Ja ik, pb me gerust!
Niet ondergaan, wel veel geassisteerd bij de uitvoering dus vraag gerust
Is bij mij meestal na 3 dagen wel weg, of iig niet meer zo opvallend
Thanks! Nu op dag 3,5 maar nog aardig blauw, ik heb me er maar bij neergelegdâŠ
Had je wel gekoeld oid?
Eerlijk gezegd niet heel fanatiek, ik kreeg ook geen koeldingetje mee en moest daarna nog een paar uur overbruggen in de stad voor ik naar huis ging. Thuis wel gekoeld maar te laat dusâŠ
Wat is een goede vergelijkingssite waar je kan filteren op specifieke behandelingen? Ik wil een afspraak maken voor een consult voor een borstlift met implantaten maar echt geen idee waar?
Je kan altijd lid worden van het borsten forum. Hier had ik veel aan bij mijn keuze welke arts en nadien herstel. Staan ook veel fotoâs op van verschillende artsen hun resultaten.
Goeie naam maar bedankt voor de tip! Heb al een paar plekken/namen opgeslagen
Deze site ook
Zijn er hier anderen die last hebben van een hangend ooglid (beide kanten) na botox? Ik heb voor het eerst botox gedaan (voorhoofd), de light versie maar ik heb toch het idee dat mijn beide oogleden iets hangenâŠ
Ik heb arts zelf ook even gecontact maar ben toch benieuwd naar ervaringen hier.
Geen ervaring mee, maar ik heb begrepen dat om dat te voorkomen het best je frons ook behandeld kan worden. Omdat als je alleen het voorhoofd plat legt je wenkbrauwen een stukje kunnen zakken. Dus wellicht is het een optie je frons ook te laten behandelen? Heeft je arts daar niets over gezegd? Of heb je je frons ook laten behandelen?
Google maar eens op âfrontalis and glabella Botoxâ.
Thanks! Ik had het wel aan mijn arts gevraagd maar zij gaf aan het dat het niet nodig was om mijn frons mee te pakken. Ik ga er naar googlen en aan haar voorleggen of het nog mogelijk is om mijn frons er nog bij te doen.
Maar wat was haar verklaring dan voor de hangende oogleden?
Ze gaf aan dat het waarschijnlijk een zwelling is en dat het na een paar dagen weggetrokken moet zijn. Ze had aan het begin al aangeven dat ik na 2 weken terug mag komen als het resultaat niet is wat ik ervan had verwacht
Is het nog weg getrokken?
Morgen eindelijk botox, zoveel zin in mn frisse hoofd weer
Uiteindelijk wel, de volgende x doe ik voor de zekerheid wel mijn froms erbij.
Haha zooo herkenbaar, heerlijk gevoel altijd daarna. Vind de periode dat het nog moet inwerken een beetje spannend, maar als het dan eenmaal ingewerkt is dan voelt het zo fijn om wakker te worden of moe te zijn na een lange dag en er fris uit te zien.
Ik heb in augustus dit jaar een bovenooglid correctie laten uitvoeren. Had mân hele leven al last van hangende oogleden, geĂ«rfd van mân vaders kant van de familie. Mijn rechter ooglid hing daarnaast ook nog meer dan mân linker waardoor ik vanuit bepaalde hoeken een soort van âQuasimodoâ -look had.
Een aantal van mân tantes hadden dezelfde procedure laten uitvoeren en dat zag er stukken beter uit. Na veel twijfelen uiteindelijk toch de stap durven zetten en ben blij met het resultaat. Was voor de procedure bang dat ik niet meer op mezelf zou lijken, maar dat valt gelukkig heel erg mee.
Nu vooral in de ochtenden en op warme dagen toch nog wat last van zwelling boven mân ogen. Het voelt dik aan voor mezelf, maar voor de buitenwereld is het nauwelijks te zien.