Ik heb traangootfillers gekregen vandaag en ben al zo blij met het effect. De dokter die het inspoot zei ook dat ze verwachtte dat ik er blij mee zou zijn. Ik zie er meteen al een stuk uitgeruster uit!
Wat fijn dat je zo blij bent met het resultaat! Waar heb je het laten doen?
Moerman clinic in Groningen! Vond ik stukken professioneler dan CityClinics
Wow wat goed! Is dit om donkere kringen weg te halen? En helpt dit ook tegen rimpels onder je ogen?
Wat mij uitgelegd werd, is dat dit alleen helpt voor die âgroevenâ onder je ogen en niet voor rimpels. Ik had die groeven, zit in de familie. Dat werd steeds erger de afgelopen jaren. Voor een blauwe gloed helpt het niet per se, schijnbaar kan die hyaluroonzuurgel blauw doorschijnen.
Voor diegenen die het willen weten, ik heb vandaag mijn ingreep gehad
Samenvatting
An sich stelt de ingreep echt, maar dan ook echt geen drol voor. Ik kreeg verdovende creme en hierna een spuit, daarbij voelde ik een klein prikje. Van het snijden en de hechtingen heb ik helemaal niets gevoeld. Het duurde ongeveer een half uurtje. MAAR, als ik het nog eens zou moeten doen had ik voor een roesje gekozen, omdat ik zo ongelofelijk gespannen was. Ik ga slecht op controle verlies en heb vervelende ervaringen gehad tijdens mijn bevallingen, dus ik was behoorlijk angstig. hierdoor ging ik na de ingreep ook even van mijn stokje, puur door de adrenaline. Nu begint de verdoving uit te werken en begint het wat te prikken. Even afwachten hoe het verdere herstel gaat verlopen. Al met al is het me echt meegevallen, maar ik zat mijzelf nogal in de weg
Wat vervelend dat je zo gespannen was maar je hebt het achter de rug! Op naar een goed herstel en een mooi resultaat. Loop je na de behandeling makkelijk de deur uit lichamelijk gezien? Denk je dat het mogelijk is om bijvoorbeeld een oxazepam te slikken? Moet dat eigenlijk is even vragen.
Na de ingreep werkt de verdoving nog goed, hierdoor kon ik prima naar buiten lopen (wel niet zelf naar huis gereden). Inmiddels strompel ik rond als een oud omaatje en is de pijn wel toegenomen. Het is te doen met paracetamol, en tegendruk helpt enorm (veel dank voor de tip van de opgerolde handdoek!)
Mocht paracetamol niet voldoende zijn mag je ook nsaids. Ik mocht zware naproxen 2 maal daags en 8 keer paracetamol over de dag verdeeld. Ik had die naproxen wel echt nodig.
@Tafelhouder oxazepam kan maar neemt natuurlijk alleen het scherpe randje spanning weg. Ik ben onder narcose geweest en was daar echt ontiegelijk blij meeđ
Ik heb vandaag ook maar een diclofenac gepakt, al wil ik ook niet al te veel pijnstilling gebruiken, dan voel ik niet meer zo goed hoe ver ik kan gaan. Het is nu in elk geval goed te doen!
Ik zou het gewoon innemen en het jezelf zo comfortabel mogelijk maken en vooral niks doen. Lig in bed en doe niks!
Heeft er iemand al langer dan twee jaar geleden een ooglidcorrectie gehad bij Faceland? Klopt het dat het dan helemaal niet zichtbaar meer is?
Wow dat is echt als dit echt zo isâŠ
Wat bedoel je precies? Uiteindelijk zal het toch vooral liggen aan hoeveel er wordt weggehaald en of de huid van de persoon in kwestie in de jaren erna niet gewoon nog meer gaat hangen? Of hebben ze daar een andere techniek waardoor dit kan gebeuren en bij andere praktijken niet?
Hoe voel je je nu?
Ik heb gehoord dat ze daar enkel vel wegnemen en geen vet. En dat daarom na twee jaar de oogleden weer zouden gaan hangen.
Vandaag (nog) geen pijnstiller nodig gehad, dus qua pijn een stuk beter! Het is nu vooral wat gezwollen (maar goed koelen heeft het tot het minimum beperkt) waardoor de hechtingen wat trekken. Ik moet wel zeggen dat ik helemaal niets heb gedaan gisteren en vandaag ook al de hele dag plat lig, echt even die hersteltijd nemen werkt goed
Nee joh dit hoort 10-15 jaar âgoedâ te blijven
Waar ik even niet bij stil had gestaan is dat het gaat jeuken als een malle na een paar dagen. Een goed teken want de wondjes beginnen dus te helen, maar man wat een rot gevoel heb vorige week ook nog een tattoo laten bijwerken en die jeukt nu ook
In september heb ik een afspraak staan voor liposuctie/lipolaser bij mijn kaak/kin. Door langdurig prednisongebruik is mijn vetverdeling anders dan normaal, hoeveel ik ook afval, de volle wangen en vocht in mijn gezicht raak ik niet kwijt. Ik vind het mega spannend, maar ik gun het mezelf om niet langer meer herinnerd te worden aan mijn auto-immuun aandoening.