Ja en je kan het geloof ik maar 2 of 3 keer laten doen. Dus zeker niet te snel doen. Oh ik lees nu dat het wel vaker kan! Heb laatst ook iets gelezen over laser om je ooglid strakker te maken, weet iemand daar iets van?
Dit heeft Serena ooit gedaan en je zag nauwelijks verschil. Misschien kun je het nog terugvinden op haar blog (bestaat die nog?)
Heeft iemand ervaring met Lemon Bottle behandeling?
https://www.beautylab.nl/ervaring-plexr-ooglidcorrectie/#comments Dit? De Botox had bij haar niet zoveel gedaan. Ze schrijft dat er 3 mm merr oog zichtbaar is maar ze heeft niet echt goede before en after foto’s gemaakt
Een van de eerste dingen die ik vind online is dit : The truth behind lemon bottle fat dissolving: Dangerous and ineffective - The Body Clinic
Met een beetje gezond verstand weet je wel dat zoiets nooit kan lukken.
En ik zie niet dat dit advies recent is ingetrokken, dus dat zou voor mij genoeg informatie zijn.
Dankjewel voor de informatie!
Ja zoiets, maar inmiddels zijn we bijna 10 jaar verder en de laserbehandelingen volgens mij enorm verbeterd.
Ik heb ook een plexr behandeling gedaan een aantal jaar terug maar het heeft niet echt het gewenste effect gehad. Een ooglidcorrectie was uiteindelijk beter en deed minder pijn. Ik zit er wel aan te denken om nu, 6 jaar later, opnieuw een ooglidcorrectie te laten doen.
Nu 2 weken na de behandeling ben ik zo blij hoe het eruit ziet!!! Ik ga het echt herhalen en overweeg nog traangootfillers.
Is vlg mij bijna 10 jaar geleden? Dus lijkt me wel dat het tegenwoordig beter kan/gaat dan destijds
Edit; wordt hierboven al gezegd
Traangootfillers vind ik wel echt een dure hobby, blijft nog geen jaar goed bij mij
Verschilt heel erg per persoon. In 4-5 jaar tijd nu pas voor de tweede keer laten doen. Weet niet waar dat in zit.
Ja dat weet ik! Ik breek alles snel af. Dat is fijn met veel dingen maar echt balen met filler en botox (dat amper werkt bij me).
Dat heb ik dus helaas ook. Botox begon na een aantal weken ( en bedoel dan 4 weken ofzo ) al te minderen en mijn filler is minder dan een jaar al volledig weg. Zo jammer he.
Ja mijn Botox (2x gedaan) heeft gewoon nooit helemaal gepakt.
Mijn arts zei wel dat je dan een ander type botox kan proberen.
Mannen nemen bv de OG botox die sterker zou zijn. Maar daar wil ik niet aan beginnen om eerlijk te zijn.
Wat bedoel je met OG Botox?
Botox is een merknaam. Geen ‘middel’ naam. Je hebt dus binnen de spierverslappers meerdere merken, zoals dus Botox en bocouture.
Zoals @colalight zegt.
Nu heb je bv Bocouture, Jeuveau,… maar Botox zou dus bij sommige beter werken omdat deze sterker is. Geen idee of dat waar is he, mijn arts vertelde me dat.