Wat fijn! Ik denk hier ook al jaren over na maar om de stap daadwerkelijk te zetten vind ik spannend. Bij mij komt het ook van m’n vaders kant van de familie, die heeft het nu 2x laten corrigeren.
Waar ben jij geweest?
Wat fijn! Ik denk hier ook al jaren over na maar om de stap daadwerkelijk te zetten vind ik spannend. Bij mij komt het ook van m’n vaders kant van de familie, die heeft het nu 2x laten corrigeren.
Waar ben jij geweest?
Ja, ik heb mezelf ook echt gek gemaakt over wat ik zou doen als ik het niet mooi vond, niet meer op mezelf leek etc. Is achteraf gezien allemaal voor niks geweest. Het is echt een subtiele verandering, krijg vooral te horen dat mensen zien dat er iets anders aan me is maar niet kunnen benoemen wat. En mensen die ik maar een paar keer per jaar zie valt het überhaupt niet op
Ik ben bij de MOOI kliniek gegaan in Maastricht. Daar werken plastisch chirurgen die ook in de reguliere ziekenhuizen werken en veel procedures uitvoeren. Zo had ik toch wat zekerheid dat het een betrouwbare zaak was die de juiste procedures volgde. Ook na de ingreep hebben ze me nog meerdere keren gebeld hoe het ging en of ik tevreden was. En ongeveer drie maanden erna plannen ze alsnog een check up in. Wordt allemaal netjes opgevolgd.
@Czarcasm ah Maastricht is te ver voor mij haha
@Ikgebruiklievergeennaam ik heb inderdaad ook altijd een zwaar gevoel en ‘s avonds trek ik altijd heel erg m’n wenkbrauwen op (zegt m’n zusje altijd haha). Eigenlijk doe ik dat de hele dag, en daar krijg je natuurlijk weer rimpels van.
Bedankt voor jullie aanmoediging, ik ga een consult plannen!
Je woont in Utrecht toch? Dan zou ik dr. Hamraz aanraden. Zijn kliniek zit in Amersfoort, vind de foto’s van zijn behandelingen er altijd mooi uitzien.
Heb eindelijk traangootfillers genomen en ben nu al blij met het resultaat!
Heeft het bij jou ook geholpen tegen verkleuring onder de ogen? Ik heb echt van die permanente paarse wallen onder mn binnenste ooghoek, ben eigenlijk wel benieuwd of daar iets tegen helpt
Het gaat wel om een ‘gootje’ opvullen, en het bijeffect is inderdaad minder verkleuring. Maar als je geen gootje hebt heeft het volgens mij weinig zin om fillers te nemen.
Ja, ik heb die gootjes helaas genetisch meegekregen. Maar het is daarbij ook flink verkleurd. Dus als dat ook nog ermee zou verminderen dan zou het wel ideaal zijn.
Ja het vermindert wel!
Ik heb 8 november een intake voor m’n ogen! Bij Amstelzijde Kliniek, daar is m’n vader ook geweest.
@Solee ik ga ook nog even naar die jij aanraadt kijken, bedankt voor de tip.
Het blijft ongeveer 12 maanden mooi dus dat kan kloppen hoor. Ik wil ook weer, maar tis zo duur.
Ja waarom is het eigenlijk zoveel duurder dan andere fillers?
Ik heb toch een afspraak gemaakt voor over een paar weken. Wel in een andere stad dus hopelijk valt het mee als ik terug naar huis ga.
Heeft iemand hier wel eens botox en/of fillers laten zetten in Turkije? Hoeveel kost dat per zone of ml? Kan het eigenlijk niet echt vinden…
Ik overweeg steeds vaker een borst verkleining. Ik heb cup F. Altijd al grote borsten gehad en sinds ongeveer 2 jaar wat gewicht aangekomen, en volgens mij is dat meteen naar de buste gegaan. Ik heb last van gespannen borsten en de huid die trekt op de borst zelf. Last van stijve (boven)rug, soms nek en ook wel tussen de schouders. Zonder bh kan ik echt niet, dan doet de zwaartekracht teveel z’n ding.
Ik ben alleen bang dat mijn rugklachten daar niet vandaan komen. (Dank aan alle zorg gaslighters) en dat ik dan een operatie voor niets zou doen.
Het is nooit voor niks, het was voor mij het beste wat ik ooit heb gedaan en heeft m’n hele leven veranderd.
Ja wel hè? Ik lees het zo veel, maar vind het best ingrijpend. Aan de andere kant, ik heb zo veel last, heb al zoveel geprobeerd met fysio en het zkh in en uit en er komt verder niets uit. Daarmee bedoel ik niks “ernstigs”.
Mijn moeder heeft ook een verkleining gedaan, toen ze begin 30 was. Ik ben wel iets ouder maar wil hier echt niet de rest van mn leven mee door zo.
Ik was ook 30 en wilde het al sinds m’n 13e dus zelfs op die leeftijd heeft het nog zoveel invloed gehad, ik vond het zelf geen hele heftige ingreep als je je maar vantevoren instelt op 6 weken bankhangen en daarna kun je gewoon lekker de rest van je leven naar beneden kijken en je tenen zien
Ik ga morgen eens met de huisarts in overleg. Dankjewel!
Ik wil al ruim 10 jaar een borstverkleining en vond het zo spannend om de knoop door te hakken. Ik had gehoopt dat ze kleiner zouden worden na het geven van borstvoeding, dat is dus niet gebeurd😅 Ook veel geschommeld in gewicht, maar ze blijven groot (ook met afvallen). Na een intake met de plastisch chirurg, sta ik sinds kort op de wachtlijst en het is ook al goedgekeurd door de verzekeraar! Ik hoop enorm op die “instant relief” waar je overal over leest.