ja je hebt het goed onthouden en ze vond het heel naar en pijnlijk HAHA wat kut dit
Zaterdag voor het eerst botox, fronsrimpel spannend.
Mensen ervaring?
Het is heerlak
Ja best wel, ik kan altijd al slecht ademen door mijn neus maar ik had er nooit naar laten kijken en het eigenlijk gewoon geaccepteerd. Maar eigenlijk heb ik maar 1 werkend neusgat en dat merk ik wel goed.
Misschien niet de oplossingsrichting die je zoekt, maar mijn cellulite is nagenoeg helemaal verdwenen sinds ik veel sport. Ik had dat niet zien aankomen en me er al bij neergelegd dat dat gewoon voor altijd zo zou zijn. Schijnt te komen omdat je met sporten een goede doorbloeding in je huid creƫert. Wellicht heb je er wat aan!
Thanks, ik ben sinds een lange periode nu veel afgevallen en sport intensiever dus hoop dat het helpt.
Heeft iemand hier/in haar omgeving ervaring met een draadlift (buiten Debbie)? Vind het wel interessant maar het effect lijkt op sommige fotoās maar minimaal
Yes! Heb een aantal PDO draden in mān voorhoofd. Effect is wel zichtbaar maar subtiel. Zelf zie ik het, een ander wellicht niet. Mocht je het overwegen, houdt er rekening mee dat je wel echt meerdere keren draden zult moeten laten plaatsen. Je kunt niet met een eenmalige behandeling het maximale effect bereiken. Dat gaat, zoals met vrijwel alles, in stapjes. Mocht een arts zeggen dat het wel kan, run please
.
Ps. Door mijn berichten in dit topic klinkt het alsof ik mān volledige gezicht heb verbouwd, het valt mee allemaal.
Bedankt voor je antwoord! Waar heb je het laten doen en hoeveel kostte het ongeveer? Zie ook erg uiteenlopende prijzen
In Amsterdam bij Skin Miracle heb ik het laten doen. Prijs is sowieso afhankelijk van het aantal draden en het aantal haakjes aan die draden dacht ik . Maar voor 1 draad is het uit mijn hoofd rond de ā¬150.
Ja klopt, er zijn verschillende soorten draden en dat geeft ook weer een enorm prijsverschil⦠Thanks in ieder geval!
Krachttraining, boksen, yoga
Ohh kan je hier wat meer over vertellen? Ik denk hier al jaren over. Van kind af aan heb ik al groeven
Helpt het ook tegen rimpels onder je ogen ?
Zo, het nieuwe jaar is begonnen en ik vind dat ik weleens geld mag laten rollen voor mijn uiterlijk. Ik ben nog nooit bij een schoonheidssalon o.i.d. geweest.
Ik ga nu voor het eerst mijn wenkbrauwen professioneel laten doen en dan meteen informeren naar powder brows.
Verder zou ik heel graag traangootfillers willen, maar dat lijkt me erg spannend vanwege mogelijke complicaties. O.a. vanwege kans op blijvende zwellingen. Ik zie dat er over traangootfillers al e.e.a. gepost is, maar mocht iemand alsnog een specifieke kliniek/ervaring willen delen, dan is dat erg welkom.
Heeft iemand ondeetussen ervaring met een wenkbrauwlift? En dan toevallig omgeving Groningen? Ik ondervind best veel klachten door mijn hangende wenkbrauwen en wil daar wat aan laten doen. Hoe is de pijn? En het herstel?
Zou je dan niet liever een ooglidcorrectie laten doen?
Nou, het is niet zozeer mijn ooglid wat hangt. Maar ik heb echt van die zware wenkbrauwen zeg maar. Is wat lastig uitleggen zonder het te laten zien. Ze drukken min of meer op mān ogen.
Ah ok ik snap het. Ik heb er geen ervaring mee, hoop dat je een goede cosmetisch arts vindt.
Wie raden jullie aan voor traangootfillers in de regio Utrecht? En wat is jullie ervaring met hoe het de dagen erna eruit ziet?