Is vlg mij bijna 10 jaar geleden? Dus lijkt me wel dat het tegenwoordig beter kan/gaat dan destijds
Edit; wordt hierboven al gezegd
Is vlg mij bijna 10 jaar geleden? Dus lijkt me wel dat het tegenwoordig beter kan/gaat dan destijds
Edit; wordt hierboven al gezegd
Traangootfillers vind ik wel echt een dure hobby, blijft nog geen jaar goed bij mij
Ja dat weet ik! Ik breek alles snel af. Dat is fijn met veel dingen maar echt balen met filler en botox (dat amper werkt bij me).
Ja
mijn Botox (2x gedaan) heeft gewoon nooit helemaal gepakt.
Wat bedoel je met OG Botox?
Botox is een merknaam. Geen ‘middel’ naam. Je hebt dus binnen de spierverslappers meerdere merken, zoals dus Botox en bocouture.
Oh ja ik ken de merken Botox, Bocotoure en zelfs Azzalure maar snapte even niet waarom Botox OG zou zijn haha.
Ik heb een diepe verticale fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen die ik misschien wil laten opvullen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Een frons rimpel kun je beter met Botox laten behandelen ipv opvullen
Ik heb dit inderdaad ook met Botox laten behandelen en dat heeft goed geholpen
@Ziba @Katie bedankt voor jullie reacties! Werkt botox ook als de rimpel er al ‘zit’? Is dat niet alleen voor het voorkomen?
Ligt er aan hoe diep de rimpel is, maar vaak is de spier verlammen dmv botox ook genoeg om ‘m een groot deel te verzachten. Je kan altijd een consult inplannen en kijken wat de arts zegt
Bij mij was de rimpel best wel diep en als ik niet aan het fronsen was dan zag je ook een streep, maar botox heeft wel echt goed geholpen.
Ik ga altijd naar Faceland
Ik weet niet waar je woont, ben zelf ook een keer naar Faceland geweest en naar twee andere klinieken in Den Haag
Ik woon in Noord-Brabant, volgens mij zit Faceland landelijk. Ik ga eens kijken. Bedankt!
Ik vind Lynn bij Faceland Eindhoven heel fijn!
Heeft iemand al ervaring met Profhilo Structura? Is een soort sterkere vorm van Profhilo. Ben heel benieuwd want ben een beetje bang geworden voor Sculptra door verhalen van nare bijwerkingen enzo…
Iemand toevallig ervaring met een locatie voor botox in Apeldoorn, Deventer of Zutphen?
Ik wil het toch eens gaan proberen maar ken niemand in mijn omgeving die een locatie kan aanraden.