Hier ben ik ook benieuwd naar, ik zie dat er nu injecties voor beschikbaar zijn ipv die draadjes. Ben vooral benieuwd naar de injecties.
Ik knars al heel lang 's nachts en heb er nu echt veel last van. Heeft er iemand toevallig ervaring met botox in je kaken hier voor? ![]()
Ik heb het gedaan voor klemmen en het heeft iets geholpen maar niet helemaal opgelost. Voor hoe duur het was zou ik het niet zo snel nog eens doen
Aaah vervelend zeg! Super dank voor het delen
Ik heb ook botox gedaan tegen het knarsen en het helpt wel wat maar niet volledig. Ik ga het wel binnenkort weer doen want de laatste keer is 8 maanden geleden en laatst had ik echt kaakpijn. En die pijn had ik al een hele tijd niet gehad.
Bij mij werkte Botox in m’n kaak 3,5 jaar geleden echt goed. Daarvoor vaak kiespijn, waarbij de pijn ook doortrok tot onder mijn ogen en bij mijn slapen. De laatste tijd toch weer veel last gekregen en vorige week weer laten doen. Hopelijk werkt het nu weer zo goed.
Als je veel last hebt is het zeker het proberen waard.
Wil je laten weten hoe het resultaat is over 6 weken?
Huh maar botox dient toch een heel ander doel dan profhilo?
Heeft iemand ervaring met een goede kliniek voor botox in de omgeving van Amersfoort? Ik ga normaal naar Amsterdam (house of bratz) maar is voor mij steeds ver reizen.
Hebben meer mensen dezelfde ervaring met traangootfillers die snel verdwijnen? Ik heb afgelopen februari voor het eerst deze behandeling gehad en ik was er super blij mee, zag echt een enorm verschil en nu is het voor m’n gevoel al zoveel teruggelopen weer…
Er zit sinds kort een Faceland zag ik (weet niet of die goed is, maar wel heel centraal)
Heeft iemand hier ooit een borstverkleining gehad die vergoed is door de zorgverzekering?
Ik, maar in België.
Ja ik, in Nederland zo’n 1,5 jaar geleden. Je mag me dm’en hoor
Ik ook! Wat wil je weten?
En @poesch. Ik ben vooral benieuwd hoe makkelijk of hoe moeilijk het is een doorverwijzing te krijgen. Online wordt vaak genoemd dat je eerst andere behandelingsmethodes moet proberen zoals fysiotherapie oid. Maar daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten.
Daarnaast heb ik er fysiek naar mijn idee niet eens heel veel last van. Vooral met goede bh’s en regelmatig sporten. Maar het is vooral een mentaal ding. Qua maat kom ik er sowieso wel voor in aanmerking met 65G.
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd hoe anderen een doorverwijzing hebben gekregen voor ik een afspraak ga maken bij de huisarts.
Ik had 75I/J, smetplekken in de zomer, 10kg afgevallen en borsten niet kleiner geworden. Maar ik kreeg de verwijzing eigenlijk vrijwel direct zonder mezelf al te veel uit te leggen. Ze waren buitenproportioneel groot t.o.v. mijn lengte (1.63) en 1 blik was eigenlijk al genoeg, haha. Ik heb ook geen fysiotherapie gehad en werd ook niet naar gevraagd.
Misschien helpt deze check?
Edit: kleine toevoeging: gek genoeg had ik ook niet mega veel van m’n nek en rug (althans dat dacht ik, totdat er 1,2kg minder aanhing, haha!), maar net als jij mentaal veel last van. En daar hebben we het wel nog over gehad met de arts.
Bij mij ook precies zo, het is al bijna 10 jaar geleden dus weet het niet zo goed meer maar ik had cup H bij 1.60, fysiek geen last van maar haatte het gewoon te moeten sporten met 3 bh’s aan bijvoorbeeld. Ik ging op consult met de gedachte dat ik nog 10 kilo wilde afvallen en dan een doel had om naartoe te werken maar ik werd 2 weken later al geopereerd
Oh die verwijzing was heel makkelijk. Ik weet niet hoe groot jij bent, maar ik had cup H bij 178 en het was totaal uit verhouding en ze waren ook heel slap. Ik had last van mn rug en schouders en mentaal ook idd. Ik heb dit gewoon verteld bij de huisarts en kreeg een verwijzing. Ik zou gewoon gaan!
En @Billy @Beautybitch. Bedankt voor jullie reacties. Ik ga na mijn vakantie een afspraak maken bij de huisarts!