Ik doe af en toe een serie behandelingen endermologie/LPG en icm sporten en veel water drinken maakt dat m’n benen en buik wel echt strakker! Maar is denk ik wel echt per persoon verschillend hoe veel effect dat heeft. Ik boek het ook bij 1 specifieke medewerkster omdat zij het tenminste lekker stevig doet ipv beetje lafjes eroverheen rollen met dat apparaat.
ik heb nu 1 behandeling met cuppingmassage gehad, schijnt heel goed te helpen tegen cellulite.
Ik heb nog 4 afspraken staan, ik laat wel weten of het verschil heeft gemaakt! Is een stuk goedkoper dan al die andere behandelingen.
5x sporten of 5x per week sporten?
Echt jaloers. Ik heb echt best wel erge cellulite ondanks dat ik 4-5 keer per week sport, helpt echt geen pepernoot. Altijd al gehad, ook toen ik nog een BMI had dat in het onderste deel van het ‘gezond gewicht’ zat (weeg nu iets meer dus is ook nog wat erger geworden). Twee jaar geleden een tijdje zelf cuppen gedaan wat wel iets leek te doen maar waar ik ook weer mee ben gestopt omdat dat extra kleine spatadertjes (de berkentakjes van een paar posts hierboven) leek te krijgen, iets waar ik ook gevoelig voor ben. Je begrijpt dat mijn benen (althans de huid) helaas niet mijn beste asset zijn in mijn ogen haha.
Nou dit is dus hetzelfde bij mij en ga me er steeds meer aan irriteren! Dus vandaar mijn vraag naar een goede behandeling
Heeft er iemand ervaring met profhilo?
Heb gisteren filler in m’n kin gedaan en pfoeh voelt nu echt stijf en ‘hard’ aan zeg. Wel mooi effect ervan.
Hier ben ik ook benieuwd naar, ik zie dat er nu injecties voor beschikbaar zijn ipv die draadjes. Ben vooral benieuwd naar de injecties.
Ik knars al heel lang 's nachts en heb er nu echt veel last van. Heeft er iemand toevallig ervaring met botox in je kaken hier voor?
Ik heb het gedaan voor klemmen en het heeft iets geholpen maar niet helemaal opgelost. Voor hoe duur het was zou ik het niet zo snel nog eens doen
Aaah vervelend zeg! Super dank voor het delen
Ik heb ook botox gedaan tegen het knarsen en het helpt wel wat maar niet volledig. Ik ga het wel binnenkort weer doen want de laatste keer is 8 maanden geleden en laatst had ik echt kaakpijn. En die pijn had ik al een hele tijd niet gehad.
Bij mij werkte Botox in m’n kaak 3,5 jaar geleden echt goed. Daarvoor vaak kiespijn, waarbij de pijn ook doortrok tot onder mijn ogen en bij mijn slapen. De laatste tijd toch weer veel last gekregen en vorige week weer laten doen. Hopelijk werkt het nu weer zo goed.
Als je veel last hebt is het zeker het proberen waard.
Ik heb het net vandaag laten doen. Ik neem normaal botox maar mijn arts raadde me aan om dit eens te proberen.
Pas resultaat binnen 6 weken helaas
Wil je laten weten hoe het resultaat is over 6 weken?
Zal ik doen. Maar je moet me misschien wel aan doen herinneren. Hoop eigenlijk dat ik het wel vroeger ga zien…
Huh maar botox dient toch een heel ander doel dan profhilo?
Ja klopt.
Hij raadde gewoon aan om dit eens te proberen en zien wat ik van het resultaat vind.
Ik neem normaal botox en filler naast mijn mondhoeken omdat die afhangen en ik kijk precies altijd heel boos.
Maar ik wil eigenlijk geen filler meer, en botox is zo duur en je moet vaak gaan ( ik na 2 maand al ).
Dus nu eens een skinbooster omdat dat dat heel je gezicht ook wat kan strakker trekken, is wel minimaal maar wil gewoon eens zien wat het resultaat is.
Heeft iemand ervaring met een goede kliniek voor botox in de omgeving van Amersfoort? Ik ga normaal naar Amsterdam (house of bratz) maar is voor mij steeds ver reizen.
Hebben meer mensen dezelfde ervaring met traangootfillers die snel verdwijnen? Ik heb afgelopen februari voor het eerst deze behandeling gehad en ik was er super blij mee, zag echt een enorm verschil en nu is het voor m’n gevoel al zoveel teruggelopen weer…