Ben je benieuwd naar ervaringen met deze arts? Ik ben ook geopereerd door hem!
Aah super, thanks!! Ben ook echt heeel benieuwd naar de verschillende aanzichten mocht je die hebben haha
Ja klopt!! Ik twijfel tussen hem en nog twee andere artsen maar hij staat wel bovenaan mijn lijstje nu. Aah hoelang geleden ongeveer en ben je helemaal tevreden?
Ik ben drie keer door hem geopereerd in twee ziekenhuizen. Laatste was vorig jaar precies deze tijd! Deels voor medische redenen, deels cosmetisch (complex verhaal, maar niet belangrijk voor hier haha). Ben onwijs blij met dat ik voor hem gegaan ben, echt heeeel erg tevreden. Hij staat in Nederland heel hoog aangeschreven binnen de plastische chirurgie. En wat een fijne man⦠Zou hem van harte aanraden!
Zit naar aanleiding van jouw berichten op hun site te kijken en wil dit ook laten doen. Maar de prijs is me niet helemaal duidelijk? Ik wil liposuctie van de onderkin, eventueel dan met laser. Wat was jij kwijt?
@DavidRose Klopt! Er komen enkel nog kosten voor verdoving bij, was in totaal geloof ik 2150 kwijt voor alles.
edit: o dat staat er ook letterlijk onder lol
Oh wow, drie keer! En drie keer dus ook echt door Menger? Dan ben ik wel benieuwd hoe dat kan, was er dan iets mis gegaan tijdens de operatie oid? En ben je wel tevreden over het cosmetische deel? Ik had idd gezien dat hij erg hoog aangeschreven staat specifiek voor neusoperaties, maar ik ben nog altijd een beetje huiverig omdat het ook een van de meest complexe operaties is en er zoveel mis kan gaan. Ik ben wel echt heel benieuwd naar het cosmetische deel ook, want ik lees soms ook verhalen dat bijv. de neus groter wordt gemaakt bij hem of dat er meer asymmetrie is gekomen door de operatie
Yes drie keer door Menger! (Vanaf 2018) Neee absoluut niks mis gegaan waardoor het meermaals moest gebeuren. Heel comlpex verhaal haha, maar ik heb vanaf baby af aan tot vorig jaar heel veel operaties gehad aan mān neus. Sinds 2018 dus drie bij hem + nog een ingreep onder plaatselijke verdoving.
Wat betreft de asymmetrie waar mensen het over hebben, kan ik je met mijn ervaring enkel heel erg geruststellen! Absoluut een tegenovergestelde ervaring gehad. Ik zou hem zonder twijfel opnieuw kiezen! Mocht je meer details willen, mag je me dmāen! Voelt iets te persoonlijk om hier dieper op details in te gaan
Ohwow dat klinkt wel heftig, maar aah wel fijn dat je een tegenovergestelde ervaring hebt, en dat snap ik! Zou ik super fijn vinden maar ik probeerde je te dmāen en ik zie dat bericht icoontje niet, heel vreemd maar ik snap dus niet hoe je een dm stuurt hier haha, zou wel heel graag nog wat details willen weten of nog wat willen vragen!!
Ik stuur je een bericht!
Heeft iemand ervaring met het weglaseren van berkentakjes (kleine gesprongen adertjes) op je benen? Hoe vaak moest het herhaald worden? Ben je tevreden met het resultaat? Waar heb je het laten doen? Was het pijnlijk? Hoeveel was je kwijt?
Update:
Ik ben inmiddels langs geweest maar ik kom er niet voor in aanmerking helaas. Mijn onderkin wordt veroorzaakt door meer verslapping van de wangen, wat dus door zwaartekracht ook in mijn hals-nek gebied begint te hangen.
Dit zou beter met fillers (contouring) verholpen kunnen worden (liposuctie/laser resultaat zou heel minimaal zijn), of op langere termijn evt ooit met een necklift, maar dat is wel heel drastisch.
Vond het wel een eerlijke en fijne kliniek, om deze reden.
Wel wilde ze graag een vervolg consult inplannen voor fillers maar daar ben ik nu niet echt in geĆÆnteresseerd.
Iemand hier wel mooie resultaten (tegen een dubbele kin) bereikt dmv fillers?
Is er iemand die ervaring heeft met lipofilling voor het vergroten van je borsten die ik wat vragen mag stellen in een pm? Voor het resultaat zou ik liever voor implantaten kiezen maar ik vind het riscio op breast implant illness aanzienelijk.
Ik heb paar jaar geleden fillers in mān kin gedaan en daardoor kwam mijn kin dus verder naar voren wat het deed lijken alsof mān onderkin minder werd, misschien is dat wat?
Yes ikke! Je mag me een pb sturen
Ik heb dit eergisteren laten doen, dus kan alleen nog iets zeggen over het voortraject en de operatie zelf.
Iemand hier bekend met valushape of andere behandeling tegen cellulite?
Misschien niet de oplossing die je zoekt maar regelmatig sporten heeft mijn cellulite vrijwel helemaal laten verdwijnen.
Hier had ik ook op gehoopt maar zelfs 5x spoerten maakt geen verschil.