Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Heeft iemand ervaring met Faceland Den Haag?

2 likes

Ja ik ben hier twee keer geweest voor mijn frons. Ben tevreden er tevreden over!

1 like

Thanks! Bij een specifieke behandelaar?

1 like

Dit was beide keren bij R. Ne.etens, vind het een fijne arts, stelt je op je gemak.

4 likes

Heeft iemand hier lpg endermologie geprobeerd? Ik wil gewoon zooo graag af van mijn verziekte huid en cellulite op mijn benen. Ik denk dat het komt van zo vaak afvallen en aankomen, en ik merk gewoon dat het me wel echt onzeker maakt. Ik las hierover en zag op zich wel dat mensen er baat bij hadden online, maar vertrouw het toch nog niet helemaal omdat het te mooi lijkt om waar te zijn haha. Je kan het overigens ook voor het gezicht doen, en dat zat ik op zich ook nog wel te overwegen haha

1 like

Ik ben aan het twijfelen over kaaklijnfillers. Al langer maar het komt en gaat een beetje haha. Ik heb niet echt een strakke kaaklijn en juist een beetje hangende wangen aan de onderkant (vage uitleg). Maar ik vind het wel spannend. Heeft iemand hier kaaklijnfillers? En ben je tevreden?

2 likes

Iets wat bij mij werkt zijn bindweefselmassages. Doe je vaak in kuurvorm en daarna eens in de zoveel tijd om bij te houden. LPG heb ik daarentegen geen ervaring mee.

3 likes

Iemand ervaring met Dokter Penny?

2 likes

Heeft iemand een wenkbrauw lift middels Botox gehad? En hoe is dat bevallen? Ik heb best een beetje hangende oogleden ook en denk dat het me een meer open blik kan geven.

Als je het hebt gehad, wat is je ervaring? En merkte je veel verschil?

1 like

Ik heb het geprobeerd, maar werkte niet bij mij helaas. Heb nog wat extra laten bijspuiten na 2 weken maar gaf bij mij echt maar 1 mm verschil. Maar het verschilt per persoon! Ik zou het gewoon een keer proberen en werkt het niet dan is het na een paar maanden weer weg.

Ik doe nu voortaan wel mijn frons, zo kijk ik minder boos maar tegen hangende oogleden helpt het niet.

3 likes

Aah dank je! Frons heb ik eerder gedaan en dat hielp wel iets tegen het soms wat ‘zware’ gevoel. Heb alleen verder niet echt fronsrimpels dus dacht misschien is dit meer wat voor mij. Maar inderdaad ik ga het gewoon een keer proberen en even zien hoe het uitpakt!

2 likes

Ohhh serieus? Merk je ook echt verschil qua celullite?
Volgens mij is lpg ook een soort bindweefselmassage maar dan met infrarood? Heb er wel goede reviews over gelezen maar weet niet waar ik het dan het beste zou kunnen laten doen eigenlijk haha

1 like

Heeft hier iemand ervaring met botox in de kaken om klemmen te verminderen?

1 like

Ja! M’n cellulite was bij mij na ongeveer 10 behandelingen weg. Daar moet ik wel aan toevoegen dat je het wel eens in de zoveel tijd moet blijven doen. Als je A’dam woont: Amsterdam Skin. Althans daar ben ik geweest, andere plekken heb ikzelf geen ervaring mee.

3 likes

Ja, werkt goed! Heb het nu drie keer gehad en er zat tussen de veel meer tijd tussen de tweede en derde behandeling omdat mijn spieren het hebben afgeleerd en ze minder sterk zijn. Mijn kaak is daardoor ook wat slanker geworden.

5 likes

Ik heb het ook gedaan (1x) maar weet nog niet echt of het heeft geholpen. Ik klem nog steeds. De arts zei al dat iedereen op een andere manier knarst en klemt en dat het soms geen effect heeft

1 like

Ik heb 30 behandelingen erop zitten en 0,0 verschil :sob:.

Ik ben nog steeds blij, op dit moment op vakantie naar NY dus 6u tijdsverschil en veel wallen maar daar is dus niets aan te doen haha.
Als ik terug bijgeslapen ben en terug op normaal ritme ben hoop ik dat alles terug bijgetrokken is.

2 likes

@Bbbaby ohh wow dat klinkt wel hoopvol! De huid op mijn dijen en bovenbenen lijkt gewoon heel zwak te zijn ofzo? En gewoon vol met putjes en bobbels en ughhh ik haat het :sob:

@Barbamama Ohhh nee wat jammer! Helemaal omdat je er zoveel behandelingen op hebt zitten! Denk je dat er een onderliggende reden is waarom het voor jou niet werkte of denk je dat het gewoon in het algemeen niet werkt? Haha

Ik heb lipoedeem in mijn benen dus mijn benen zien er sowieso al lelijk uit met heel veel putjes. Ze zeiden echter wel dat deze behandelingen het zouden verminderen maar in de voor - en na fotos is er geen verschil te zien helaas.

1 like