Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ja, dit inderdaad! Nou, als ik de comments lees wordt ik niet echt enthousiast.

Ik kan me herinneren dat ze er zelf uiteindelijk ook niet heel tevreden over was, volgens mij heeft ze jaren later nog een keer een update geschreven

Heeft iemand ervaring met een wenkbrauwlift? Ben heel benieuwd naar ervaringen

Rustig topic dit :upside_down_face:

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met liposuctie?

Ik heb liposuctie gehad maar alleen op kleine schaal, dus ik weet hoe het is qua pijn, genezing, dragen van kleding erna etc

2 likes

Mag ik vragen welk gebied er is behandeld? Hoe lang duurde het herstel en had je veel pijn? Na hoeveel tijd zag je verschil?

Ik heb het gehad in combinatie met verwijderen van overtollig vel of daarna het alsnog wat strakker te maken dus niet op zichzelf staand zegmaar, op mn bovenarmen,heupen, onder mn oksels/zijkant borsten. Op mn heupen vind ik dat je het nauwelijks ziet eigenlijk, daar voelde ik er ook echt niks van, genas mega snel, bij de controle zag je de littekentjes al niet eens meer en mocht ik dat stomme broekje ook al gelijk voor altijd uit (2 weken), onder mn oksels is het super mooi geworden maar die was ook gelijk rotter en mn armen wil ik het niet eens over hebben zo rot was dat. Je kan dat natuurlijk niet zo zeggen maar mijn ervaring is dus, hoe vervelender het was, hoe gladder en strakker het resultaat, het voelt erna als een flinke blauwe plek

1 like

Dat het pijn doet verwacht je natuurlijk al, maar wel fijn dat je wel goed het resultaat ziet. Dan is het pijn lijden tijdelijk ook niet zo heel erg. Ook wel fijn dat je de littekens zo snel niet meer zag en dat het snel is genezen.

Ik las vroeger altijd dat het echt mega pijnlijk was maar dat vond ik dus echt niet, je moet het wel alleen echt doen als je dun bent en hardnekkige plekjes over hebt, een onderkin of lovehandles ofzo, een hele buik krijg je er niet mee weggetoverd haha

Haha dat zou mooi zijn als dat kon maar helaas :smiley:

Interessant. Mag ik je eventueel een pb sturen?

1 like

Jahoor

Ik ben onderweg naar mijn eerste afspraak ivm botox.
Ik ben echt nerveus.

Ik heb niet de indruk dat het in België iets is wat veel mensen laten doen ofzo. Ofwel zwijgt iedereen erover. Het is hier precies alleen iets voor mensen van den televisie.

Ik weet eigenlijk ook nog steeds niet goed hoe of wat ik juist moet vragen.
Ik wil de natuurlijke ouderdomsverschijnselen graag beetje tegen houden. Ik heb niet specifieke wensen.
Hoe kaarten jullie dat aan? Hebben jullie wel duidelijke wensen of behandelingsgebieden?

2 likes

Ik had wel echt een specifiek gebied, m’n fronsrimpel. Maargoed, daar is zo’n afspraak ook voor. Gewoon goed aangeven wat je wel en ook zeker wat je je niet wilt. En zo gek is botox volgens mij niet meer hoor. Alhoewel ik niemand in mijn omgeving ken die het ook heeft, maar denk ook niet dat er veel mensen heel open over zijn.

1 like

De spuitjes zitten erin.:grinning_face_with_smiling_eyes::sunglasses::blush:
Mijn voorhoofd heeft minimale behandeling gehad om me er minder bedrukt te laten uitzien. Mijn wenkbrauwen worden beetje gelift zodat ik er minder ‘boos’ uitzie.

Ik ben benieuwd wat het resultaat is over een week.
Ik denk dat het wel is wat ik wil.
Over minimaal 4 maanden mag ik terug komen. Dan kan ik beslissen of ik toch iets meer wil.
Maar ze wil dat ik eerst bekijk of ik met minimale hoeveelheid botox ook al tevreden kan zijn.
Ik hoop alleen al omwille van de prijs van wel.
Het was 150€.

Ik heb vooral naar de arts haar gezicht gekeken (gestaard) en zij zag er fris uit, maar had nog voldoende beweging. Dus ik vertrouw haar daarom beter dat er nog voldoende mimiek gaat zijn.

Na 2 weken terug komen deed ze precies niet, maar ik kan natuurlijk zelf beslissen of ik dat wil. Ik mocht haar zeker contacteren als het resultaat anders was dan ik had gedacht of vragen had.

Ik mocht niet voor 4 maanden terug komen voor bij spuiten, dat deed ze niet. Dan ging ze mijn terug naar huis sturen. Daar was ze heel duidelijk in.

De prikken vielen heel goed mee. Er zaten een paar venijnige bij maar de meesten voelde ik wel, maar omdat het zo’n dun naaldje was, deed het geen pijn.

Ik ben bij een dermatologe geweest (België). Commerciële instellingen zoals Faceland zijn hier nog niet echt ingeburgerd. In Antwerpen is wel een Faceland, maar dat is de enige vestiging.

2 likes

Ik voel me daar ook wel goed bij dat het zo voorzichtig is. Ik had zelf ook wel aangegeven dat het subtiel mocht zijn.

Het is misschien inbeelding, maar ik voel precies nu al dat er minder beweging in mijn voorhoofd zit. Maar waarschijnlijk durf ik ook gewoon niet bewegen nu. Bang dat de botox ‘verschuift’ ofzo.

Ik wil eigenlijk al jaren iets tegen mijn fronsrimpel. Jaren geleden had ik hem alleen als ik las of geconcentreerd bezig was (of fronste), maar ik werd er toen steeds vanaf gepraat en nu is de rimpel definitief. :unamused: Is er nu nog wat aan te doen? Ik lees namelijk steeds vaker dat je het beter vóór kan zijn, voordat rimpels definitief zijn.

Ik wil ook al jaren vollere lippen. Ik word er eigenlijk echt een beetje boos van dat mijn man heel erg anti is. Hij ziet er ook niet meer precies zo uit als 10 jaar geleden, en als ik hier nou blij van word? Het is ook nog eens tijdelijk.
Zijn er meer met een partner die er tegen is?

1 like

Frons zou ik wel laten doen, wat een rust geeft dat. Ik hoef me nooit meer af te vragen of ik boos kijk of moeilijk kijk terwijl ik daar eerst altijd omkeringen over kreeg.
Lippen zou ik niet doen. Vaak zijn je natuurlijke lippen het mooist.

4 likes

Mijn rimpels zijn er ook al. Ik ben één van de oudere forumleden.
Ik vind beter laat dan nooit. Ik ga er vanuit dat ik het natuurlijk proces wat harder kan afremmen vanaf nu. Ik ben er wel ok mee dat ik ouder word.

Mijn voorhoofd hangt een beetje, wenkbrauwen worden met botox subtiel gelift en dus zou ik er iets frisser moeten uitzien.
Maar ik wacht nog op het resultaat. Voorlopig heb ik een voorhoofd dat zwaarder aanvoelt.

Als je het echt al zolang wil, zou ik gewoon een mini dosis proberen. Ofwel ziet hij het niet ofwel ziet hij dat het heel subtiel kan.

2 likes