Waarom ben je daarvan getraumatiseerd? Omdat het nog zeer deed?
Haha ja was echt mega pijnlijk, dus durf niet meer zo goed terwijl ik het wel heel mooi vind. Snap het ook als ik overkom als een aansteller maar ja ik hoop dus dat het met tandartsverdoving wel goed te doen is maar ook dan ben ik weer bang voor die prikjes…
Heeft er iemand al een behandeling laten dien voor rimpels onder de ogen en wat ? Botox zou hierbij niet kunnen helpen volgens de arts bij wie ik op consultatie ben geweest.
Heeft iemand een tip voor (baby)botox in omgeving Eindhoven?
Hebben jullie advies wat het beste is om te doen als je lichte jowls hebt? Ik ben gewoon te vaak afgevallen en aangekomen heb ik het idee waardoor ik gewoon een beetje van die hangwangen heb gekregen. Ik wil op zich nog niet aan de fillers of operaties maar misschien een lichtere behandeling? Ik had gelezen over radiofrequency behandelingen, maar weet niet of mensen daar ook daadwerkelijk succes mee hebben haha.
Hey, ikzelf heb het in het verleden laten doen bij FL en inderdaad met crème was het intens pijnlijk. De cosmetisch arts waar ik nu naar toe ga verdooft met tandarts verdoving (geen fijn gevoel) en prikt vervolgens 4 gaatjes: twee boven en twee onder. Via een canule spuit hij vervolgens via die gaatjes de filler in. Veel minder pijnlijk en door zijn techniek heb je geen lekgeprikte lip na afloop. Het blijft overigens een beetje gevoelig maar dat stelt niets voor ten opzichte van de verdovingscreme.
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, want het is vooral een medisch iets, maar hebben er mensen ervaring met een tussenschotcorrectie/septoplasty?
Tijdens het piercen van mijn neus kwam mijn piercer erachter dat mijn tussenschot heel scheef is, en toen viel bij mij het kwartje omdat ik eigenlijk nooit goed door één kant van mijn neus heb kunnen ademen. Ik wil binnenkort naar de huisarts, maar ik wacht nog even tot mijn septumpiercing genezen is zodat ze beter kan voelen enzo. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik hem dus moet laten fixen.
Filler cottage in Mierlo! Ik ben zelf mega tevreden over hun locatie in Rotterdam. Dezelfde artsen werken daar ook. Wel maar beperkte agenda daardoor…
Oh dankje! Handig, ik heb dat helemaal gemist terwijl ik haar wel volg. Ik ga gelijk zoeken.
ja je hebt het goed onthouden en ze vond het heel naar en pijnlijk HAHA wat kut dit
Zaterdag voor het eerst botox, fronsrimpel spannend.
Mensen ervaring?
Het is heerlak
Ja best wel, ik kan altijd al slecht ademen door mijn neus maar ik had er nooit naar laten kijken en het eigenlijk gewoon geaccepteerd. Maar eigenlijk heb ik maar 1 werkend neusgat en dat merk ik wel goed.
Misschien niet de oplossingsrichting die je zoekt, maar mijn cellulite is nagenoeg helemaal verdwenen sinds ik veel sport. Ik had dat niet zien aankomen en me er al bij neergelegd dat dat gewoon voor altijd zo zou zijn. Schijnt te komen omdat je met sporten een goede doorbloeding in je huid creëert. Wellicht heb je er wat aan!
Thanks, ik ben sinds een lange periode nu veel afgevallen en sport intensiever dus hoop dat het helpt.
Heeft iemand hier/in haar omgeving ervaring met een draadlift (buiten Debbie)? Vind het wel interessant maar het effect lijkt op sommige foto’s maar minimaal
Yes! Heb een aantal PDO draden in m’n voorhoofd. Effect is wel zichtbaar maar subtiel. Zelf zie ik het, een ander wellicht niet. Mocht je het overwegen, houdt er rekening mee dat je wel echt meerdere keren draden zult moeten laten plaatsen. Je kunt niet met een eenmalige behandeling het maximale effect bereiken. Dat gaat, zoals met vrijwel alles, in stapjes. Mocht een arts zeggen dat het wel kan, run please
.
Ps. Door mijn berichten in dit topic klinkt het alsof ik m’n volledige gezicht heb verbouwd, het valt mee allemaal.
Bedankt voor je antwoord! Waar heb je het laten doen en hoeveel kostte het ongeveer? Zie ook erg uiteenlopende prijzen
In Amsterdam bij Skin Miracle heb ik het laten doen. Prijs is sowieso afhankelijk van het aantal draden en het aantal haakjes aan die draden dacht ik . Maar voor 1 draad is het uit mijn hoofd rond de €150.
Ja klopt, er zijn verschillende soorten draden en dat geeft ook weer een enorm prijsverschil… Thanks in ieder geval!