Ah thanks voor de info! Waar heb je het precies laten doen? Over je hele gezicht? En heb je een idee over hoeveel sessies je nodig hebt in totaal?
Alleen op m’n wangen (klein gebied) en klein beetje onder m’n neus. ik moet over 4 weken terugkomen, het is maar zo’n klein gebied dus ze denkt dat ze misschien dan nog een enkele moet zetten en dat is het ook dan denk ik!
Hopelijk valt het mee met de zwelling. Ik zag ook echt al na 1x verschil in roodheid en gebruik nu bijna nooit meer make up om te camoufleren.
Geen ervaring privé wel vanuit mijn werk. Onderooglidcorrecties zijn veel moeilijker en niet te vergelijken met bovenooglid correcties. Goed kijken waar het veel gedaan wordt. Als je een meedenkende huisarts hebt kan zij/hij jou misschien adviseren?
Ik heb voor as donderdag een afspraak gemaakt voor botox. Ik laat dan mijn kraaienpootjes behandelen en mondhoeken (deze hangen naar beneden).
Wat fijn! Ik gebruik nu ook vaak cc cream om de roodheid minder zichtbaar te maken, vooral in de winter.
De zwelling valt zeker mee, gelukkig. Ik vind de roodheid het ergste, het is best geconcentreerd op 1 plek bij elkaar dus het ziet er echt heel gek uit.
Ik heb maandag eindelijk weer een afspraak voor traangootfillers met Teosyal Heb het wat jaren geleden ook gedaan, dus ik miste het effect ervan heel erg.
Uiteindelijk in overleg met de cosmetische arts besloten voor de wenkbrauwlift en kraaienpootjes. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Klein beetje blauwe plekjes maar dat komt wel goed. Ik overweeg sterk om een keer traangootfillers te doen, eerst even er voor sparen.
Ik lees hier dat veel mensen het gedaan hebben en blij zijn met het resultaat, nu heb je veel verschillende filler(soorten). Ik lees dat jij @Radio het met Teosyal doet, waarom kies je daarvoor? Ik vraag me ook af van anderen, welke soort filler heb jij gekozen en waarom?
Is er een reden voor dat je je mondhoeken toch niet laat doen? Ik zou dat ook (ooit) willen laten doen, dus ben benieuwd! Hoop dat je resultaat mooi gaat zijn
Zij gaf aan dit liever te willen behandelen met filler omdat zij volume verlies ziet. Ook vond ze mijn mondhoeken niet zodanig hangen dat ze het nodig vond. Ze wilde het wel doen gaf ze aan maar ze was anders zelf bang als ze te weinig spuit → geen effect. Te veel → een te rare effect zou geven.
Ah oké, wel fijn dat ze zo eerlijk zijn als het niet nodig is
Ik heb dat al eens laten doen, en ik zag geen verschil. Met fillers wel maar is gewoon echt heel duur omdat elk jaar te herhalen.
Ik wilde graag eens lipfiller proberen, minimale dosis omdat mijn lippen minder vol zijn geworden.
Dus enkel verloren volume verlies compenseren.
Dit is gedaan door mijn lip randen te vullen met filler.
Ook is er beetje extra aan de mondhoeken gedaan ivm hangende lippen.
Ik vind dat het een mooi natuurlijk resultaat geeft.
Ik ben serieus een ooglidcorrectie aan het overwegen. Voor pijn, verdoving en de nasleep ben ik niet bang. Maar wat me echt enorm tegenhoudt is dat het bij je ogen is en je ze dus niet dicht kan doen of kan wegkijken, je ziet de chirurg met een mesje of wat dan ook bij je oog? Klopt dit beeld dat ik heb en op een schaal van 1 tot 10 hoe eng is de hele procedure?
Check ook even het instagram account van veraurru, zij heeft hier onlangs vrij uitgebreid over gedeeld.
Ik heb dit een paar jaar geleden laten doen en ben echt een angsthaas qua operaties/ingrepen. Maar moet echt zeggen dat het me heel erg mee viel. Ik voelde alleen de verdoving zetten. Tijdens de operatie had ik volgens mij mn ogen dicht! Ze tekende eerst af en daarna mocht ik mn ogen dicht doen. Ik heb ook geen bloed oid gezien. Het viel me heel erg mee alleen de genezing daarna duurde wel lang bij mij.
Is een filler die echt ontwikkeld is voor de traangoot en extra veilig is omdat het geen vocht aantrekt, waardoor de kans op vochtophoping/vochtzakjes minimaal is. Plus het voorziet de huid ook van aminozuren en antioxidanten.
Ik heb het heeel lang uitgesteld vanwege die reden. Uiteindelijk toch gedaan en het viel me ZO mee. De arts en assistent waren ook super lief en vertelden precies wat ze gingen doen, leidden me ook af maar dat was eigenlijk niet eens nodig. En de behandeling is zo gepiept.
En je hebt idd je ogen dicht!
Heeft iemand een tip voor een kliniek in de omgeving Utrecht voor een ooglidcorrectie? Ik zie door de bomen het bos niet meer! Zoveel aanbieders!
Ik wil (en het is ook wel nodig) ook een ooglidcorrectie uiteindelijk. Maar is het bij zoiets niet dat als je er zo vroeg bij bent, het na zo’n ingreep weer opnieuw kan gaan zakken vanwege het ouder worden of is dat een gekke gedachte ?