Dat moet je juist niet doen! Laten genezen en niet er aan zitten. Je mag het ook een week niet nat laten worden onder de douche. Dus ook goed opletten met je gezicht wassen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 4x al PMU heb gehad en dit ook niet eerder heb gezien⊠ik had wel korstjes maar die zag je amper!
Zeker, en onthoud dat elke huid anders is Ă©n reageert dan de fotoâs die je ziet.
Ik heb dit ook zo erg gehad (misschien nog erger), is doodnormaal inderdaad en ik laat mijn wenkbrauwen inmiddels al 8 jaar jaarlijks bijwerken. Elke keer ziet het er zo uit en elke keer wordt het gewoon mooi nadat het genezingsproces voorbij is. Snap niet hoe jouw PMU vrouw dit nog nooit eerder heeft gezien? Volgende keer echt van afblijven! Korsten vallen er vanzelf wel weer af. Zo blijf je inderdaad bezig.
Er was pas plek op 8 juni maar dan laat ik permanente eyeliner zetten! In dezelfde salon als die van Angel, maar dan wordt het door haar collega gedaan. Ik ga er vanuit dat zij net zo goed is als Angel, die heeft mijn wenkbrauwen gedaan en vind haar echt de aller beste.
Verdooft Angel je wenkbrauwen? Ik moet mn wenkbrauwen nodig weer laten doen maar ik kan die pijn echt niet aan hahaha
Ja, ik vond het echt totaal niet pijnlijk bij Angel.
Oke gelukkig! Ik ben dus een paar keer naar die kliniek in Houten geweest die Verspon ooit had getipt maar ik ging elke keer echt dood van de pijn en het is ook niet zo heel mooi eigenlijk. Goed om te weten dat zij wel een aanrader is
Begin van de sessie niet want dat is beter voor het pigment schijnt, maar daarna wel. Ik vind het sowieso niet echt pijnlijk maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
Wat is er mis met mij dat ik zo dood ga van de pijn??? Haha ik heb ook tattoos en dat vond ik echt helemaal prima maar mn wenkbrauwen brrr
Haha had ik ook hoor, zeker op het laatste.
Niks! Ieder lichaam is weer anders.
Omdat deze nog af en toe geliked wordt bedacht ik me dat ik het nu wel kon laten zien van bijna een jaar later:
Voor
Ergste dag
Direct na
Paar weken erna
Vandaag
Ik ben overigens niet helemaal tevreden met mân binnenste ooghoeken, heb het idee dat er daar wel meer weg had kunnen worden gehaald en daar vond ik de genezing ook het vervelendste.
Mn littekens vind ik bij sluiten van mân ogen ook alleen daar nog zichtbaar, de rest van mân oogleden zie je nu qua kleur en vorm niks meer.
Heel mooi geworden hoor! Ik heb nav jouw posts uiteindelijk ook de stap gezet na heeel lang twijfelen. Dus bedankt nog voor het delen van jouw proces, heeft mij heel erg geholpen!
Ik vond de ingreep inderdaad 100% meevallen en geen pijn gehad. Nu denk ik, had ik het maar eerder gedaan.
Hoelang duurde het voordat het er weer redelijk uitzag? Ik wil ook, alleen ben bang dat ik echt 2 weken niet naar kantoor kan door de zwelling, blauwe plekken etc.
Iedereen ervaart pijn anders (dan verschilt het ook nog per plek, je hormonen, degene die je behandelt etc), hier ook redelijk vol met tattoos maar de sproetjes in mijn gezicht vond ik echt een hel haha. Dat is dan wel onverdoofd (en geen PMU, maar gewoon echt tattoos), maar ik schijn echt de uitzondering te zijn die zoveel lijdt haha. Degene die het bij mij deed prijst mij bij zelfs bij andere tatoeĂ«erders aan als iemand die goed zit, dus dit viel dâr tegen
Dus ik hoop dat je je iets minder vreemd voelt, haha!
Ik heb echt nauwelijks zwelling of blauwe plekken gehad. Maar dat verschilt wel per persoon.
Voor mij waren de pleisters het meest vervelend, die mochten er na een week af en de hechtingen eruit en toen durfde ik me wel weer te vertonen. De littekens zijn natuurlijk nog wel even wat roder.
Vind het niet zo fijn om mijn fotoâs hier online te knallen, maar als je me een pm stuurt wil ik ze wel delen? Of als je nog andere vragen hebt!
ik heb een paar weken geleden pmu wenkbrauwen genomen, het moet nog worden bijgewerkt maar ben er wel blij mee. maar nou gaat natuurlijk de zon weer schijnen enzo en loop ik te hannesen met spf, want dat geeft in mn wenkbrauwen een lelijke grijze waas (biodermal zonnefluide, verder wel een aanrader). hebben jullie tips? of moet ik de rest van mn leven een pet op
Ja ik ben ook benieuwd! Nog geen hoge zonnebrand gevonden die de kleur van mijn pmu niet beĂŻnvloed.
Heel herkenbaar. Ik heb laatst als een steen gelegen tijdens het tatoeëren van mijn sternum en liep flierefluitend weg, maar de pijn van die wenkbrauwen kan ik echt niet aan hahaha. Mijn wenkbrauwvrouw zei dat een paracetamolspiegel opbouwen een paar dagen van tevoren wellicht helpt (buiten de verdovende crÚme die ze gebruikt).