Vandaag de intake gehad en het voelt helemaal als iets voor mij. M’n verwachtingen kloppen blijkbaar ook met wat er mogelijk is. Benieuwd wanneer ik terecht kan. En verder natuurlijk ook spannend hoe het herstel gaat zijn en het uiteindelijke resultaat.
Is lipolaser alleen de laser-behandeling, of ook inclusief liposuctie?
Succes binnenkort!
Het is liposuctie met gelijk de laser om de huid weer strak te trekken! En thanks, ik probeer er niet aan te denken, ik zie het woensdag allemaal wel
Ah snap ik. Nou vlg. mij is het een vrij korte behandeling, en ook heel weinig last daarna, hoor ik.
En het resultaat is natuurlijk heel leuk, om als “voorpret” te hebben. Stoer dat je er iets aan gaat doen als je er zo lang mee zit
Ik ben gisteren geweest bij faceland, daar werkt nu een vriendin van mij (winningggg). Voor botox in voorhoofd frons kraaienpootjes en wenkbrauw lift. Ik krijg snel blauwe plekken dus heb nu allemaal kleine blauwe plekjes op de prikplekken hahah
Verder gister daarna een beetje hoofdpijn (heb ik altijd) duurde een uurtje ofzo daarna nergens meer last van. Ben benieuwd over twee weken! Voor het eerst wenkbrauw lift erbij
Nou gistermiddag was het zo ver voor de lipolaser! Infuus was zo geregeld, had het van tevoren aangegeven dat ik dat vreselijk vond maar zat er direct goed in, iedereen was heel lief.
Ook mijn eerste keer roesje, voelde voor mij alsof ik gewoon wakker was en kon ook praten, heb ook tijdens aangegeven dat iets toch wel wat zeer deed, uiteindelijk voelde het alsof het max tien minuutjes duurde maar bleek gewoon een uur te zijn. Daarna was ik wel wiebelig maar we hadden een uber naar huis, was de hele avond erg moe/suf maar geen pijn, kon mezelf niet goed verstaanbaar maken vanwege de verdoving dus m’n onderlip werkte niet mee M’n man vond dat ik wel wat warrig was maar ik vermoed dat het kwam omdat ik die dag geen adhd medicatie had gebruikt.
Zit helemaal ingepakt dus nog geen eerste resultaten, morgenmiddag kan ik het drukverband vervangen. Slapen was wel ruk, ik ben een zijslaper en had mezelf helemaal omringd door kussens zodat ik niet zou draaien.
Nu volgende dag doet het wel zeer, moet elk uur koelen en dat is wel nodig/fijn. In principe voel ik me verder prima, zou ook de deur uit kunnen als het moest maar met het verband blijf ik lekker thuis.
Oooh ben benieuwd naar de resultaten! Zit er zelf ook naar te kijken. Waar heb je het laten doen/hoeveel wat je kwijt?
Ik wil precies hetzelfde gaan laten doen. Ook bij Faceland, vooral mijn kraaienpootjes ben ik meer dan zat. Ben heel benieuwd wat eigenlijk de nazorg ervan is?
Ik haat mijn onderkin en weet hoe liposuctie gaat, maar vind de behandeling er echt naar uitzien. Geen idee waarom… Maar het viel dus reuze mee?
@lightbox ik heb je een berichtje gestuurd!
Ik heb geen filmpjes van de behandeling gekeken want dat vind ik echt een goor/naar idee, maar ik heb vanwege dat roesje dus heel weinig meegekregen. Ik weet wel hoe ze het doen maar wilde mezelf niet meer kwellen door dat te zien
Ah fijn dat het achter de rug is!
Ik zou ook lekker thuis blijven komende tijd.
En toen je aangaf dat je toch wel iets merkte dat n wel pijn had, kreeg je toen extra pijnstilling?
En hebben ze een hechting bij/achter je oren gemaakt of meer richting je kaak?
En moet je snel weer langs voor een check up?
Al deze vragen…
Hoop dat je fijn herstelt
Ik heb geen idee of ik meer pijnstilling kreeg, had in ieder geval geen last meer De hechtingen zitten onder mijn oren en eentje onder mijn kin, ze hebben mij gisteren gebeld om te vragen hoe het ging en ik heb over 3 weken een check-up! En thanks, ik denk dat het helemaal goed komt.
Heb overigens geen pijn meer en heb het drukverband mogen wisselen en dus de eerste resultaten gezien, superblij mee! Werd wel helemaal naar bij het weghalen van het verband en het wassen dus mijn man moest mij douchen, maar ik ben heel slecht met dat soort dingen en val snel flauw
Was alleen vergeten om op de dag zelf before foto’s te maken dus dat is jammer. En dat verband jeukt echt als een malle, heb er al lipofoam tussen gedaan en slik antihistamine dus hopelijk trekt het snel weg.
Fijn dat je geen pijn meer hebt!
En zo snel dat je nu al resultaten ziet, dan zal het uiteindelijk wel heel mooi worden. Het is pas een paar dagen geleden?! Ik dacht dat het erg opgezwollen zou zijn komende tijd.
Zie je bij het weghalen van het verband dan nog wel het wondje zitten? Ik kan daar zelf ook niet zo goed tegen…
Ik ga morgen op vakantie, maar zal na terugkeer ook een consult inplannen hier.
Het is ook vrij dichtbij gelukkig (woon zelf in Rotterdam)
Hi, ben jij vandaag de dag nog steeds tevreden over het resultaat? Zou ik ook foto’s mogen ontvangen? (ik heb geen idee hoe ik een prive bericht stuur…)
Vriendin, je reageert op een bericht van meer dan 5 jaar oud.
Dat is in dit geval toch perfect haha. Als je 5 jaar later nog steeds tevreden bent
Er zitten nog pleisters op, die mag ik ondertussen wel er af halen maar wil het niet zien want kan daar ook niet zo goed tegen haha, misschien dat ik onder de douche ze er voorzichtig af haal. Maar heb dus nog geen idee hoe de wondjes er uit zien
Dat is juist de bedoeling haha, dit zijn operaties die een langdurig stabiel effect zouden moeten hebben…
Mochten er nog andere mensen ervaringen hebben met een neusoperatie, ervaringen zijn zeer gewaardeerd!!
Jaa nog steeds heel tevreden, echt geen seconde spijt van gehad! Ik zal later even kijken of het lukt foto’s te sturen, ben op vakantie met erg trage wifi!