Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Goed dat je het zegt! Ik hoef niet heel veel groter maar ben aan de bovenkant volume verloren door mijn zwangerschappen. Dat zou ik graag opgevuld zien. Wat betreft herstel, hoe moet ik dat voor me zien? Kun je echt weken niet lopen of bedoel je meer dat je lang pijn had?

Te weinig vet zal ik niet hebben, heb een flinke zwemband helaas. Maar neem aan dat ze dat checken bij intake?

4 likes

Ja, dat checken ze. Bij mij is ook vet weggehaald uit de zwemband. De arts zei: tenzij je heel afgetraind of niet ouder bent dan 18 heb je vaak genoeg vet wat kan worden gebruikt. En het herstel daarvan viel me dus tegen, want mn rug was opgezwollen (van het raggen met die liposuctienaald onder de huid) en bont en blauw. Ik kon de eerste week moeilijk zelf in en uit bed komen en lopen en had continu een strakke corrigerende onderbroek (type bridget jones). Dat was qua druk aangenaam maar ik kon ‘m niet zelf aan- en uittrekken dus mijn man moest me helpen met douchen en terug aankleden. Het is bij mij nu een maand of 3 geleden en mijn huid is op plekken nog wat gevoelloos. Beetje het gevoel van een slapende voet, zegmaar.

Qua herstel van borsten vond ik het alleen vervelend dat ik niet op zij of buik kon slapen, maar verder weinig last van gehad.

4 likes

Gister heb ik voor het eerst botox gedaan, in 2 zones, voorhoofd en frons. Nu was het zo dat door de korte afstand tussen mijn wenkbrauwen en haarlijn, de dermatoloog weinig botox wilde gebruiken, om te voorkomen dat mijn wenkbrauwen zouden gaan hangen.

Nu herhaalde ze dus steeds dat ik echt een kleine dosis kreeg, en ergens vond ik dat financieel een beetje zonde (want, helaas mocht ik niet ‘‘compenseren’’ door ook wat in kraaienpootjes te krijgen bijv). Ik betaalde namelijk voor 2 zones en niet voor de hoeveelheid ml.

Is het nu ook zo dat mijn botox sneller gaat uitwerken door een lage dosis?

1 like

Iemand ervaring met botox voor overmatig zweten onder de oksels? Diegene waar ik het voor vraag gebruikt veel medicijnen waar dit een bijwerking van is.

2 likes

Mijn kin heb ik zo een 4 dagen gevoeld maar mijn ogen was na 1 dag eigenlijk al volledig irritatieloos. Ik moet wel zeggen, het went snel dus nu denk ik had ik misschien toch maar nog net dat meer bij laten spuiten (een volledige ml ipv net niet). Maar ik ben wel echt super blij met het resultaat. Een heel groot verschil vind ik zelf.

2 likes

Ja, ik had echt een duidelijke lijn onder mijn oog en kreeg ook vaak de reactie dat ik er moe uit zag. Deze is nu weg waardoor ik niet meer zo een wallen onder ogen effect heb.

3 likes

Ik heb een afspraak gemaakt voor de eerste keer baby Botox in mijn voorhoofd maar nu heb ik 3 uur later een onverwachtse vergadering op werk terwijl ik eerst vrij was. Ik vraag me af of je dan nog iets ziet dan? Anders verplaats ik m’n afspraak haha :see_no_evil:. Kan het op Google niet goed vinden.

2 likes

Neen, normaal zijn de rode prikpuntjes dan al weg.
Ik zou laagje foundation smeren voor de meeting.

1 like

Thanks! Dan laat ik het zo staan :smile:

1 like

Heeft iemand ervaring met Faceland Den Haag?

2 likes

Ja ik ben hier twee keer geweest voor mijn frons. Ben tevreden er tevreden over!

1 like

Thanks! Bij een specifieke behandelaar?

1 like

Dit was beide keren bij R. Ne.etens, vind het een fijne arts, stelt je op je gemak.

4 likes

Heeft iemand hier lpg endermologie geprobeerd? Ik wil gewoon zooo graag af van mijn verziekte huid en cellulite op mijn benen. Ik denk dat het komt van zo vaak afvallen en aankomen, en ik merk gewoon dat het me wel echt onzeker maakt. Ik las hierover en zag op zich wel dat mensen er baat bij hadden online, maar vertrouw het toch nog niet helemaal omdat het te mooi lijkt om waar te zijn haha. Je kan het overigens ook voor het gezicht doen, en dat zat ik op zich ook nog wel te overwegen haha

1 like

Ik ben aan het twijfelen over kaaklijnfillers. Al langer maar het komt en gaat een beetje haha. Ik heb niet echt een strakke kaaklijn en juist een beetje hangende wangen aan de onderkant (vage uitleg). Maar ik vind het wel spannend. Heeft iemand hier kaaklijnfillers? En ben je tevreden?

2 likes

Iets wat bij mij werkt zijn bindweefselmassages. Doe je vaak in kuurvorm en daarna eens in de zoveel tijd om bij te houden. LPG heb ik daarentegen geen ervaring mee.

3 likes

Iemand ervaring met Dokter Penny?

2 likes

Heeft iemand een wenkbrauw lift middels Botox gehad? En hoe is dat bevallen? Ik heb best een beetje hangende oogleden ook en denk dat het me een meer open blik kan geven.

Als je het hebt gehad, wat is je ervaring? En merkte je veel verschil?

1 like

Ik heb het geprobeerd, maar werkte niet bij mij helaas. Heb nog wat extra laten bijspuiten na 2 weken maar gaf bij mij echt maar 1 mm verschil. Maar het verschilt per persoon! Ik zou het gewoon een keer proberen en werkt het niet dan is het na een paar maanden weer weg.

Ik doe nu voortaan wel mijn frons, zo kijk ik minder boos maar tegen hangende oogleden helpt het niet.

3 likes

Aah dank je! Frons heb ik eerder gedaan en dat hielp wel iets tegen het soms wat ‘zware’ gevoel. Heb alleen verder niet echt fronsrimpels dus dacht misschien is dit meer wat voor mij. Maar inderdaad ik ga het gewoon een keer proberen en even zien hoe het uitpakt!

2 likes