Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

@Otzi hoe heetten die zakjes naast je kin/kaak ook alweer. Jij had het daar een poosje geleden over en dat je daar wat aan kon laten doen als dit je stoorde. Wil even opzoeken wat. Of heet dat ook gewoon hamsterwangen. Jij had er zo’n fancy naam voor.

Ik ben Otzi niet, maar misschien bedoel je buccal fat?

2 likes

Die heten jowls! Haha :sob:

2 likes

Haha tnx!

2 likes

Nee dat je meer als je bolle wangetjes hebt! Vind ik wel mooi. Ik bedoel meer zo’n hangend zakje naast je kin/kaak.

Vervellen is heel normaal bij tattoos. Bij mijn wenkbrauwen had ik ook veel korstjes en velletjes, niks raars aan. Vind het eerder raar dat je zo weinig informatie hebt gekregen over het helen.

9 likes

Dit hoort! Alle velletjes moeten eraf en dan zie je het echte uiteindelijke resultaat. Dit is even een ongemakkelijke fase, maar dit is helemaal de bedoeling. Alleen echt niet gaan plukken! Dan kan je pigment mee trekken en gaatjes overhouden.

En eens met @anon86562306 dit horen ze gewoon te vermelden.

3 likes

Zonde! Zo blijf je aan de gang.

4 likes

Huh, nooit gezien? Ik heb letterlijk zulke foto’s van mezelf van 3 sessies, dat werd ook echt uitgelegd.

4 likes

Dat moet je juist niet doen! Laten genezen en niet er aan zitten. Je mag het ook een week niet nat laten worden onder de douche. Dus ook goed opletten met je gezicht wassen.

5 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik 4x al PMU heb gehad en dit ook niet eerder heb gezien… ik had wel korstjes maar die zag je amper!

1 like

Zeker, en onthoud dat elke huid anders is én reageert dan de foto’s die je ziet.

3 likes

Ik heb dit ook zo erg gehad (misschien nog erger), is doodnormaal inderdaad en ik laat mijn wenkbrauwen inmiddels al 8 jaar jaarlijks bijwerken. Elke keer ziet het er zo uit en elke keer wordt het gewoon mooi nadat het genezingsproces voorbij is. Snap niet hoe jouw PMU vrouw dit nog nooit eerder heeft gezien? Volgende keer echt van afblijven! Korsten vallen er vanzelf wel weer af. Zo blijf je inderdaad bezig.

4 likes

Er was pas plek op 8 juni maar dan laat ik permanente eyeliner zetten! In dezelfde salon als die van Angel, maar dan wordt het door haar collega gedaan. Ik ga er vanuit dat zij net zo goed is als Angel, die heeft mijn wenkbrauwen gedaan en vind haar echt de aller beste.

2 likes

Verdooft Angel je wenkbrauwen? Ik moet mn wenkbrauwen nodig weer laten doen maar ik kan die pijn echt niet aan hahaha

Ja, ik vond het echt totaal niet pijnlijk bij Angel.

4 likes

Oke gelukkig! Ik ben dus een paar keer naar die kliniek in Houten geweest die Verspon ooit had getipt maar ik ging elke keer echt dood van de pijn en het is ook niet zo heel mooi eigenlijk. Goed om te weten dat zij wel een aanrader is

2 likes

Begin van de sessie niet want dat is beter voor het pigment schijnt, maar daarna wel. Ik vind het sowieso niet echt pijnlijk maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

3 likes

Wat is er mis met mij dat ik zo dood ga van de pijn??? Haha ik heb ook tattoos en dat vond ik echt helemaal prima maar mn wenkbrauwen brrr

2 likes

Haha had ik ook hoor, zeker op het laatste.

4 likes