Dat heeft toch eerder te maken met je fronsrimpel die actief aan het worden is? Dat kan toch, in de loop van de tijd? Lijkt mij onafhankelijk van je kraaienpootjes.
Ik zit nu 3 maanden na de eerste injectie (frons), en ik zag/voelde terug beweging na 2 maanden. Dus een maand zou ik ook wel kort vinden.
Ben afgelopen donderdag voor de 2de keer geweest en volgens mijn arts was het bij mij nog niet volledig uitgewerkt maar is het wel goed dat je in het begin kort op de bal speelt als je er later langere tijd tussen wil latenā¦
Ik vind een maand voor een eerste keer niet heel gek zelf hoor. Weet je hoeveel er is gebruikt?
Ik heb zelf baby botox gedaan, dus beweging komt bij mij relatief snel terug (wat ik heel fijn vind), maar dat is niet echt meteen het fronsen. Wat je arts zegt over dat het steeds minder vaak nodig is, heb ik zelf ook.
Als mān hoofdpijn terugkomt, weet ik dat het tijd is om te gaanš dat was eerste x na 3-4 maanden denk ik en nu na 8-10. En dat ia met baby botox dus!
Botox is echt ervaren en kan bij iedereen anders uitpakken. Zelf kwam het bij mij heel snel terug omdat ik blijkbaar overactieve spieren had die je stil ligt en wel weer hard proberen te werken.
Hoe vaker ik het doe hoe minder ik het nodig heb, het is een kwestie van geduld en veel geld helaas maar ik kan zeggen het komt goed!
Oh ik heb hetzelfde. Na veel googlen was mijn conclusie wel dat die vrij makkelijk weg schijnt te gaan met botox inderdaad.
Ik heb dit ook en heb ook botox hiervoor gedaan en het is weggegaan
Ik heb ook zoān fronsrimpel. 3 x botox gehad. Het haalt de rimpel iets weg maar niet volledig. Ik had ergens gelezen dat je hem kan opvullen met filler maar dat vind ik teveel gedoe en geld.
Ik mag dinsdag weer voor botox. Twijfel om babybotox te doen ipv fronsrimpel.
Mensen ervaring met babybotox?
Is baby botox niet gewoon een kleinere hoeveelheid botox? Dus niet per se iets heel anders dan reguliere behandeling (als het āprobleemgebiedā iig met een kleine hoeveelheid te behandelen is)
Ik heb sinds 3 dagen ook lipfiller. Bizar hoe snel je went aan je nieuwe gezicht en hoe de zwelling het uiteindelijk beeld ook 'āvervormdā. Erg makkelijk om te denken dat je meer wil.
Heeft iemand hier een borstlift/vergroting laten doen? Ik zou dit heel graag willen, maar ben bang voor een lange hersteltijd. Ik werk in de zorg en heb een kind van 2. Mijn vriend kan niet weken lang de verzorging van ons kind doen dus ben benieuwd hoelang mensen er last van hebben gehad met dagelijkse bezigheden.
Ik heb zeker 6 weken last gehad. Ik had ook 2 plekjes die niet helemaal goed heelden maar uiteindelijk is alles goed gekomen en heb ik echt geen spijt.
Borstlift + vergroting gehad.
En last als in āniks kunnenā of pijn terwijl je dingen deed? En waar heb je het laten doen als ik vragen mag?
Ik heb 2 kids en vorig jaar een borstvergroting gehad met implantaten. Qua herstel ligt het wel een beetje aan waar ze geplaatst worden. Voor de spier schijnt het herstel logischerwijs makkelijker te zijn, maar meestal worden ze dual plane/achter de spier geplaatst, zo ook bij mij. Ik had het wel onderschat, de eerste dagen kon ik niet eens zelf uit bed overeind komen en moest mijn man me een duwtje in mijn rug geven haha. Dat was echt vreselijk, ik sliep op een gegeven moment gewoon rechtop omdat ik anders niet meer overeind kwam. Voor de kinderen zorgen lukte dus ook echt niet (niet alleen qua pijn, maar ik kreeg mijn armen ook niet ver omhoog bijv haha) gelukkig zijn die van mij al ouder en zelfstandig. Na een week ging het een stuk beter en kon ik steeds meer zelfstandig. Maar ik zou echt rekening houden met minstens 2 weken waarin je de zorg grotendeels aan je partner moet uitbesteden (en die voor jezelf dus haha). Daarna kun je langzamerhand steeds meer dingen weer, maar nog steeds niet tillen uiteraard. Na een maand was ik grotendeels weer helemaal de oude.
