Oh ja ik ken de merken Botox, Bocotoure en zelfs Azzalure maar snapte even niet waarom Botox OG zou zijn haha.
Ik heb een diepe verticale fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen die ik misschien wil laten opvullen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Een frons rimpel kun je beter met Botox laten behandelen ipv opvullen
Ik heb dit inderdaad ook met Botox laten behandelen en dat heeft goed geholpen
@Ziba @Katie bedankt voor jullie reacties! Werkt botox ook als de rimpel er al ‘zit’? Is dat niet alleen voor het voorkomen?
Ligt er aan hoe diep de rimpel is, maar vaak is de spier verlammen dmv botox ook genoeg om ‘m een groot deel te verzachten. Je kan altijd een consult inplannen en kijken wat de arts zegt
Bij mij was de rimpel best wel diep en als ik niet aan het fronsen was dan zag je ook een streep, maar botox heeft wel echt goed geholpen.
Ik ga altijd naar Faceland
Ik weet niet waar je woont, ben zelf ook een keer naar Faceland geweest en naar twee andere klinieken in Den Haag
Ik woon in Noord-Brabant, volgens mij zit Faceland landelijk. Ik ga eens kijken. Bedankt!
Ik vind Lynn bij Faceland Eindhoven heel fijn!
Heeft iemand al ervaring met Profhilo Structura? Is een soort sterkere vorm van Profhilo. Ben heel benieuwd want ben een beetje bang geworden voor Sculptra door verhalen van nare bijwerkingen enzo…
Ik ben hier ook benieuwd naar. Het zou meer structuur geven aan je gezicht. Ik heb binnenkort een consult hier over, ik zou het graag op mijn jukbeenderen willen.
Iemand toevallig ervaring met een locatie voor botox in Apeldoorn, Deventer of Zutphen?
Ik wil het toch eens gaan proberen maar ken niemand in mijn omgeving die een locatie kan aanraden.
Ik ga eind mei onderkin lipolaser laten doen, heb er echt heel veel zin in maar sta ook doodsangsten uit. In mijn fantasiewereld kreeg je dan lokale verdoving ofzo maar blijkbaar krijg je een roesje en als ik ergens bang voor ben is het een infuus
Maar ik wil dit al zo lang en nu ben ik eindelijk vrij stabiel qua gewicht en heb ik alsnog een onderkin die niet bij mijn gewicht past dus ik ga er gewoon voor!
Iemand die er toevallig ervaring mee heeft en tips heeft ofzo?
Is dit hetzelfde als Cryolipolyse of vetbevriezing ?
Nee, het is echt liposuctie met daarna laser om de huid weer strak te trekken!
Oh amai ! succes !
Ik heb onlangs liposuctie van mijn buik gehad maar is natuurlijk iets anders…
Waar ga je dit laten doen? Ik heb al bij wat meerdere partijen een kennismaking gehad maar nog niet echt ergens een goed gevoel.