Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Wow ja ik miste een p! I’m sorry, bedoelde @Pineappple

1 like

Heeft iemand ervaring met fillers om de kin wat langer te maken?

Ik ga ook elke drie maanden inderdaad, dan is het echt wel weer uitgewerkt en begin je weer beweging te zien.

Love botox, zie er zoveel frisser uit als ik vier keer per jaar bijgewerkt wordt :laughing:

Edit:
Zie nu pas dat ik al gereageerd had hierop. Haha pff, ga slapen nu

1 like

Ik heb een intake geplant bij fillercottage in Rotterdam voor traangootfillers. Eerst wilde ik naar faceland maar lees negatieve reviews.
Diegene die fillers hebben, zijn jullie er nog steeds tevreden over? Hebben jullie tips en waar moet ik op letten?
Op termijn zou ik ook een ooglid correctie willen.

3 likes

Ik heb traangootfillers en ben er heel tevreden mee. Zelf heb ik het een paar maanden geleden bij Faceland laten toen en ben er heel positief over. Ik was van te voren een beetje bang voor pijn, maar je voelt er vrijwel niets van omdat het wordt verdoofd. Vond het zelfs minder pijnlijk dan botox. De eerste dag voelde ik het een heel klein beetje zitten, als een soort mini rijstkorreltje ofzo, maar daarna niet meer. Ik zie er nu veel ‘frisser’ uit, maar mensen zien het nooit tenzij ik een voor- en nafoto laat zien. Al met al een hele fijne ervaring die me 100% meeviel, zou het zo weer doen :slight_smile:

4 likes

Helaas geen ervaringen die ik met je kan delen, maar ik ben wel heel benieuwd naar jouw ervaring als je het laat doen! Zou het namelijk ook wel graag willen, maar heb nog geen research of iets gedaan

1 like

@LoisLane wat fijn dat je zo tevreden bent en dat alles mee viel. Dat frissere is precies waar ik naar opzoek ben. Welke behandelaar heb jij gehad?

@Kittiesboobs ik ga je op de hoogte houden!

1 like

M. Khan heb ik gehad! Hele aardige vrouw die ook echt de tijd voor je neemt

1 like

Een ouder familielid van mij heeft dit onlangs laten doen en die is na een week weer gaan werken. Hij had nog wel dikke ogen en de littekens/hechtingen zag je na een week nog heel erg goed, maar verder voelde hij zich prima. Het ligt misschien een beetje aan het type werk wat je doet of je na een week weer kan werken (als je als model werkt niet, als je in de back-office van iets werkt kan het prima). Als je pas wilt werken als het nauwelijks nog zichtbaar is zou ik 3 weken vrij nemen (toen was het bij hem een heel stuk beter).

2 likes

Ik overweeg het ook en lees overwegend dat je na 2 weken wel weer “toonbaar” bent.

1 like

Ik overweeg het ook en bedacht me dat het nu juist een handige periode is qua werk omdat ik alleen maar vanuit huis werk en dan zet ik de webcam gewoon even niet aan. Al is het beeld daarop toch al wazig. Maar aan de andere kant, stel dat er wat mis gaat dan wil ik het ziekenhuis ook niet mijn complicatie aandoen omdat ik vanuit ijdelheid zoiets wil laten doen. (En ben als de dood dat mijn ogen opgezwollen blijven, bij mijn tante werkte haar lymfeklieren niet meer goed en zij heeft dus permanent vocht rond haar ogen. Maar ik weet dus niet zo goed hoe dat mis is gegaan. Iedereen in de familie doet alsof ze het niet zien.)

1 like

Ik heb heeeeel veel ooglidcorrecties gezien en na 4-5 dagen kunnen de hechtingen eruit.
Na 4-5 dagen zag ik de mensen dan dus weer en sommige hadden wel blauwe ogen maar dat komt bijna niet voor.
Het litteken is dan nog wel zichtbaar en de meeste mensen houden iets vocht vast rondom de ogen.

Het is belangrijk om na de operatie niet te koelen met ijs of coldpacks maar te spoelen met lauwwarm water en de eerste paar uur rechtop te blijven.
De dagen erna niet sporten en niks gebukts doen zoals stofzuigen of een koffer gaan inpakken ofzo
Dan valt het heel erg mee met de zwelling!

1 like

Afgelopen week heb ik bij twee verschillende klinieken een afspraak gehad om te bespreken wat traangootfillers en een ooglidcorrectie voor mij kunnen doen.
Bij de eerste kliniek had ik geen goed gevoel dus daar ga ik sowieso niet heen. De kosten zijn 1000 euro voor de traangootfillers wat ik echt te duur vind en de arts vond ik niet zo vriendelijk. Heg effect zou 6-9 maanden aanhouden.
De tweede kliniek was een betere ervaring (fillercottage). Voor fillers vragen ze daar 780 euro. Omdat mijn traangootjes erg diep zijn heb ik meer fillers nodig wil je effect zien dus snap de prijs wel maar 780 euro vind ik eigenlijk ook gewoon te duur.
De arts bij fillercottage zei eerlijk dat een ooglidcorrectie technisch niet veel zou opleveren. Het gebied onder mijn wenkbrauwen vind ik te zwaar maar mijn oogleden zijn nog wel redelijk zichtbaar (kan het moeilijk uitleggen). De arts gaf aan dat een behandeling met een plasma pen kon helpen en dat overweeg ik nu. De resultaten op internet zien er mooi uit en het is wat betaalbaarder.
Heeft iemand hier ervaring mee?

1 like

Is dat wat Serena gedaan heeft?
https://www.beautylab.nl/ervaring-plexr-ooglidcorrectie/

Ja, dit inderdaad! Nou, als ik de comments lees wordt ik niet echt enthousiast.

Ik kan me herinneren dat ze er zelf uiteindelijk ook niet heel tevreden over was, volgens mij heeft ze jaren later nog een keer een update geschreven

Heeft iemand ervaring met een wenkbrauwlift? Ben heel benieuwd naar ervaringen

Ik heb liposuctie gehad maar alleen op kleine schaal, dus ik weet hoe het is qua pijn, genezing, dragen van kleding erna etc

2 likes

Mag ik vragen welk gebied er is behandeld? Hoe lang duurde het herstel en had je veel pijn? Na hoeveel tijd zag je verschil?

Ik heb het gehad in combinatie met verwijderen van overtollig vel of daarna het alsnog wat strakker te maken dus niet op zichzelf staand zegmaar, op mn bovenarmen,heupen, onder mn oksels/zijkant borsten. Op mn heupen vind ik dat je het nauwelijks ziet eigenlijk, daar voelde ik er ook echt niks van, genas mega snel, bij de controle zag je de littekentjes al niet eens meer en mocht ik dat stomme broekje ook al gelijk voor altijd uit (2 weken), onder mn oksels is het super mooi geworden maar die was ook gelijk rotter en mn armen wil ik het niet eens over hebben zo rot was dat. Je kan dat natuurlijk niet zo zeggen maar mijn ervaring is dus, hoe vervelender het was, hoe gladder en strakker het resultaat, het voelt erna als een flinke blauwe plek

1 like