Het verschilt uiteraard erg van persoon tot persoon. Sommigen gaan na een week al weer naar het werk bij wijze van. Op YouTube staan ook veel videoās van mensen die hun proces hebben gefilmd, dan krijg je misschien een beter beeld.
Ga uit van 6 weken als ze achter je spier geplaatst worden.
Je hebt sowieso 6 weken genezingsproces waarin je niet mag tillen, je armen niet boven je hoofd mag doen etc.
Ik heb echt wel 3 weken niet plat op bed kunnen liggen omdat ik het gevoel dan kreeg dat er een zware steen op me lag.
De pijn werd wel steeds minder in die 6 weken naar merkte echt wel dat ik rustig aan moest doen.
Je krijgt een āankerā litteken (rondje om de tepel, vanaf tepel naar beneden en dan over de breedte van je borst aan de onderkant). Doordat je ook implantaten laat plaatsen komt er extra druk op de wond. Bij mij bleef onder mān borst in het midden een stukje steeds wat open dus heb echt wel goed moeten oppassen met wat ik deed. Rond de 8 weken was echt pas alles dicht.
Ik heb het bij Faceland laten doen dr. Fresow (volgens mij werkt hij er inmiddels niet meer).
Heeft hier iemand ervaring met Faceland of Docters at Soap? Of misschien met beide? Merk echt dat de ouderdom is ingetreden en wil graag mijn wenkbrauwen iets liften en mijn mondhoeken wat omhoog brengen. Dit wil ik graag heel natuurlijk laten doen bij 1 van deze 2. Ik woon in Den Bosch en het voordeel is dat Faceland ook daar zit dus hoop eigenlijk en beetje dat die goed is
Ben ik weer hoor haha maar de arts die ik altijd aanraad heeft sinds kort een kliniek in Eindhoven. Vind haar echt fantastisch, heel kundig en voel me altijd heel fijn bij haar. Wellicht is Eindhoven een optie voor je vanuit Den Bosch?
Filler cottage aan de Aalsterweg is het. Ze zit in Rotterdam, Goes en zat in Mierlo maar dat is nu verplaatst naar Eindhoven.
Eindhoven is ook prima hoor! Was gewoon ook benieuwd naar Faceland en Docters at soap omdat die hier ook wel eens genoemd waren en die had ik nog opgeslagen.
Hoe heet ājouwā arts als je dat wil vertellen? Dan ga ik daar ook ons kijken. Ik wil eigenlijk heel natuurlijk een wenkbrauwlift en een mondhoeklift. Niet dat het heel erg opvalt. Ben zo bang dat het meteen te veel is.
Ik ga naar docters at soap in Utrecht. Ik vind de vrouwen die daar werk er zelf heel mooi, natuurlijk en rimpelloos uitzien dus ik zeg altijd āik wil zoals jij!ā Alles wordt ook netjes vastgelegd dus de volgende arts weer goed wat de vorige gedaan heeft (qua dosering)
Een keer werd ik geholpen door een man met rimpels en toen dacht ik wel āecht waar de fuckkk ben ik mee bezigā? Ik ben gevallen voor het patriarchaat.
Ik ben wel heel tevreden hoor!
Als je bang bent voor dat laatste is zij echt de juiste arts voor je! Hun werkwijze is sowieso dat ze voor een natuurlijk ouder worden gaan en klanten levenslang aan zich willen binden. Weet dat ze ook echt klanten weigert die te veel willen, het moet natuurlijk blijven ogen. Ze is bij mij bijv veeel minder Botox gaan gebruiken tov bij de vorige kliniek waar ik ging. Toen ik voor het eerst bij haar kwam gaf ik dus aan wenkbrauwlift en frons te willen omdat ik dat dus altijd liet doen. Vervolgens ging ze kijken naar hoe mijn gezicht bewoog en opperde ze om qua hoeveelheid botox te gebruiken wat ze normaal voor 1 zone zou gebruiken. Dus ik betaal 1 zone en daarmee doet ze beide. Ze had dus het dubbele kunnen verdienen aan me maar ging helemaal uitleggen met wat ze zag in mijn gezicht qua beweging en symmetrie dat dit haar voldoende leek. En dit werkt dus ook perfect voor me! Echt heel blij mee. En het scheelt me zoān 85 euro haha.
Ze heet Kirsten, zij is ook de eigenaresse!