Helpt koelen misschien tegen de jeuk of mag dat niet?
Hey Rue, zou je me fotoâs kunnen sturen? Ik heb een afspraak staan, maar vind het toch allemaal heel spannend. Echt fijn dat je zo tevreden bent!!
Iemand ervaring met Faceland in Antwerpen ?
Zit op dit moment in het ziekenhuis te wachten op de plastisch chirurg, spannend.
Succes!
Heeft iemand ervaring met een wenkbrauwlift bij één wenkbrauw? Ik heb een hangend ooglid en een ânormaalâ ooglid en zou het mooi vinden als die hangende dus net zo hoog komt als de normale, maar ik hoef niet perse hele gelifte wenkbrauwen te hebben, gewoon dat het wat symmetrischer oogt.
Helaas niet het gehoopte antwoord, als in ik kom in aanmerking voor een vergoeding. Maar ben wel een stuk wijzer geworden. Nu goed nadenken hoe en wat.
Ah balen, desalniettemin hoop ik dat je toch in de mogelijkheid bent om het door te zetten/een weloverwogen beslissing te makenâșïž Succes, niet niets dit soort dingen.
Ik ga over een week weer traangootfillers doen en kijk echt uit naar de behandeling haha.
Ook direct zin om in een goede oogcreme te investeren.
Ik heb binnenkort mân consult voor boven ooglidcorrectie. Hopelijk geen lange wachttijden. Voor de mensen die dit ook hebben gedaan, na hoeveel dagen ongeveer ziet het er redelijk uit en kan je weer onder de mensen?
Bij mij toen de hechtingen eruit waren, dit is ongeveer na een week. Heb een vriendin en haar partner op bezoek gehad toen de hechtingen en pleisters er nog op zaten, vond ik toch wel beetje ongemakkelijk. Ik ging er overigens wel gewoon mee naar buiten en de winkel, maar niet naar mn werk.
Eerste dagen heel goed aan de instructies vwb koelen houden en dan valt het allemaal super mee. Ik zag er vooraf zooo tegenop maar had het echt veel eerder moeten doen!
Wat fijn! Ik hoop ook dat het meevalt, vind het alleen een vreemd idee dat je daar bewust ligt terwijl ze met je ogen bezig zijn. Ik kan zelf ongeveer 11/12 dagen vrij zijn en wat thuiswerken dus hoop dat het tegen die tijd weer er redelijk uitziet zodat ik naar kantoor kan.
Ja dat vond ik vooraf ook heel eng! Maar ze waren super lief en het viel me heel erg mee. Van de verdovingsprikjes voelde ik ook helemaal niks.
11-12 dagen lijkt mij prima te doen.
Ik heb dit een paar jaar geleden laten doen! Bij mij duurde het wel wat langer dan normaal geloof ik. Het bleef heel lang blauw maar ik heb er sws vaak last van dat blauwe plekken traag weg gaan. En bij 1 oog ging het maar niet dicht. Ik had hechtingen geloof ik en pleisters maar het bleef maar een soort âopenâ staan. Ik was toen best bezorgd (ik stress vrij snel) maar ze stelden me super gerust en uiteindelijk is het idd goed gekomen, denk wel na 2,5 week dat ik weer mn camera aan durfde te zetten tijdens meetings op werk
Ik heb sinds anderhalve week botox in mn frons, kaakspieren (tegen knarsen) en een lipflip laten doen. Ben momenteel aan het wennen aan vooral de bijwerkingen van de lipflip, zoals anders drinken, niet kunnen fluiten, spraakgebrek hebben . Echter, ben ik sinds anderhalve week echt ontzettend moe. Overdreven uitgeput. Ik slaap wel heel goed, heel langs soms ook. Maar de vermoeidheid blijft elke dag. Hebben mensen hier last van gehad bij botox?
Edit: er kunnen natuurlijk 1000 redenen zijn. Maar mijn hoofd voelt best zwaar. Wellicht dat ik moet wennen dat ik bepaalde spieren niet zoveel gebruik, dat daar de vermoeidheid vandaan komt. Had er echter niet op geanticipeerd.
Ik heb alleen ervaring met botox in kaakspieren. Eerste keer botox had ik dat ook toen het begon te werken. Ik had het gevoel dat andere spieren compenseerden voor de verminderde werking van de spier, vooral de bovenkant van de kaakspier. Dit voelde zo vermoeiend voor 2-3 weken. Ik heb het bij herhaalbehandelingen niet meer gehad.
Oh ik hoop dat dit het inderdaad is. Want als de botox tegen knarsen werkt ben ik wel van plan om de behandeling voort te zetten.
Vandaag consult gehad en kan door een uitvaller over 2 weken al terecht. Nu al zenuwachtig
Oh wat fijn zo snel! Spannend is dat hĂš. Het is straks zo gepiept
Leuk!! Ik heb 2 weken geleden een ooglidcorrectie gehad en het is zo makkelijk en vrijwel pijnloos. Zodra de verdoving erin zit begonnen ze bij mij lekker te babbelen. De tijd vloog voorbij en heb alleen op de dag zelf 1 paracetamolletje genomen.
Ik was na 1 week echt goed toonbaar. Zodra die pleisters eraf gaan zijn de meeste blauwe plekken ook bijna helemaal verdwenen. Ik had vooral een bolle kop van het vocht.