Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik ga altijd naar Faceland. Niet in noord Holland maar gok dat ze daar ook wel in de buurt zitten?
Hebben vaak goede deals en ik ben altijd wel tevreden.

4 likes

Ik krijg gratis cosmetische behandelingen via mn werk en nu ga ik over twee weken voor het eerst baby botox laten zetten. Ik dacht niks houdt me nu nog tegen :joy:

Begin wat lijntjes te krijgen en ook frons ik vaak zonder dat ik het doorheb, waar ik denk ik ook snel hoofdpijn door krijg. Ben zo benieuwd naar het resultaat, maar vind het ook wel spannend. Ik ben zo iemand die dan opeens een lui ook krijgt erna ofzo.

10 likes

Zijn er mensen die vrij snel na de bevalling alweer botox namen en het ook minder lang werkte? Werd me wel verteld door de arts dus is geen verrassing, maar blijft dat zo?

Ik ben 3 maanden na de bevalling weer gegaan, dus dat is niet megasnel. Maar ik heb nu 1,5 jaar pp geen verschil gemerkt qua interval met voor de bevalling.

3 likes

Ik ben heel benieuwd wat voor werk dat is haha

2 likes

Ik werk in de branche! Maar niet als arts oid hoor.

2 likes

Zijn jullie ook altijd zo moe na botox? Holy :joy:

1 like

Jaaa en koppijn!!!

4 likes

Hoe lang duurt dit bij jou gemiddeld? :skull:

1 like

Ooh was dat het! Man nooit meer vlak voor mn vakantie botox laten zetten.

1 like

Bij mij een dag! Maar ik doe alleen frons dus misschien als je 20 spuiten krijgt dat het langer duurt haha

5 likes

@poesch Ja ik heb echt zitten vechten om rechtop te blijven zitten :joy: Mn arts zei wel dat t achterhaald is dat je niet mag gaan liggen, maar toch durfde ik t niet.

@Spaarlamp Ik heb frons gedaan en een halve in mn voorhoofd dus hopelijk bij mij ook :crossed_fingers:t3:

3 likes

Oh tegen mij zeiden ze wel dat ik rechtop moest blijven zitten. Braaf gedaan ook. Maar die dag was echt een struggle.

Ik jank altijd mn hele porum vol en heb dan de dag zelf koppijn maar de volgende dag niet meer! En blijf ook altijd rechtop zitten

Ja ze zei ook dat de meeste artsen het wel nog als advies geven, dus heb t ook maar gewoon braaf gedaan de eerste 5 uur.

4 likes

Vind ook altijd de autorit naar huis een zieke marteling hahaha. Maar goed wat moet dat moet :joy:

2 likes

Afspraak gemaakt bij de prikdokter (is een vriendin haha) voor botox. Weer lekker strak de kerst in :nail_care:

9 likes

Poeh, echt tis nu 3 uurtjes geleden en kan amper mn ogen open houden. Ook zieke koppijn erbij. Hopelijk trekt het snel weg

Bij mij was het de tweede dag al veel beter! In totaal 3 dagen niet helemaal lekker geweest, maar het was ook de eerste keer voor mij dus dan schijnt het ook iets heftiger te zijn.

2 likes

Poeh, 3 dagen ook echt. Ik heb mn frons gedaan en een lipflip. Hoop dat het morgen toch wel een stuk beter is :smiling_face_with_tear:

2 likes