Ik heb ook de dag zelf altijd koppijn. Lekker paracetamol en ibutjes klappen hoor! Vroeg naar bed. Volgende dag is het bij mij altijd over
Hoe is het vandaag?
Gister nog een beetje en vandaag weg. Alleen een beetje hoofdpijn van de wijn gisteravond. Merk al dat mn bovenlip verdoofd aanvoelt en lijk al iets te zien, snel!
Is een lipflip pijnlijk? Ik heb eens lipfillers gehad maar vind dat echt vreeeeeselijk pijnlijk, ook met die verdovende creme. En wil ook maar iets heel subtiels bij mn lippen.
Ik vond de lipflip teleurstellend. Kon niet normaal drinken, met een rietje gek genoeg wel. Als ik mijn lippen tuitte leek ik net een vis. ![]()
Ik vond de lipflip niet zo mooi bij mij staan. Daarnaast had ik bijna een week last van normaal drinken en eten. Zou het zelf niet meer doen. Trouwens, vond het niet pijnlijk, ook niet bij het injecteren. Was gewoon heel irritant.
Oh dat is irritant. Hebben jullie ook ervaring met lipfillers? Want dat vond ik bij mezelf wel echt heel mooi. Echt minimaal laten doen maar ik heb echt een zielig bovenlipje dus iets erbij stond echt mooi. Maar die pijn… dus is alweer jaren terug.
Fillers zou ik echt nooit durven, lijkt me zo pijnlijk! Maar vind het wel altijd mooi staan mits subtiel gedaan.
Heeft iemand ervaring met mesoneedling?
Ik vond hem heel pijnlijk. Traantjes liepen over de wangen. En had vrijwel geen resultaat. En dat gevoel in die bovenlip of eigenlijk het gebrek aan gevoel, ik doe het nooit weer!
Het duurt niet zo lang, vind het zelf ook niet het meest leuke gevoel maar valt te overzien en je hebt ook verdovende crèmes of tandartsverdoving. Dat laatste doe ik alleen liever niet in verband met symmetrie.
Ik word over een paar weken 40 en ik zit me een beetje te oriënteren op een bovenooglidcorrectie. Hebben jullie ervaringen en artsen die jullie aanraden binnen de Randstad/noord-holland?
Ik heb hele goede dingen gehoord over laseren
Laseren zal nooit hetzelfde effect bereiken als snijden bij echte hangende oogleden. Bij mij is per oog 1,5 cm aan huid weggehaald (en met natuurlijk resultaat).
@Pinkbeliever ik heb fijne ervaringen met Vandenbroecke kliniek in Leiden.
Ja als je echt veel huidoverschot hebt moet je snijden, maar geen idee of dat nu het geval is.
Nou, echt veel is het niet, maar ik denk dat ik eerder voor the real deal ga dan laseren.
PlexR helpt wel wat hoor, maar nooit zoals een echte ooglidcorrectie.
Niet heel pijnlijk, maar ik had wel tijdens een vergadering opeens dat ik bepaalde woorden niet meer kon uitspreken, was even een slecht moment maar uiteindelijk wen je er weer aan. Maar vond het resultaat wel heel mooi en subtiel. Ga het binnenkort weer doen. Heb 4 of 5 x fillers gehad en de laatste keer is echt 3 jaar geleden en heb nog steeds fillers in mijn lip. Zou dat niet snel nog een keer doen denk ik.
Blijft echt veel langer zitten dan men zegt hè, die lipfillers. “Na 6 tot 8 maanden ruimt het lichaam het zelf op” jaja het zit er bij mij na 5 jaar nog steeds in.
Ik klaag niet hoor, het is nu veel subtieler dan jaren geleden. Het is precies goed genoeg zo.
Maar fillers blijven echt veel langer zitten dan ze altijd zeggen ja. Hoewel dat ook steeds meer bekend is.
Ik ben ook opzoek naar een fijne kliniek/arts in Rotterdam. Voor mij gaat het om marionettelijnen/volume verlies in mijn gezicht