Oke ik heb dus opnieuw botox laten zetten in mn frons en kraaienpootjes en een beetje wenkbrauwlift… Dit heb ik al een paar keer gedaan bij vaste arts bij FL, maar die was met zwangerschapsverlof dus naar een andere arts gegaan. Maar dat voelde al wat meer amateuristisch op de een of andere manier. En naderhand had ik echt een hele grote blauwe plek naast mijn oog maar nu zie ik ook ineens dat mijn ene oog kleiner is dan mijn andere oog??
Ik zie het vooral op fotos als ik lach, dan ik is het best opvallend. Verder is het niet heel opvallend. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Zal ik terug gaan? En is er dan nog iets aan te doen…al heb ik niet meer zoveel vertrouwen in die arts. Ik wil t ook niet erger maken. Uiteindelijk zal het na ongeveer 3 maanden wel uitgewerkt zijn… zit een beetje in dubio
Je kan sowieso terug gaan voor een consult, al dan niet bij de arts die het geprikt heeft of je eigen arts/andere arts, maar ik denk dat er weinig aan te doen is eigenlijk aangezien de spier ontspannen is?
Ja je zwelt een beetje op in t begin en dan loopt het iets terug. Dat is het moment dat ze wat bij gaan zetten. Daarna zou het minder moeten teruglopen. Ik zou er geen genoegen mee nemen hoor als je 350 euro ofzo betaald en na 4 maanden is het al heel erg teruggelopen. En dan komen ze met je moet water drinken en je zal wel moe zijn
nee jij moet je werk doen haha
Ik had volgens mij de eerste keer 0,8 en 0,5.
Ik zit altijd onder de kleine blauwe plekken waar geprikt is de eerste paar dagen. Zou me daar geen zorgen overmaken!
Ik ben mij aan het oriënteren voor een borstlift en ik heb een intake bij Boerhaave Utrecht staan. Maar door de Boos aflevering van gisteren ben ik toch wat huiverig. Ik weet niet zeker of ik die afspraak hierdoor zal afzeggen, omdat ik dacht dat ze ook wel goed bekend stonden. Het is wel een andere arts dan die in de Boos aflevering besproken werd.
Ik vind het ook best moeilijk om te bepalen bij welke kliniek ik geholpen zou willen worden. Als ik uitga van de site van de kliniek staan er natuurlijk alleen positieve dingen op. Maar waar kan ik het beste meer informatie vergaren hierover? Of hebben jullie aan- of afraders in Brabant, Zuid-Holland, Utrecht?
Kan dan wel een andere arts zijn, vind de wijze waarop de kliniek zelf besluit om te gaan met iemand die letterlijk verminkt is door hun toedoen alleszeggend voor hoe ze daar werken.
Heb geen ervaring met dit soort ingrepen dus geen deskundige maar zou ook niet van de website afgaan. Wel zoeken naar online ervaringen, volgens mij heb je zorgkaart waar reviews van artsen staan. Zoals in de aflevering van Boos ook wordt besproken checken of BIG registratie klopt en je niet iemand die tandheelkunde heeft gestudeerd je borsten laat opereren.
Het afgelopen jaar zijn mijn bovenste oogleden echt ontzettend gaan hangen en wel zodanig dat ik er last van heb. Overweeg om er iets aan te laten doen. Iemand daar ervaring mee en ook met een goede arts?
Kijk voor reviews van de artsen op zorgkaart-nederland.nl. Ik heb met hulp van die site een goede keuze kunnen maken voor mijn operatie.
Zelf ben ik naar kliniek Park Medisch Centrum in Rotterdam geweest en vond de (na)zorg van die locatie erg fijn.
Je hebt helemaal gelijk! Nav je bericht heb ik contact opgenomen en nu ga ik binnenkort langs om dit ook even in het echt te bespreken en te overleggen. Dankjewel, had echt dit inzicht en zetje even nodig ![]()
Ik ga sta op de wachtlijst voor een borstverkleining! Ontzettend spannend, maar kan ook niet wachten!
Oh fijn! Ik hoop dat ze je kunnen helpen
laat je het weten?
Yes! ![]()
Ik heb vandaag voor het eerst traangootfillers laten zetten! Nu lijkt het alleen alsof 1 kant meer gevuld is dan de andere kant. Kan natuurlijk ook door de zwelling komen, maar ik vind de dikkere kant mooier
Hebben jullie hier ervaring mee en is dat toen na 2 weken wel recht getrokken?
Kan best hoor en anders idd de zwelling, misschien is die kant wat gevoeliger. Als je terug gaat even laten bijvullen
wel blij mee verder?
Ja ik ga even kijken inderdaad of bijvullen dan nog nodig is! Hij zei wel dat hij minder fillers deed omdat het nog uit zou zetten. Maar ben er tot nu toe wel super blij mee! Vind het echt een verschil maken.
Ja dat is standaard bij traangoot idd! Fijn dat je er blij mee bent ik vind het ook helemaal fantastisch nog steeds haha als ik oudere foto’s zie denk ik ook jeetje lol
Ben langs geweest hoor! Ze heeft gekeken en ze vond zelf dat er volgens de norm nog voldoende in zat en dat als ze nu bij zou vullen (noem je dat zo?
) het ook kon maar dan zou het echt mini minimaal zijn. Ik heb nu ook de before foto’s 🫣 gezien en nu zie ik idd ook wel degelijk nog een verschil. Misschien zelf ook wel een enorme hyperfocus er op? Ze zei ook, wat jij ook aangaf, dat het de 2e volledige behandeling nog beter zou blijven zitten. Op zich een prima gesprek maar laat het even op me inwerken en mogelijk ga ik dan eind dit jaar nog terug maar vind wel dat het dan wel degelijk langer en meer moet blijven zitten. ![]()
Jaa dat trekt wel bij en zo niet, dan kan je altijd nog vragen of ze een beetje weghalen. Kan ook makkelijk. Maar ik zou eerst even paar weken afwachten. De laatste keer zag ik eruit alsof ik op mijn ogen was geslagen (was ook behoorlijk blauw)
Ik heb gelukkig helemaal geen last van blauwe plekken! Werd wel helemaal onwel tijdens de behandeling, mega erg zweten en misselijk terwijl het helemaal geen pijn deed verder. Ik wacht dan inderdaad nog even af
Mijn ene oog lijkt nu geen verandering in te zitten terwijl de andere kant mooi vol is haha.
Haha ja dat herken ik wel dat je denkt nou hier zit echt nog een goot hoor en dat je dan oude foto’s ziet en denkt… Ohnee haha
Zij raadde jou aan over een paar maanden weer te komen? Bij mij zeggen ze max 1x per jaar om verdikkingen te voorkomen.