Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Uiteraard, sorry dat begrijp ik goed want ik ga niet voor 20 euro laten botoxen want dat is rotzooi. Maar ik kan dan wel rekening houden met de juiste gemiddelde prijs.

Het is heel erg afhankelijk van wat nodig is. De arts kijkt naar hoe sterk je spieren bewegen en hoeveel Botox op welke plek nodig zal zijn.

Ik heb nu bij een mijn huidige kliniek altijd 1 zone qua hoeveelheid Botox en prijs maar deze arts verdeelt dat, een deel gaat in mijn frons en een deel onder mijn wenkbrauwen voor een wenkbrauwlift. Dus betaal daar nu €115 voor frons en wenkbrauwlift en het resultaat is natuurlijker en blijft even lang als bij de kliniek waar ik eerst ging. Daar waar ik eerst dus naar toe ging werd frons als 1 zone gezien en kostte €115 en wenkbrauwlift werd daar standaard als kleinere zone werd aangemerkt en kostte €75. Dus daar betaalde ik altijd €190,-, terwijl ik bij nader inzien dus helemaal niet perse zoveel Botox ingespoten hoefde te krijgen voor het resultaat dat ik wilde…

Meestal is een wenkbrauw lift ook wel wat goedkoper dan 1 hele zone omdat er simpelweg minder Botox voor gebruikt wordt dan bijv het hele voorhoofd of een frons rimpel.

8 likes

Wil je de kliniek delen?

1 like

Thnx die stond al op mijn lijstje!

3 likes

Ik zou gaan haha!

3 likes

Waar ga je? :blush:

Ik ben ook wel benieuwd🤗

3 likes

Sorry maar ik ben ook benieuwd naar je kliniek, zou je het willen delen?

4 likes

Ik ben al langer (baby)botox aan het overwegen voor mijn voorhoofd, wil een natuurlijk resultaat en voornamelijk dat mijn huidige lijnen minder aanwezig zijn. Zijn er hier mensen die een aanrader hebben voor een fijne arts/kliniek in de omgeving van Utrecht?

1 like

@Temper @Mia_W filler cottage!

5 likes

Boek het meteen als ik gestopt ben met borstvoeding :joy:

6 likes

Voor de mensen met botox: ik heb net een consult gehad maar moet nog even wachten ivm een gezichtsbehandeling die al staat volgende week. Ik wilde eigenlijk 1 zone in mn voorhoofd, maar de arts zei dat sommige mensen dan last krijgen van hoofdpijn en het gevoel van een helm op te hebben. Hij zei dat die kans er minder/niet is als je de fronsrimpel meeneemt. Hebben jullie dit eerder gehoord of zo ervaren?

Laat ons weten hoe dit bevallen is als je dit gaat doen :P.
Ik heb mijn afspraak staan volgende week voor een consult, ik wil denk ik botox maar ben ook erg geneigd om traangootfillers te nemen.

1 like

Ik heb dit ook zonder Botox! En het is weer helemaal glad geworden.

3 likes

Ik vind wenkbrauwlift met Botox echt niet mooi bij mezelf. De arts had dat gedaan maar ben toen teruggegaan om het alsnog plat te laten spuiten. Kreeg er een ordinaire uitstraling en hoofdpijn van.

1 like

Wat was er ordinair aan?

1 like

Botox zit erin, wenkbrauwlift en fronsrimpel, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

3 likes

Ooh ik ga hetzelfde doen zaterdag! Wat merk je er nu van of nog helemaal niks?

4 likes

Merk niks, het effect is pas echt zichtbaar na 2 weken. Maar voor nu geen blauwe plekjes oid.

2 likes

Wat kun je aan deze neusplooien doen? Is dat fillers of botox? Of zou je ook met een goede huidbehandeling hier iets mee kunnen? Ik erger me er aan maar weet ook niet of het erg genoeg is om er iets aan te doen.

2 likes