Het zal echt nog wel minder worden. Kijk het nog even een weekje aan en ga anders terug met de vraag of ze de vorm kunnen corrigeren. Je kunt eventueel ook om een andere arts vragen met als reden dat je vindt dat deze arts de eerste keer ook niet goed naar je wensen heeft geluisterd.
Het kan ook dat het in je hoofd erger is dan je denkt, je lippen zijn natuurlijk sowieso wel groter worden misschien lijkt het daardoor duckface in jouw ogen maar wellicht is dat ook niet helemaal 100% te voorkomen. Vraag als de zwelling weg is anders advies aan 2-3 mensen die je vertrouwt voor je teruggaat.
Bij de 2 plekken waar ik ga, beginnen ze met 0,5 ml maar dan heb je een minimaal effect idd
Ik gebruik inmiddels al 5+ jaar lipfillers, en ik schrik ook elke keer na een behandeling. Met 2 weken is de zwelling merendeels wel gezakt. De bobbels moet je na 3 dagen weg masseren. Gebruik een vette creme, het kan wel pijnlijk zijn, maar het resultaat is zoveel mooier.
De filler verplaatst niet. De filler is nu een balletje geworden en moet weer âvloeibaarâ worden. Het is niet zo dat je nu zelf de vorm van je lippen gaat aanpassen
Ik dacht eigenlijk dat het afgeraden werd om te masseren na fillers
Op internet lees ik verschillende dingen. Ik ben bij 2 klinieken geweest en bij beide werd het aangeraden te doen na 3 dagen. Bij mij lossen de bobbeltjes niet vanzelf op, dus dit is de enige oplossing.
Ja volgens mij toen ik naar faceland ging werd me dat ook geadviseerd om met arnica zalf te masseren. Dus verschilt inderdaad nogal
Ik zit heel erg te overwegen om face slimming te doenâŠ
Iemand hier ervaring mee?
Het hangt er ook echt enorm vanaf hoe je mond eruit ziet. Heb je een hele brede/grote mond of juist een kleine mond? Ik heb zelf een behoorlijk brede/grote mond en heb 1x 0,5 ml laten spuiten. Dit viel echt totaal niet op. En een vriendin van mij heeft juist een kleine mond en voor haar is 0,5 al heftig.
Heb je fotoâs?
Oh dat lijkt mij echt top! Waar zit die arts als ik vragen mag?
Nee ik ga nu naar (dm ik je op insta zo) is wat duurder maar faceland is weer wat verder weg en kost dan meer tijd en gedoe. Ik ging altijd naar Eindhoven, en die artsen daar lopen heel erg uit en dat vond ik heel irritant.
In Maasmechelen is er ook een huisarts waar je hier voor terecht kunt.
Ben echt zo blij met mân botox, heerlijk
Heb gevraagd hoe de lipfiller heet, het is teosyal.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben voor die lipfillers wel een beetje bang omdat het toch wat meer effect heeft dan botox en langer zichtbaar is, @Salinger hoe is ât nu bij jou haha?
Denk echt dat het super mooi kan worden bij mij maar ik ben wel bang dat ik hetzelfde ga voelen als jij
Ik heb vandaag Botox laten zetten in plaats van Bocouture, wat ik de afgelopen 2 jaar heb gehad. Ben heel benieuwd of ik verschil merk! Iemand hier ook beiden gebruikt?
Ja ik heb daar ervaring mee. De eerste twee keer dat ik ging moest ik zelfs na 2 weken terug voor een correctie omdat mijn spier zo sterk wasđ ik vind het wel mooi, als je lacht zie je een beetje tandvlees maar niet dat het storend is. Als je het niks vind is het alleen een kwestie van wachten tot het uit is gewerkt, dat scheelt.
Ik heb dit ook geprobeerd en persoonlijk vond ik het mooi. Echter mijn omgeving miste mijn lach en vonden het echt niets, ze vonden dat mijn gummy smile bij mij paste en omarm ik het nu.
Maar goed, ik was er blij mee het werkte alleen vond ik het een duur grapje om dit om de 2-3 maanden steeds opnieuw ook te laten doen.
Zijn er hier vrouwen die een schaamlipcorrectie zijn ondergaan? Zo ja wat was je ervaring? Je mag het ook via DM doen als je dat fijner vind
Teosyal is een bekend merk! Moet wel zeggen dat ik het met name ken voor traangootjes maar je hebt bij fillers verschillende varianten die voor aparte zones geschikt zijn.
Ik wil ook weer voor lippen en het liefst traangootjes maar moet eerst even sparen.
Weet iemand hoe het zit bij Faceland en het boeken van die deals? Moet je persé de deal boeken om gebruik te maken van de korting of kun je er gewoon gebruik van maken wanneer je een afspraak bij de deelnemende behandelaars maakt? Thanks!
Ja je moet wel de deal boeken om er gebruik van te maken. Gaat niet automatisch. Zo heeft een kennis gewoon het reguliere tarief betaald in dezelfde week voor dezelfde behandeling als iemand die ze kent die wel met deal had geboekt.