Niks! Ieder lichaam is weer anders.
Omdat deze nog af en toe geliked wordt bedacht ik me dat ik het nu wel kon laten zien van bijna een jaar later:
Voor
Ergste dag
Direct na
Paar weken erna
Vandaag
Ik ben overigens niet helemaal tevreden met mân binnenste ooghoeken, heb het idee dat er daar wel meer weg had kunnen worden gehaald en daar vond ik de genezing ook het vervelendste.
Mn littekens vind ik bij sluiten van mân ogen ook alleen daar nog zichtbaar, de rest van mân oogleden zie je nu qua kleur en vorm niks meer.
Heel mooi geworden hoor! Ik heb nav jouw posts uiteindelijk ook de stap gezet na heeel lang twijfelen. Dus bedankt nog voor het delen van jouw proces, heeft mij heel erg geholpen!
Ik vond de ingreep inderdaad 100% meevallen en geen pijn gehad. Nu denk ik, had ik het maar eerder gedaan.
Hoelang duurde het voordat het er weer redelijk uitzag? Ik wil ook, alleen ben bang dat ik echt 2 weken niet naar kantoor kan door de zwelling, blauwe plekken etc.
Iedereen ervaart pijn anders (dan verschilt het ook nog per plek, je hormonen, degene die je behandelt etc), hier ook redelijk vol met tattoos maar de sproetjes in mijn gezicht vond ik echt een hel haha. Dat is dan wel onverdoofd (en geen PMU, maar gewoon echt tattoos), maar ik schijn echt de uitzondering te zijn die zoveel lijdt haha. Degene die het bij mij deed prijst mij bij zelfs bij andere tatoeĂ«erders aan als iemand die goed zit, dus dit viel dâr tegen
Dus ik hoop dat je je iets minder vreemd voelt, haha!
Ik heb echt nauwelijks zwelling of blauwe plekken gehad. Maar dat verschilt wel per persoon.
Voor mij waren de pleisters het meest vervelend, die mochten er na een week af en de hechtingen eruit en toen durfde ik me wel weer te vertonen. De littekens zijn natuurlijk nog wel even wat roder.
Vind het niet zo fijn om mijn fotoâs hier online te knallen, maar als je me een pm stuurt wil ik ze wel delen? Of als je nog andere vragen hebt!
ik heb een paar weken geleden pmu wenkbrauwen genomen, het moet nog worden bijgewerkt maar ben er wel blij mee. maar nou gaat natuurlijk de zon weer schijnen enzo en loop ik te hannesen met spf, want dat geeft in mn wenkbrauwen een lelijke grijze waas (biodermal zonnefluide, verder wel een aanrader). hebben jullie tips? of moet ik de rest van mn leven een pet op
Ja ik ben ook benieuwd! Nog geen hoge zonnebrand gevonden die de kleur van mijn pmu niet beĂŻnvloed.
Heel herkenbaar. Ik heb laatst als een steen gelegen tijdens het tatoeëren van mijn sternum en liep flierefluitend weg, maar de pijn van die wenkbrauwen kan ik echt niet aan hahaha. Mijn wenkbrauwvrouw zei dat een paracetamolspiegel opbouwen een paar dagen van tevoren wellicht helpt (buiten de verdovende crÚme die ze gebruikt).
Oh wat fijn dat je dit deelt! Ik ga begin mei onder het mes en ben best een beetje bang merk ik. Bang dat het pijn gaat doen, bang dat het eindresultaat tegenvalt⊠mensen zeggen ook; het hoort bij je. Het is dat ik er zoân hoofdpijn van krijgâŠ
Heeft iemand ervaring met een lip flip? Ik twijfel al een tijd om dit te doen, dus ik hoor graag ervaringen!
Nou, ik heb na lang twijfelen vandaag botox in mijn frons laten zetten, en nu lijken mijn wenkbrauwen wel opeens ongelijk te zijnâŠ
Heeft een van jullie dat ook weleens gehad en is dat normaal? Heb even geruststelling nodig haha, nu al bang dat ik morgen wakker wordt met een scheef gezichtâŠ
Volgens mij werkt het niet zo snel toch? Volgens mij kun je na 24-48 uur pas iets gaan merken en duurt het dan tot 2 weken voordat het helemaal is ingewerkt. Bij mij begint het iig meestal na 2 dagen te werken en dat is dan dat ik merk dat ik het iets minder kan bewegen, na een week ofzo kan ik dan helemaal niet meer fronzen.
Als je je zorgen maakt zou ik morgen even het nood nummer van de kliniek bellen. Meestal mag je voor vragen gewoon bellen indien je je zorgen maakt.
Ik had het wel icm lip fillers gedaan dus kreeg wel meteen een andere uitstraling maar nu het is âuitgewerktâ zie ik wel echt verschil. Vind het echt een stuk mooier. Wil het binnenkort weer laten doen en ook lipfillers maar ik wil kijken naar een andere kliniek
Hoe lang hadden jullie de allereerste keer effect van Botox? Ik heb het nu ruim een maand en merk al dat ik meer beweging terugkrijg in mân voorhoofd. Volgens de arts kan dat inderdaad zo snel gaan de eerste kerenâŠ
Oh weet het niet precies meer, maar niet zo snel als jij. Hebben ze niet te weinig ingespoten? Het is altijd even zoeken naar de juiste hoeveelheid voor het gewenste effect.
Nou ik vond het eerst dus echt heel heftig haha, had echt minimale beweging dus iets meer beweging in mân wenkbrauwen vind ik niet zo erg, maar heb daardoor niet het idee dat het te weinig wasâŠ
De arts zei dat hoe vaker je botox gebruikt hoe minder sterk je spieren worden omdat je ze niet gebruikt wat logisch klinkt. En uiteindelijk heb je dan ook minder vaak weer botox nodig. Dus misschien heb ik nu gewoon nog heel sterke spieren? Ik heb wel een heel expressief gezicht
Volgens mij na een maand of 3. Maar ik heb wel het idee dat het bij mij na een maand ook altijd weer soepeler voelt. Misschien omdat je dan echt gewend bent aan hoe het op die manier beweegt? Voor je gevoel toon je dan nog echt expressie zoals voorheen maar in de spiegel zie je dat niet. (Ik heb alleen frons laten doen)
Dat heeft toch eerder te maken met je fronsrimpel die actief aan het worden is? Dat kan toch, in de loop van de tijd? Lijkt mij onafhankelijk van je kraaienpootjes.
Ik zit nu 3 maanden na de eerste injectie (frons), en ik zag/voelde terug beweging na 2 maanden. Dus een maand zou ik ook wel kort vinden.
Ben afgelopen donderdag voor de 2de keer geweest en volgens mijn arts was het bij mij nog niet volledig uitgewerkt maar is het wel goed dat je in het begin kort op de bal speelt als je er later langere tijd tussen wil latenâŠ