Krachttraining, boksen, yoga
Ohh kan je hier wat meer over vertellen? Ik denk hier al jaren over. Van kind af aan heb ik al groeven
Helpt het ook tegen rimpels onder je ogen ?
Zo, het nieuwe jaar is begonnen en ik vind dat ik weleens geld mag laten rollen voor mijn uiterlijk. Ik ben nog nooit bij een schoonheidssalon o.i.d. geweest.
Ik ga nu voor het eerst mijn wenkbrauwen professioneel laten doen en dan meteen informeren naar powder brows.
Verder zou ik heel graag traangootfillers willen, maar dat lijkt me erg spannend vanwege mogelijke complicaties. O.a. vanwege kans op blijvende zwellingen. Ik zie dat er over traangootfillers al e.e.a. gepost is, maar mocht iemand alsnog een specifieke kliniek/ervaring willen delen, dan is dat erg welkom.
Heeft iemand ondeetussen ervaring met een wenkbrauwlift? En dan toevallig omgeving Groningen? Ik ondervind best veel klachten door mijn hangende wenkbrauwen en wil daar wat aan laten doen. Hoe is de pijn? En het herstel?
Zou je dan niet liever een ooglidcorrectie laten doen?
Nou, het is niet zozeer mijn ooglid wat hangt. Maar ik heb echt van die zware wenkbrauwen zeg maar. Is wat lastig uitleggen zonder het te laten zien. Ze drukken min of meer op m’n ogen.
Ah ok ik snap het. Ik heb er geen ervaring mee, hoop dat je een goede cosmetisch arts vindt.
Wie raden jullie aan voor traangootfillers in de regio Utrecht? En wat is jullie ervaring met hoe het de dagen erna eruit ziet?
Ik zie geen wit bultje, ligt dat aan mij?
Wat betreft het korsten, volgens mij start dat vanaf dag 5-10. Bij mij begint het ook pas vanaf dag 5/6 en ik heb een droge huid.
Ik zie het ook niet. De wenkbrauw vind ik er mooi uitzien.
En wat bedoel je met wit bultje? Zit het er sinds de pmu of eerder ook al?
Ik zie ook niks en vind het er hartstikke prima uit zien
Als je inzoomt zie je het wel, lijkt wel een puist? Heb er verder geen verstand van dus heb geen tips oid. Wel vreemd dat je het aan allebei de kanten hebt dan!
Oooh ja met inzoomen zie ik het nu! @Nachtburgemeester lijkt inderdaad een pukkeltje of kleine ontsteking bij een haarzakje? Is natuurlijk niet gek met die wondjes die zijn gemaakt. ik had wel eens een gewoon pukkeltje aan het einde van het vervellen en dat had geen invloed op het helingsproces.
Ik had dit ook! Is bij mij gewoon weggetrokken na het helingsproces.
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of iemand kent die een behandeling heeft gedaan om wenkbrauwen gelijk te krijgen. Ik heb van nature een spier in mijn gezicht die ervoor zorgt dat vaak een wenkbrauw omhoog wordt getrokken. Voel me er langer onzeker over maar voordat ik hier iets aan wil doen zou ik graag wat ervaringen willen lezen haha
Geen ervaring hier specifiek mee, maar ik was van de week bij mijn cosmetisch arts voor botox in mijn voorhoofd en hij zei dat bij een teveel in een bepaald gebied, je wenkbrauw kan gaan zakken. Dus mij lijkt dat botox voor jouw wens best een optie zou kunnen zijn. Ik zou gewoon langsgaan voor een adviesgesprek.
Yes ik! Alleen doen ze over het algemeen niet enkel je voorhoofd, dan doen ze ook direct je frons. Omdat ze anders bang zijn dat het gaat zakken. Dus heb je wel direct 2 zones
Ja ik! Ik laat altijd m’n frons doen + een wenkbrauwlift. Bij die wenkbrauwlift kun je ook doseren om ongelijkheid weg te werken. Mijn ene wenkbrauw staat van nature echt 1 mm lager dan de ander, mijn vorige arts spoot dat dus gelijk door aan die hangende kant een extra prikje te zetten. Gaat in het spiertje onder je wenkbrauw waardoor die dus verlamd wordt en je wenkbrauw niet zo hard naar beneden trekt en je dus een wenkbrauw krijgt die wat hoger zit en je een wat frissere blik hebt.
Heel stom want ik had dat verschil zelf nooit gezien en was dus ook totaal niet m’n vraag of dat gefixt kon worden. M’n huidige arts zei dus dat als ze heel goed keek ze idd kon zien dat m’n linker wenkbrauw ongeveer 1 mm lager lijkt dan mijn rechter. Ze gaf aan dat je ongelijkheid tussen wenkbrauwen inderdaad met een wenkbrauwlift kunt verhelpen maar dat ze me dat dus niet zou adviseren omdat het verschil minimaal was. Ik laat dat nu dus niet meer doen. Maar heb wel ervaren dat een verschil dus met Botox verholpen kan worden…
Laat overigens wel m’n wenkbrauwen nog doen hoor maar mijn huidige arts doseert beide kanten nu dus gewoon exact hetzelfde en daar ben ik heel blij mee.
Ik zou dan trouwens dus even vragen of dat het voor jou het meest zinvol is om het gelijk te krijgen door je lagere wenkbrauw te liften of door je hogere wenkbrauw dmv je voorhoofd te verlammen en dus verlagen.
- 0-75
- 75-100
- 100-125
- 125-150
0 stemmers
Ik zie zo veel verschillende prijzen. Ik wil graag een wenkbrauwlift laten doen en mijn kraaienpootjes (dat zijn 2 zones denk ik).
- 1 maand
- 2 maanden
- 3 maanden
- 4 maanden
- 5 maanden
- 6 maanden
- Ik doe het pas wanneer ik het nodig vind, dus het wisselt.
0 stemmers
Dit omdat ik een beetje probeer rekening te houden met de kosten.
Ik wil het gewoon al zo graag zo lang, maar moet echt goed kijken naar de prijzen etc.