Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Blijf het zeggen haha, maar filler cottage is en blijft echt m’n go to

3 likes

@Vloeistof Ja wilde hier Ject ook tippen, met name dr. Saeb maar vlg mij allemaal heel fijn.

@Ceres is dat een hele specifieke behandeling of meer de specifieke plekken waar ze prikken? Denk dat iedere arts dat wel zou kunnen / doen.

(Vond zelf FC bijv niks @Musa, wat onaardig en gehaast, dus blijkt maar weer ook hoe wisselend)

2 likes

Oh wow serieus! Dat is voor mij idd echt niet herkenbaar. Juist altijd heel lief en gezellig allemaal. Ook heel eerlijk over het effect en de noodzaak van behandelingen, en dan zijn ze altijd heel voorzichtig en raden ze eerder dingen af of lagere dosis Botox bijv dan dat ze geld willen verdienen aan je en alles gewoon doen.

2 likes

Heb net weer botox laten doen en zit wederom nu uitgeput op de bank. Ben daarna altijd echt kapot haha.

2 likes

Ik ga volgende week weer en zit hier ook echt tegenop haha

1 like

Mja ik hou er van tevoren altijd wel rekening mee in mn planning maar de moeheid zelf overvalt me dan alsnog ofzo

2 likes

Yes Rotterdam! Ga altijd bij Dr. Jalini Bindraban en zij is echt top, neemt echt de tijd. Was laatst door omstandigheden bij een andere kliniek (die is op zondag open en had verder geen tijd) maar die dokter was heel gehaast en heeft me helaas een spock brow gegeven, dus volgende keer weer naar Soap!

Iemand ervaring met Sculptra?

3 likes

Ik ben vandaag voor de tweede keer botox geweest en ik vond het dit keer echt pijnlijker?? Hoorde ook echt bij elk prikje een soort knapje alsof ze echt door iets heen moest. Vond toch tegenvallen even hahaha

Ja dat is schijnbaar normaal. Ik vind het eigenlijk altijd wel een beetje tegenvallen dat ik denk “oja het doet wel een beetje pijn”, maar dat is na 2 seconde ook wel weer over. Schijnt ook met je hormonen te maken kunnen hebben. Vond het na m’n bevalling ook pijnlijker dan een paar weken geleden. Maarja wie mooi wil zijn hè :tipping_hand_woman:t2:

Ja ik ben ook ongesteld, dus zal ook niet helpen. Maar volgens mij was dat vorige keer ook. Nu hopen dat ik niet zo lamlendig word als vorige keer, maar inderdaad wie mooi wil zijn :stuck_out_tongue:

De laatste keer deed een specifiek prikje in mijn voorhoofd vlakbij mijn haargrens echt super veel pijn, ik geef altijd cijfers aan pijn :laughing: een 8! En daarna bleef het een dagje gevoelig. Zijn echt venijnig soms. En ja je hoort inderdaad die knapjes :weary:

1 like

Hoe vaak gaan jullie en doen jullie voorhoofd/frons of maar 1 van de 2? (Of meer?) ik ben 1x geweest om te proberen en vond het resultaat mooi maar moest 2x terug omdat het megasnel wegzakte en kreeg ook een soort verdikking bij mn frons :sob: iemand dat wel eens gehad? Was blijkbaar omdat ik die spier dan juist gebruikte?

1 like

Ik doe alleen mijn frons, wel sinds de laatste keer de ‘intens’ variant. Ik doe het voor migraine en dat komt altijd sneller terug dan dat ik weer mag helaas.
Ze zijn bij mij echt heel streng op dat je minimaal 3 maanden moet wachten voordat je weer komt. Maar ik heb echt nooit last van moeheid of knapjes?

Ik merk wel dat hoe vaker je bent geweest hoe lang het resultaat aanhoud. Bij mij was het de eerste keer ook heel snel weer weg. Maar mijn frons-spieren zijn ook erg sterk schijnbaar.

2 likes

Ik ben nu na 3 maanden weer geweest, omdat ik ook niet zo goed wist wanneer een goed moment zou zijn. Ik had weer wat beweging, maar nog niet terug bij af. Ze zei dat het wel kon, maar ik wel aan de vroege kant was gezien de hoeveelheid beweging. Had nog best twee weken kunnen wachten ofzo. Dit keer deed dus wel meer pijn, maar de moeheid was veeel minder. Daar ben ik wel blij mee.

2 likes

Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met Botox onder hun ogen? :syringe:En dan bedoel ik niet de traangoot behandeling maar echt Botox of baby Botox tegen rimpeltjes onder je ogen? Ik heb niet zozeer kraaienpootjes maar wel van die mini rimpeltjes onder mijn ogen waar ik me zo aan stoor. Smeer me een ongeluk met crèmes maar dat helpt niet (genoeg) :see_no_evil:.

1 like

Ik heb het gevraagd aan mijn arts, maar die zei dat ze het daar niet doet.

Sorry hier heb je niets aan!

Mijn arts zei dat je vanaf onder de ogen eigenlijk niet echt botox kunt gebruiken omdat je die spieren gewoon heel erg nodig hebt voor praten, lachen ed.
Denk dat daar idd niet veel aan te doen is behalve smeren. Zijn het droogtelijntjes? Dan misschien hyaluronzuur proberen om meer vocht in de huid te krijgen.

Ben ik ook benieuwd naar! Is me pas weer geadviseerd omdat ik iets wil doen aan ‘verslapping’ bij mn mond/neus lippenplooi etc, maar ik durf het een soort niet aan. Lees echt best veel verhalen over mensen met blijvende bobbeltjes en volume op rare plaatsen. Auto-immuun ziektes zijn een contra-indicatie, en ik heb eczeem, is natuurlijk geen heftige ziekte maar brengt me nog meer aan het twijfelen.
Kortom; ook benieuwd naar ervaring haha

1 like

Ik zit zo met een dilemma. Constant hoor ik dat ik altijd zo boos kijk en nu is dat echt mijn top 1 onzekerheid geworden. In serieuze toestand zitten mijn wenkbrauwen mega laag en ik heb ook wat overtollig bovenooglid. Zit te twijfelen of een wenkbrauwlift + plexR dan een oplossing is. Ik hoor echt wisselende resultaten betreft dat PlexR en hoop wel echt dat het iets doet tenminste. Iemand ervaring? Kan er met de zoekfunctie niet veel over vindrn

1 like