Nou gistermiddag was het zo ver voor de lipolaser! Infuus was zo geregeld, had het van tevoren aangegeven dat ik dat vreselijk vond maar zat er direct goed in, iedereen was heel lief.
Ook mijn eerste keer roesje, voelde voor mij alsof ik gewoon wakker was en kon ook praten, heb ook tijdens aangegeven dat iets toch wel wat zeer deed, uiteindelijk voelde het alsof het max tien minuutjes duurde maar bleek gewoon een uur te zijn. Daarna was ik wel wiebelig maar we hadden een uber naar huis, was de hele avond erg moe/suf maar geen pijn, kon mezelf niet goed verstaanbaar maken vanwege de verdoving dus m’n onderlip werkte niet mee
M’n man vond dat ik wel wat warrig was maar ik vermoed dat het kwam omdat ik die dag geen adhd medicatie had gebruikt.
Zit helemaal ingepakt dus nog geen eerste resultaten, morgenmiddag kan ik het drukverband vervangen. Slapen was wel ruk, ik ben een zijslaper en had mezelf helemaal omringd door kussens zodat ik niet zou draaien.
Nu volgende dag doet het wel zeer, moet elk uur koelen en dat is wel nodig/fijn. In principe voel ik me verder prima, zou ook de deur uit kunnen als het moest maar met het verband blijf ik lekker thuis.