijner, beter en vermindert ook gelijk de jeuk.