Ahhh wat jammer! Zeker omdat je toch ook veel succesverhalen tegenkomt op het internet zeker met lipoedeem! Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ze het daar niet goed hebben gedaan?
Nee want de behandeling voelde wel juist en werd ook aangeschreven door mijn eigen arts. Ik denk dat het vooral aan mijn lichaam ligt
Ik heb 7 jaar geleden een ooglidcorrectie laten uitvoeren in het ziekenhuis. Werd volledig vergoed maar nu beginnen mn oogleden toch weer te hangen. Heb ergens geen zin om weer een ingreep te ondergaan. Maar wie weet of botox misschien een optie is?
Misschien om de wenkbrauwen te liften? Is alleen niet voor iedere situatie geschikt. Hangt af wat het âprobleemâ is.
Zou langs een goeie plek gaan en je laten adviseren
Ja daar zit ik ook aan te denken. En anders maar âweerâ een ooglidcorrectie. Ik ga eens info inwinnen bij Faceland.
Dat is waar, ga me er eens wat meer in verdiepen.
Ik heb hier wel goede ervaringen mee, het maakt het net wat strakker en heb minder last van vermoeide ogen. Doe het zelf icm kraaienpootjes.
Morgen een intake + mogelijke botox behandeling. Iemand nog tips waar ik echt rekening moet houden of goed op moet letten? Ik lees dat je 24 uur erna niet mag sporten, maar las ook op een website dat je ervoor niet mag sporten. Wat is jullie ervaring?
Nooit gehoord dat je ervoor niet mag sporten. Zou nu niet per se een zware workout doen en dan meteen door maar dat doet denk ik niemand.
Erna indd 24/48 uur niet sporten.
Heeft er iemand hier lipfillers genomen en gebruik gemaakt van een tandartsverdoving? Zo ja, hoe pijnlijk was de behandeling zelf en het zetten van de verdoving? Ik wil dit bij Faceland laten doen maar ben nog getraumatiseerd van de vorige keer met crĂšme haha
Ik ga eind deze maand mijn lippen laten doen bij House of Bratz vind het echt hilarisch hallo hot girl winter
Waarom ben je daarvan getraumatiseerd? Omdat het nog zeer deed?
Haha ja was echt mega pijnlijk, dus durf niet meer zo goed terwijl ik het wel heel mooi vind. Snap het ook als ik overkom als een aansteller maar ja ik hoop dus dat het met tandartsverdoving wel goed te doen is maar ook dan ben ik weer bang voor die prikjesâŠ
Heeft er iemand al een behandeling laten dien voor rimpels onder de ogen en wat ? Botox zou hierbij niet kunnen helpen volgens de arts bij wie ik op consultatie ben geweest.
Heeft iemand een tip voor (baby)botox in omgeving Eindhoven?
Hebben jullie advies wat het beste is om te doen als je lichte jowls hebt? Ik ben gewoon te vaak afgevallen en aangekomen heb ik het idee waardoor ik gewoon een beetje van die hangwangen heb gekregen. Ik wil op zich nog niet aan de fillers of operaties maar misschien een lichtere behandeling? Ik had gelezen over radiofrequency behandelingen, maar weet niet of mensen daar ook daadwerkelijk succes mee hebben haha.
Hey, ikzelf heb het in het verleden laten doen bij FL en inderdaad met crĂšme was het intens pijnlijk. De cosmetisch arts waar ik nu naar toe ga verdooft met tandarts verdoving (geen fijn gevoel) en prikt vervolgens 4 gaatjes: twee boven en twee onder. Via een canule spuit hij vervolgens via die gaatjes de filler in. Veel minder pijnlijk en door zijn techniek heb je geen lekgeprikte lip na afloop. Het blijft overigens een beetje gevoelig maar dat stelt niets voor ten opzichte van de verdovingscreme.
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, want het is vooral een medisch iets, maar hebben er mensen ervaring met een tussenschotcorrectie/septoplasty?
Tijdens het piercen van mijn neus kwam mijn piercer erachter dat mijn tussenschot heel scheef is, en toen viel bij mij het kwartje omdat ik eigenlijk nooit goed door één kant van mijn neus heb kunnen ademen. Ik wil binnenkort naar de huisarts, maar ik wacht nog even tot mijn septumpiercing genezen is zodat ze beter kan voelen enzo. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik hem dus moet laten fixen.
Filler cottage in Mierlo! Ik ben zelf mega tevreden over hun locatie in Rotterdam. Dezelfde artsen werken daar ook. Wel maar beperkte agenda daardoorâŠ
Oh dankje! Handig, ik heb dat helemaal gemist terwijl ik haar wel volg. Ik ga gelijk zoeken.