Dit kunnen ze opvullen met fillers. Moet zeggen dat ik het echt reuze mee vind vallen hoor maar zelf zie je dingen altijd anders. Je kan overal een consult aanvragen.
Ik heb dit zelf laten opvullen en op zich wel blij met het resultaat, maar ik weet niet of ik het nog een keer zou laten doen. Ik vind het dan qua prijs en âhoudbaarheidâ niet waard en toch bang dat het op den duur gaat migreren. Nu ik mijn huidverzorging goed heb aangepakt (echt trouw SPF smeren, veel hydraterende producten en een goede moisturiser gebruik voor mijn huid) zie ik echt verschil! Ik doe ook bindweefselmassages en dagelijks met zoân guasha steen. Oh en microneedling schijnt ook een goede optie te zijn.
Ik laat deze âneuslippenplooiâ ook al een tijdje opvullen, in mijn geval was er niet echt iets anders aan te doen wat echt langer blijvend resultaat gaf.
De houdbaarheid is bij mij een maand of 6 a 7, omdat je de plooi er steeds weer in trekt als je lacht, verdwijnt de filler wat sneller (en komt hij ook met andere behandelingen steeds weer terug). Ook heeft het impact als je op je zij slaapt, aldus mijn cosmetisch arts.
Wat bedoel je ermee dat hij met andere behandelingen steeds weer regio komt?
Dat je die plooi er steeds weer in trekt als je lacht en daardoor blijft hij terugkomen ongeacht de behandeling (fillers, microneedling etc). Het is dus heel moeilijk om bij die plooi echt langdurig resultaat te behalen
Mijn cosmetisch arts gaf juist aan dat fillers de natuurlijke collageen aanmaak stimuleren en dat je daardoor juist steeds minder nodig hebt. Ik hen nu twee keer mijn neuslippenplooi laten opvullen, de laatste keer vijf jaar geleden, en vind het nu niet meer nodig.
Ja dat van het collageen is ook zeker zo maar mij is verteld, en dat ervaar ik ook zo, dat dat vooral geldt voor plekken waar je niet dagelijks tientallen keren âde rimpel in trektâ. Ik heb ook mijn jukbeenderen wat laten vullen en dat houdt inmiddels bijna anderhalf jaar, maar die meuslippenlijn zie ik dus na enkele maanden al weer. Hij is ook behoorlijk diep aan één kant dus wellicht ben ik ook gewoon te laat begonnen met vullen.
dankjewel allemaal! ik ga er eens over nadenkenâŠvind het wel wat om dit 2x per jaar te doen vanaf nu :o
Ik heb in korte tijd opeens lijntjes onder mijn ogen en wat grauw ogens iemand hier ervaring mee?
Oke inmiddels 2 weken verder, mijn fronsrimpel (tussen mn wenkies) is echt goed weg, dat viel me al heel snel op. Die wenkbrauwlift⊠merk ik echt weinig van⊠dus die zou ik zelf niet herhalen.
Al met al was mijn ervaring met botox wel positief, dus wil ik de volgende keer kijken hoe het eruit ziet als ik mijn voorhoofdsrimpels laten doen en kraaienpootjes./
Ik heb ook nog traangootfillers overwogen, maar dat vind ik echt te duur⊠en vind het ook een beetje eng :P.
Volgens mij is het meer zo dat als je die lift niet doet, dat je het dan merkt. Door de botox in je frons en voorhoofd zakt dat deel wat naar beneden en als je dan de lift niet zou doen werken die spieren nog wel waardoor het extra naar beneden trekt. Zo werd het mij destijds tenminste uitgelegd maar ik heb geen idee of dit idd klopt of dat het verkooppraat is.
Mijn laatste keer botox was in juni, alles is inmiddels al uitgewerkt dus ik wil binnenkort ook weer eens een afspraak maken.
@Otzi hoe heetten die zakjes naast je kin/kaak ook alweer. Jij had het daar een poosje geleden over en dat je daar wat aan kon laten doen als dit je stoorde. Wil even opzoeken wat. Of heet dat ook gewoon hamsterwangen. Jij had er zoân fancy naam voor.
Ik ben Otzi niet, maar misschien bedoel je buccal fat?
Die heten jowls! Haha
Haha tnx!
Nee dat je meer als je bolle wangetjes hebt! Vind ik wel mooi. Ik bedoel meer zoân hangend zakje naast je kin/kaak.
Vervellen is heel normaal bij tattoos. Bij mijn wenkbrauwen had ik ook veel korstjes en velletjes, niks raars aan. Vind het eerder raar dat je zo weinig informatie hebt gekregen over het helen.
Dit hoort! Alle velletjes moeten eraf en dan zie je het echte uiteindelijke resultaat. Dit is even een ongemakkelijke fase, maar dit is helemaal de bedoeling. Alleen echt niet gaan plukken! Dan kan je pigment mee trekken en gaatjes overhouden.
En eens met @anon86562306 dit horen ze gewoon te vermelden.
Zonde! Zo blijf je aan de gang.
Huh, nooit gezien? Ik heb letterlijk zulke fotoâs van mezelf van 3 sessies, dat werd ook echt uitgelegd.