Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Oh wat fijn, goed om te horen!

1 like

Mijn vader was heel zenuwachtig en valt flauw van alles wat met dokters te maken heeft, maar zelfs hij vond het heeeeel goed te doen. Eigenlijk geen pijn aan gehad en het herstelde super snel. En nu is hij heel blij dat hij het heeft gedaan!

3 likes

Bij mijn frons-botox werd me verteld dat ik hoofdpijn/ een drukkend of strak gevoel op voorhoofd kon ervaren. Is dat wat jij voelt?

1 like

Ja de eerste week heb ik dat wel gevoeld maar aan dat gevoel ben ik gewend geraakt. Als ik erop let, dus nu ik dit typ, voel ik de strakheid (?) meer. Maar in het dagelijks leven als ik gewoon bezig ben, merk ik dat niet echt op.

Wat ik wel denk, is dat ik nu wat meer moe ben doordat andere spieren meer moeten werken omdat ik op 3 plekken botox heb gedaan.

Woensdag ga ik 2 moedervlekken in mijn gezicht weg laten halen bij de plastisch chirurg en ik vind het super spannend :grimacing: ik vind het al 25 jaar (ja dus sinds mijn 6e) niet mooi aan mezelf en nu dacht ik OK het is tijd.

11 likes

Ik ga toevalig ook woe, wel bij de huisarts want 1 op mijn bil, 1 in nek/haar. Dus boeit me niet of dat totaal onzichtbaar wordt of niet.
Ik heb eigenlijk niet gevraagd hoe hij dat gaat verdoven, met prikjes?

1 like

Ja, ze spuiten gewoon verdoving in

2 likes

OkƩ, thanks!

1 like

Ik heb 2 in m’n gezicht laten weghalen, bij de dermatoloog in het ziekenhuis. Was zo gedaan en nu, ruim 3 jaar later, weet ik niet eens meer waar ze zaten haha! Je ziet er echt niets meer van. Ik had eentje op mijn wenkbrauw/ooglid en voorhoofd.

3 likes

Hoe pijnlijk vond je de verdoving?

3 likes

Nou vandaag dag na de operatie. Gister viel het na de behandeling reuze mee, maar nu ben ik mega opgezwollen en minder zicht. Rechtop slapen is ook maar lastig. En weinig geduld, wil dingen doen en weten hoe het eruit gaat zien :sweat_smile:

4 likes

Ben net geweest en die verdoving was echt totaal niet pijnlijk. Je teen stoten is vervelender zegmaar.

Ben zo blij dat het is gebeurd! Zitten nu pleistertjes op en volgende week de hechtingen eruit. En dan begint het spannende aka hoe gaat het helen. Iig veeeeeeeel smeren en 0 zon de rest van het jaar (komt goed uit met deze zomer) :stuck_out_tongue:

@Wonderland ik zag hoe het litteken eruit ziet van degene die hem bij een dermatoloog weg heeft laten halen en toen dacht ik echt okeeeeeee nee ik ga naar een plastisch chirurg. Maar het zal ook nog wel verschillend per arts/dermatoloog natuurlijk maar ik wilde zo weinig mogelijk risico gezien het in mijn gezicht zat…

4 likes

Ik ben ook net terug! Vond de verdoving wel wat nasty, wat branderig. Maar het was kort.
Hier op 1 plek ook 2 hechtingen die er over ruim een week weer uitgaan.

Heel erg opgelucht!
Hoop dat bij jou mooi gaat helen!

Oooh spannend he! Hoop het echt voor ons beiden :pray:

2 likes

Oh ik wil dit ook al zo lang! Moest je hiervoor zelf betalen of ben je doorverwezen door je huisarts?

Ohh ik ben heel benieuwd hoe het gaat helen. Ik heb een moedervlek op mijn wang, die tijden mn zwangerschappen best wat groter is geworden en ik denk dat het beter is als ie weggehaald wordt, maar ik ben echt bang voor het litteken. Het is best een opvallende moedervlek namelijk, maar ik wil niet dat het een opvallend litteken wordt.

Ooit heb ik een grote moedervlek op mijn bovenbeen laten weghalen door een (co assistent) dermatoloog en vlak voor de zomer en dat is echt heel lelijk geheeld.

2 likes

Zelf betalen, maar met doorverwijzing had ik t ook zelf moeten betalen ivm eigen risico (was 295 euro voor 2 moedervlekken). Had het er wel eens met mijn huisarts over gehad maar dacht nou ik doe het nu zo.

2 likes

Ja dat dacht ik al! Mijn huisarts heeft ooit gezegd dat het wel €1000 kan kosten maar dat is dus vele malen lager begrijp ik!

Heeft iemand ervaring met een tepelcorrectie voor een ingetrokken tepel?

1 like

Ik krijg in oktober mijn eerste behandeling tegen kraaienpootjes. Ben benieuwd naar het resultaat want ik erger me er echt aan.Wat zijn jullie ervaringen hiermee?