Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Bedankt voor je snelle reactie, ik had al zo’n vermoeden. Ik kon nu alleen geen voorkeur voor een behandelaar aangeven dus vroeg me even af hoe en wat. Thanks!

2 likes

Ik ben vandaag geweest voor mijn lippen (1 ml, ‘Russian flat methode’ whatever haha) en de neuslippenplooi (ook 1 ml, maar uiteindelijk maar 0,8 gebruikt) en ik vond die laatste wel even heeeel spannend, maar zo blij dat ik het gedaan heb! Echt gelijk een veel frisser gezicht. Binnenkort ga ik voor mijn frons (eerste keer Botox), ben benieuwd.

Voor nu ben ik vooral lekker opgezwollen😅

10 likes

Goedzo meid!

2 likes

Ik heb straks een afspraak voor traangootfillers, ik ben benieuwd wat die voor mij kunnen doen. Ik krijg namelijk vaak de opmerking dat ik er moe uit zie. Handen jullie last van gezwollenheid ofzo na het plaatsen?

2 likes

De eerste paar keer zag je er niets van, het was heel netjes gedaan. De laatste x ben ik bij een andere behandelaar geweest. Hierbij kreeg ik een enorme blauwe plek( welke er ruim 2 weken zat). En is er teveel ingespoten. Zelfs nu nog wallen van teveel filler. Blauwe plek kan geloof ik altijd gebeuren, maar hou de hoeveelheid goed in de gaten.

5 likes

Ik heb pas een consult gehad voor een ooglidcorrectie bij Faceland (Steenen) maar wat ik dus niet begrijp: hoezo kan dat voor € 365 all-in?! De reguliere prijzen liggen tussen 1500 en 2000 euro?

Dat is echt het enige wat me enigszins tegenhoudt haha.

2 likes

Vriendin heeft het gedaan voor rond de 500/600 dus denk dat faceland daar wel onder kan gaan zitten?

3 likes

Het duurt echt maar een half uurtje en ze doen ze aan de lopende band, als in dat je echt met 7 man in de wachtkamer zit die hetzelfde doen die dag, dus wellicht dat het daardoor goedkoper kan?
Ik ben nog steeds heel blij met mijne in elk geval!

3 likes

Het is echt een makkelijke operatie eigenlijk. Het duurste is denk ik nog de verdoving. Ze plaatsen of gebruiken ook niks dus behalve het loon van de arts zijn er geen kosten. Bij andere klinieken doet vaak een plastisch chirurg het, dat maakt het gelijk veel duurder.
Ik zou wel het advies om te koelen met ijs (als je het krijgt) negeren. Dat veroorzaakt juist sneller zwelling en blauwe plekken. Spoelen met lauw water is fijner, beter en vermindert ook gelijk de jeuk.

4 likes

Hoe lang is het herstel daarvan? Ik heb best veel vel rondom mijn ogen en het is nu nog strak, maar ik wil het hangen voor zijn. Lange hersteltijd houdt me alleen tegen…

4 likes

Heeft er iemand toevallig een liposuctie met lipofilling van borsten gedaan? Ik wil sowieso de liposuctie doen en wil ook mijn borsten vullen/vergroten, maar liever niet met implantaten. Ben benieuwd naar ervaringen :smiling_face:

Een vriendin van mij heeft dit laten doen. Zij is erg blij met het resultaat en vond de operatie en het herstel ook meevallen. Als je specifieke vragen hebt (of hier niemand vindt met ervaringen) kan ik die wel aan haar stellen als je wilt!

3 likes

Na de ingreep moet je echt wel rekening houden met een week eruit liggen, maar zodra de hechtingen eruit waren had ik nergens meer last van. Het blijft nog een beetje opgezet en de littekens zijn nog rood dan, maar dat vervaagd allemaal steeds meer. Je echte definitieve resultaat schijn je na 3 maanden te kunnen beoordelen, maar je littekens blijven ook daarna nog verder vervagen.
De echte hersteltijd zou ik dus echt houden op 1 á 2 weken, het viel mij echt alles mee. En ik heb nul pijn gehad na de ingreep, ook tijdens het herstel. Vond zelfs paracetamol niet nodig.

Voor mij is het nu 3,5 maand terug ongeveer, deze onderste foto is van vandaag, de bovenste is de voorfoto:

37 likes

Ik heb net geen ml laten spuiten, ziet er echt heel erg goed uit.
Had ook mijn kin laten doen en daar heb ik (meer) last van. 1 blauwe plek en is nog wat gevoelig. Wel echt een vreemd gevoel zo onder je ogen.

5 likes

Wat een mooi resultaat!! 1/2 weken valt ook echt reuze mee

1 like

Ik wilde dit maar toen ik erachter kwam dat je hiermee 40% meer kans hebt op borstkanker (want nieuwe vetcellen moeten ‘aangroeien’ en kanker is gemuteerde cellen) heb ik het idee snel laten varen. Zou me dus goed informeren

3 likes

Ja alsof ze dit zouden adviseren voor borstreconstructie na borstkanker als het borstkanker op kan leveren? Ik bedoel, ik heb geen medische kennis verder maar dat zou toch raar zijn.

7 likes

Een vriendin van me heeft dit laten doen een paar jaar geleden. Is haar goed bevallen en het ziet er ook natuurlijk uit (iig met kleren aan, heb haar niet bloot gezien)

4 likes

Ik heb het recent laten doen. Qua eindresultaat moet je niet teveel heftigs verwachten, hooguit een cupmaat groter. Maar dat was voor mij voldoende, want ik wilde niet per se groter maar wilde het volumeverschil dat ik had corrigeren. Ik heb vooral veel last gehad van de liposuctie; het herstel daarvan was malen groter dan het herstel van de lipofilling. Dat viel me eerlijk gezegd wel wat tegen.

Stel gerust je vragen (hier of DM)!

2 likes

Ik heb het overwogen maar had te weinig vet omdat ze ontzettend ‘overvullen’ aangezien maar zo’n 40% van het vet geaccepteerd wordt en de rest wordt afgebroken. Het resultaat zou daardoor onvoldoende zijn.

3 likes