Ik heb nu 2x traangootfillers laten doen en vind het de uitvinding van de eeuw.
Ik ben wat bang voor fillers eigenlijk. Heb het in het verleden zelf al gehad hoor, maar denk niet dat het iets voor mij is.
Dan zou ik kijken naar laserbehandelingen, zelf geen ervaring mee maar dan kan wel heel veel doen.
Ja love it. Mijn arts schatte in dat ik niet nog een keer nodig had, omdat het ook collageen zou produceren
Heeft iemand hier ervaring met het weglaseren van couperose?
Ik ga zaterdag heen voor IPL dus kan ik meer vertellen! Nu heb ik het niet extreem hoor maar ik heb wel wat roodheid in m’n gezicht (wang/neus).
Oh ik hoor heel graag je ervaringen!
Bij mij is het ook niet extreem maar toch genoeg om me niet prettig te voelen zonder een groene primer oid om de roodheid te verdoezelen. En ik overweeg het nu te doen maar zie door de bomen het bos niet qua prijzen, methodes, effectiviteit.
Voor vaatjes vond ik het heel goed werken, algemene roodheid kwam wel weer redelijk snel terug. Ik had na de behandeling ook echt last van zwelling dat had ik onderschat
Ik heb dit gedaan, 3x geweest volgens mij en heb verschil is echt mega. Had altijd super veel roodheid en vaatjes zichtbaar op mijn wangen. Het is niet pijnvrij en gaat inderdaad zwellen maar is het zo waard. Nu 7 jaar geleden denk ik. Neem een koelpack mee om vooraf en nadien te koelen.
Ik zit er aan te denken om een onderooglidcorrectie te gaan doen na de zomer. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja waar?
Van wat ik online kan vinden spreekt Bey Clinics (Bergman) me tot nu toe het meest aan.
Ik woon in noord NL, maar ben bereid om er voor te reizen met OV.
Wat goed om te horen! Duurt die zwelling lang?
En wat kostte het ongeveer en is het in één behandeling klaar of moet het meerdere keren?
Ik kreeg het vergoed vanuit mijn aanvullende verzekering, weet niet of dit nu nog zo is. Prijs ligt aan welke plek je het wilt doen ik betaalde dacht ik €130 per keer, vaak kan je een gratis intake doen of tegen vergoeding die je later terug krijgt met behandelen. Ga wel echt naar een goede huidtherapeute.
Welke behandeling heb je juist laten doen hiervoor ?
Traangootfillers! 1x gehad, prachtig effect.
Oh sorry dacht dat je het over laser had !
Oh wat fijn om te lezen! Ik ga me hier ook in verdiepen, want ik heb aardig wat gesprongen adertjes (vaatjes?) En voel me ook onzeker om zonder foundation de straat op te gaan en dat vind ik kut.
En inderdaad, hoe lamg duurt de zwelling? Als je het op vrijdag doet ben je dan op maandag weer toonbaar?
Bij mij de eerste keer niet, erna reageerde ik er beter op. Zwelling begon de dag erna en hielt wel dag of 3 a 4 aan en nam toen dag per dag af. Heb wel gemerkt dat het helpt om echt lang te koelen. Misschien was mijn reactie ook wel extreem de eerste keer, ik kreeg mijn ogen niet open toen ik de dag erna wakker werd en tot mijn wenkbrauwen was het helemaal dik, dit kwam niet vaak voor.
Ik heb ook mijn aders/couperose laten laseren en doe elk jaar een of twee herhaal behandelingen tijdens de winter en ik heb helemaal geen zwellingen gehad tot nu toe. .
Ik zit nu te kijken een tixel behandeling voor mijn oogleden en wenkbrauw gebied. Iemand hier ervaring mee en aanrader voor een goede en betrouwbare behandelaar in omgeving Amsterdam?
Ik ben vanochtend geweest! Ik vond het niet heel prettig en schrok elke keer van de flits/laser haha! Het is nu echt flink rood geworden en voel ook wel al een zwelling opkomen, en mn ogen voelen ook wat zwaar aan. Probeer elk uur wel 10 minuten te koelen! Ben benieuwd hoe de zwelling morgen is en hoe ik er maandag uit zie. Moet de hele week op pad met m’n werk (studiereis) haha!
Naja, je mag ook niet autorijden, vandaar dat ik aan OV dacht. Wellicht onderschat ik het hoor.
Ik kan altijd er voor zorgen dat iemand met me meegaat.
Ik heb de vlog van Denise (van Rutger) gezien, dat heeft me toch wel over de drempel doen gaan.