Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik heb laatst voorhoofd botox gedaan, en ben echt gefascineerd hoe mijn voorhoofdrimpel aan het uitdeuken is. Dacht dat ie na een maand wel glad zou zijn, maar dat blijkt dus niet zo!

4 likes

Haha same. Ik vind het ook een beetje pijnlijk dat ik nu 99% van de tijd vergeten ben dat die botox erin zit en dat dan over een tijdje die frons terugkomt en dat ik dan moet denken: oh ja godver kut zo ziet mijn hoofd er eigenlijk uit. :skull:

5 likes

Na lang twijfelen en zoeken toch een afspraak gemaakt voor fillers in mijn traangoten, ik ben zo benieuwd en ik hoop ook echt dat het lang blijft zitten. Vrijdag 3 oktober heb ik de afspraak!

3 likes

Spannend! Waar doe je dit precies voor? Ik heb zelf best wat lijntjes onder mn ogen en vroeg me af of het ook daar tegen helpt.

De volume onder mijn ogen is verminderd, dus echt wat ingevallen. Op youtube zijn er best wat filmpjes te zien en op websites van salons die fillers bieden staan fotos.
Maar ik zou je wel eerst goed inlezen!

3 likes

Traangoot fillers zijn gezet. Het gevoel is een beetje onprettig maar ik ben wel erg tevreden met het resultaat!

5 likes

Ik heb meerdere malen Botox laten doen in mijn fronsrimpel en kraaienpootjes. Dit deed ik bij Dr at Soap in Amsterdam op de van Baerlestraat. Ik woon niet in Amsterdam dus ik had altijd nog reizen en parkeren erbij.

Nu ben ik op zoek naar iets wat mogelijk wat goedkoper is maar nog steeds goed in Noord-Holland in de omgeving Haarlem Alkmaar. Bij soap was ik voor 2 zones 265 euro kwijt. Iemand nog aanraders?

Ik ga altijd naar Faceland. Niet in noord Holland maar gok dat ze daar ook wel in de buurt zitten?
Hebben vaak goede deals en ik ben altijd wel tevreden.

3 likes

Ik krijg gratis cosmetische behandelingen via mn werk en nu ga ik over twee weken voor het eerst baby botox laten zetten. Ik dacht niks houdt me nu nog tegen :joy:

Begin wat lijntjes te krijgen en ook frons ik vaak zonder dat ik het doorheb, waar ik denk ik ook snel hoofdpijn door krijg. Ben zo benieuwd naar het resultaat, maar vind het ook wel spannend. Ik ben zo iemand die dan opeens een lui ook krijgt erna ofzo.

10 likes

Zijn er mensen die vrij snel na de bevalling alweer botox namen en het ook minder lang werkte? Werd me wel verteld door de arts dus is geen verrassing, maar blijft dat zo?

Ik ben 3 maanden na de bevalling weer gegaan, dus dat is niet megasnel. Maar ik heb nu 1,5 jaar pp geen verschil gemerkt qua interval met voor de bevalling.

1 like

Ik ben heel benieuwd wat voor werk dat is haha

1 like

Ik werk in de branche! Maar niet als arts oid hoor.

2 likes

Wel migrainebotox in mijn geval, maar ik heb 5 weken na de bevalling weer botox gekregen. En daarna weer om de 3 maanden. Geen verschil gemerkt.

1 like

Zijn jullie ook altijd zo moe na botox? Holy :joy:

1 like

Jaaa en koppijn!!!

3 likes

Hoe lang duurt dit bij jou gemiddeld? :skull:

Ooh was dat het! Man nooit meer vlak voor mn vakantie botox laten zetten.

Bij mij een dag! Maar ik doe alleen frons dus misschien als je 20 spuiten krijgt dat het langer duurt haha

2 likes

@poesch Ja ik heb echt zitten vechten om rechtop te blijven zitten :joy: Mn arts zei wel dat t achterhaald is dat je niet mag gaan liggen, maar toch durfde ik t niet.

@Spaarlamp Ik heb frons gedaan en een halve in mn voorhoofd dus hopelijk bij mij ook :crossed_fingers:t3:

2 likes