Oh wat fijn dat je dit deelt! Ik ga begin mei onder het mes en ben best een beetje bang merk ik. Bang dat het pijn gaat doen, bang dat het eindresultaat tegenvalt… mensen zeggen ook; het hoort bij je. Het is dat ik er zo’n hoofdpijn van krijg…
Heeft iemand ervaring met een lip flip? Ik twijfel al een tijd om dit te doen, dus ik hoor graag ervaringen!
Nou, ik heb na lang twijfelen vandaag botox in mijn frons laten zetten, en nu lijken mijn wenkbrauwen wel opeens ongelijk te zijn…
Heeft een van jullie dat ook weleens gehad en is dat normaal? Heb even geruststelling nodig haha, nu al bang dat ik morgen wakker wordt met een scheef gezicht…
Volgens mij werkt het niet zo snel toch? Volgens mij kun je na 24-48 uur pas iets gaan merken en duurt het dan tot 2 weken voordat het helemaal is ingewerkt. Bij mij begint het iig meestal na 2 dagen te werken en dat is dan dat ik merk dat ik het iets minder kan bewegen, na een week ofzo kan ik dan helemaal niet meer fronzen.
Als je je zorgen maakt zou ik morgen even het nood nummer van de kliniek bellen. Meestal mag je voor vragen gewoon bellen indien je je zorgen maakt.
Ik had het wel icm lip fillers gedaan dus kreeg wel meteen een andere uitstraling maar nu het is ‘uitgewerkt’ zie ik wel echt verschil. Vind het echt een stuk mooier. Wil het binnenkort weer laten doen en ook lipfillers maar ik wil kijken naar een andere kliniek
Hoe lang hadden jullie de allereerste keer effect van Botox? Ik heb het nu ruim een maand en merk al dat ik meer beweging terugkrijg in m’n voorhoofd. Volgens de arts kan dat inderdaad zo snel gaan de eerste keren…
Oh weet het niet precies meer, maar niet zo snel als jij. Hebben ze niet te weinig ingespoten? Het is altijd even zoeken naar de juiste hoeveelheid voor het gewenste effect.
Nou ik vond het eerst dus echt heel heftig haha, had echt minimale beweging dus iets meer beweging in m’n wenkbrauwen vind ik niet zo erg, maar heb daardoor niet het idee dat het te weinig was…
De arts zei dat hoe vaker je botox gebruikt hoe minder sterk je spieren worden omdat je ze niet gebruikt wat logisch klinkt. En uiteindelijk heb je dan ook minder vaak weer botox nodig. Dus misschien heb ik nu gewoon nog heel sterke spieren? Ik heb wel een heel expressief gezicht
Volgens mij na een maand of 3. Maar ik heb wel het idee dat het bij mij na een maand ook altijd weer soepeler voelt. Misschien omdat je dan echt gewend bent aan hoe het op die manier beweegt? Voor je gevoel toon je dan nog echt expressie zoals voorheen maar in de spiegel zie je dat niet. (Ik heb alleen frons laten doen)
Dat heeft toch eerder te maken met je fronsrimpel die actief aan het worden is? Dat kan toch, in de loop van de tijd? Lijkt mij onafhankelijk van je kraaienpootjes.
Ik zit nu 3 maanden na de eerste injectie (frons), en ik zag/voelde terug beweging na 2 maanden. Dus een maand zou ik ook wel kort vinden.
Ben afgelopen donderdag voor de 2de keer geweest en volgens mijn arts was het bij mij nog niet volledig uitgewerkt maar is het wel goed dat je in het begin kort op de bal speelt als je er later langere tijd tussen wil laten…
Ik vind een maand voor een eerste keer niet heel gek zelf hoor. Weet je hoeveel er is gebruikt?
Ik heb zelf baby botox gedaan, dus beweging komt bij mij relatief snel terug (wat ik heel fijn vind), maar dat is niet echt meteen het fronsen. Wat je arts zegt over dat het steeds minder vaak nodig is, heb ik zelf ook.
Als m’n hoofdpijn terugkomt, weet ik dat het tijd is om te gaan😂 dat was eerste x na 3-4 maanden denk ik en nu na 8-10. En dat ia met baby botox dus!
Botox is echt ervaren en kan bij iedereen anders uitpakken. Zelf kwam het bij mij heel snel terug omdat ik blijkbaar overactieve spieren had die je stil ligt en wel weer hard proberen te werken.
Hoe vaker ik het doe hoe minder ik het nodig heb, het is een kwestie van geduld en veel geld helaas maar ik kan zeggen het komt goed!
Oh ik heb hetzelfde. Na veel googlen was mijn conclusie wel dat die vrij makkelijk weg schijnt te gaan met botox inderdaad.
Ik heb dit ook en heb ook botox hiervoor gedaan en het is weggegaan
Ik heb ook zo’n fronsrimpel. 3 x botox gehad. Het haalt de rimpel iets weg maar niet volledig. Ik had ergens gelezen dat je hem kan opvullen met filler maar dat vind ik teveel gedoe en geld.
Ik mag dinsdag weer voor botox. Twijfel om babybotox te doen ipv fronsrimpel.
Mensen ervaring met babybotox?
Is baby botox niet gewoon een kleinere hoeveelheid botox? Dus niet per se iets heel anders dan reguliere behandeling (als het “probleemgebied” iig met een kleine hoeveelheid te behandelen is)
Ik heb sinds 3 dagen ook lipfiller. Bizar hoe snel je went aan je nieuwe gezicht en hoe de zwelling het uiteindelijk beeld ook '“vervormd”. Erg makkelijk om te denken dat je meer wil.
Heeft iemand hier een borstlift/vergroting laten doen? Ik zou dit heel graag willen, maar ben bang voor een lange hersteltijd. Ik werk in de zorg en heb een kind van 2. Mijn vriend kan niet weken lang de verzorging van ons kind doen dus ben benieuwd hoelang mensen er last van hebben gehad met dagelijkse bezigheden.
Ik heb zeker 6 weken last gehad. Ik had ook 2 plekjes die niet helemaal goed heelden maar uiteindelijk is alles goed gekomen en heb ik echt geen spijt.
Borstlift + vergroting gehad.