Ik zou een moord doen voor een zwangerschap en een stukje vel. Mijn vraag ging over iets totaal anders en ik heb er gelukkig waardevolle reacties op gehad.
Ik zou dan eerder via afvalklinieken glp 1 medicatie oid nemen. Is qua kosten ook een stuk minder. Collega van mij betaald daar ongeveer 300 euro per maand voor. Al kun je daarmee natuurlijk niet zo plaatselijk āafvallenā als liposuctie.
Daar moet je ook wel echt een hoog bmi voor hebben willen ze je dat geven.
Nee hoor, bij die commerciele klinieken niet; als je maar zelf betaalt.
Nee wat krabsalade zegt! Bij die klinieken kun je het gewoon betalen. De een zal er misschien wat beter mee omgaan dan de ander.
Nee hoor, hoe willen ze via een telefonische intake jouw daadwerkelijke gewicht checken? In de UK is het wel strenger tegenwoordig waarbij je daadwerkelijk een video moet aanleveren waarbij je zelf volledig in beeld bent en daarna op de weegschaal stapt, maar zower zijn ze in Nederland nog niet.
Ik weet niet beter dan dat als je een traject start bij een kliniek je persoonlijke consults hebt waarbij je ook op de weegschaal moet. Ik ken het concept van telefonisch afvalmedicatie meekrijgen niet.
Genoeg online aanbieders waar dat gewoon kan.
Toevallig gaat het hier nu over bij Kassa, hoe makkelijk het te krijgen is.
Ja zit toevallig ook te kijken en mn mond valt echt open.
Die van mij ook, echt schokkend en gevaarlijk dat het zo makkelijk kan.
Ik wil graag wat moedervlekken laten verwijderen, maar het is allemaal zo duur. Prijzen vaak rond de ā¬300. Ook niet duidelijk of er dan meerdere moedervlekken gedaan kunnen worden of dat je per plek ā¬300 betaalt.
Vroeger heb ik het een aantal keer door de huisarts laten doen. Van 1 van de plekken heb ik echt last dat het af en toe bloed, dus die zou vergoed verwijderd kunnen worden. Maar de vorige keer heeft de huisarts het te oppervlakkig gedaan waardoor ik veel moedervlekken nog steeds heb. En ergens wil ik een drukke huisarts hier ook niet mee belastenā¦
Heeft iemand misschien tips waar het wat goedkoper kan in omgeving Utrecht?
Ik heb nog nooit iets laten doen, maar zou nu toch wel graag eens een minimale lipfiller willen proberen. Mijn bovenlip verdwijnt volledig tijdens het praten, dat ben ik beu.
Heeft iemand een goede tip in Den Haag of omgeving? Geen Faceland, las ik?
Kan een lipflip ook al heel goed tegen helpen. Geen tips voor Den Haag verder.
Huisartsen doen het vaak graag, is financieel best lucratief om een klein ingreepje te doen. Als je het daar zou willen, zou ik even informeren!
Bij mij is een moedervlek door dermatoloog verwijderd maar kreeg toen al de waarschuwing dat het goed mogelijk was dat deze terug kwam. Want anders moesten echt heel diep snijden en dat deden ze vanwege littekens liever niet. De moedervlek is ook niet helemaal weg maar ligt niet meer āopā de huid. Dus dat is misschien ook iets om rekening mee te houden.