Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ohhh serieus? Merk je ook echt verschil qua celullite?
Volgens mij is lpg ook een soort bindweefselmassage maar dan met infrarood? Heb er wel goede reviews over gelezen maar weet niet waar ik het dan het beste zou kunnen laten doen eigenlijk haha

1 like

Heeft hier iemand ervaring met botox in de kaken om klemmen te verminderen?

1 like

Ja! M’n cellulite was bij mij na ongeveer 10 behandelingen weg. Daar moet ik wel aan toevoegen dat je het wel eens in de zoveel tijd moet blijven doen. Als je A’dam woont: Amsterdam Skin. Althans daar ben ik geweest, andere plekken heb ikzelf geen ervaring mee.

3 likes

Ja, werkt goed! Heb het nu drie keer gehad en er zat tussen de veel meer tijd tussen de tweede en derde behandeling omdat mijn spieren het hebben afgeleerd en ze minder sterk zijn. Mijn kaak is daardoor ook wat slanker geworden.

5 likes

Ik heb het ook gedaan (1x) maar weet nog niet echt of het heeft geholpen. Ik klem nog steeds. De arts zei al dat iedereen op een andere manier knarst en klemt en dat het soms geen effect heeft

1 like

Ik heb 30 behandelingen erop zitten en 0,0 verschil :sob:.

Ik ben nog steeds blij, op dit moment op vakantie naar NY dus 6u tijdsverschil en veel wallen maar daar is dus niets aan te doen haha.
Als ik terug bijgeslapen ben en terug op normaal ritme ben hoop ik dat alles terug bijgetrokken is.

2 likes

@Bbbaby ohh wow dat klinkt wel hoopvol! De huid op mijn dijen en bovenbenen lijkt gewoon heel zwak te zijn ofzo? En gewoon vol met putjes en bobbels en ughhh ik haat het :sob:

@Barbamama Ohhh nee wat jammer! Helemaal omdat je er zoveel behandelingen op hebt zitten! Denk je dat er een onderliggende reden is waarom het voor jou niet werkte of denk je dat het gewoon in het algemeen niet werkt? Haha

Ik heb lipoedeem in mijn benen dus mijn benen zien er sowieso al lelijk uit met heel veel putjes. Ze zeiden echter wel dat deze behandelingen het zouden verminderen maar in de voor - en na fotos is er geen verschil te zien helaas.

1 like

Ahhh wat jammer! :frowning: Zeker omdat je toch ook veel succesverhalen tegenkomt op het internet zeker met lipoedeem! Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ze het daar niet goed hebben gedaan?

3 likes

Nee want de behandeling voelde wel juist en werd ook aangeschreven door mijn eigen arts. Ik denk dat het vooral aan mijn lichaam ligt :clown_face:

1 like

Ik heb 7 jaar geleden een ooglidcorrectie laten uitvoeren in het ziekenhuis. Werd volledig vergoed maar nu beginnen mn oogleden toch weer te hangen. Heb ergens geen zin om weer een ingreep te ondergaan. Maar wie weet of botox misschien een optie is?

1 like

Misschien om de wenkbrauwen te liften? Is alleen niet voor iedere situatie geschikt. Hangt af wat het “probleem” is.
Zou langs een goeie plek gaan en je laten adviseren

2 likes

Ja daar zit ik ook aan te denken. En anders maar ‘weer’ een ooglidcorrectie. Ik ga eens info inwinnen bij Faceland.

2 likes

Dat is waar, ga me er eens wat meer in verdiepen.

2 likes

Ik heb hier wel goede ervaringen mee, het maakt het net wat strakker en heb minder last van vermoeide ogen. Doe het zelf icm kraaienpootjes.

1 like

Morgen een intake + mogelijke botox behandeling. Iemand nog tips waar ik echt rekening moet houden of goed op moet letten? Ik lees dat je 24 uur erna niet mag sporten, maar las ook op een website dat je ervoor niet mag sporten. Wat is jullie ervaring?

1 like

Nooit gehoord dat je ervoor niet mag sporten. Zou nu niet per se een zware workout doen en dan meteen door maar dat doet denk ik niemand.
Erna indd 24/48 uur niet sporten.

3 likes

Heeft er iemand hier lipfillers genomen en gebruik gemaakt van een tandartsverdoving? Zo ja, hoe pijnlijk was de behandeling zelf en het zetten van de verdoving? Ik wil dit bij Faceland laten doen maar ben nog getraumatiseerd van de vorige keer met crème haha

1 like

Ik ga eind deze maand mijn lippen laten doen bij House of Bratz :joy: vind het echt hilarisch hallo hot girl winter

11 likes