Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik kreeg van de week een mail van zijn kantoor. Ik superblij, kon een afspraak maken. Is de 1st mogelijke datum februari/maart!
Pffff

2 likes

Waar heb je t laten doen en ben je tevreden?

1 like

Ik voel het nu nog een klein beetje, had de kliniek nog even gebeld en zij gaf aan dat zeker na een eerste keer dat gevoel wel tot een ruime week aan kon houden.

@Sia ik ben heel tevreden tot dusver! Ik kan nog wel een beetje bewegen dus ben benieuwd hoe dat is op dag 14. Kan tot 2 weken duren namelijk tot het helemaal is ingewerkt. Niet veel mensen weten het maar mijn moeder vond wel dat ik er heel fris en goed uit zag haha. Ik ben bij … geweest.

3 likes

Heeft iemand ervaring met een neuscorrectie met fillers? Ik heb een kleine bobbel op mijn neusbrug waar ik me al heel lang aan stoor. Maar ik vind een neuscorrectie te duur en eigenlijk niet nodig.

Zal vast veel te mooi om waar te zijn maar zie het veel (bij influencers) voorkomen:
Werkt dat ijs sculpting (vetverbranding dmv ijs) echt een beetje?

1 like

@Lula tnx voor verplaatsen maar een half uur met een Ice pack liggen is toch niet echt plastische chirurgie?
@Lula ok weird dat je m’n berichtjes blijft verplaatsen maar geen antwoord geeft op mijn vraag

2 likes

Tot zo ver ik heb gevraagd aan een een kliniek niet. Maar, ik heb geen persoonlijke ervaring oid

1 like

@Beutyschooldropout
Hoofdpijn na botox hoeft niet hoor, al had ik dat wel heel erg na mijn eerste keer.

Bedankt voor je reactie! Misschien had het ook niets met de botox te maken. Ik ben heel benieuwd hoe het uitpakt. Vind het nu wel gek dat ik nog diep kan fronzen wetende dat dat over een paar dagen voorbij is. Ik heb maar 5 prikjes gehad, misschien zijn die 5 prikjes niet opgewassen tegen mijn frons-kracht :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Haha ooh just wait :rofl:

Ik kon trouwens altijd wel een beetje fronsen, wat ik zelf heel fijn en natuurlijk.

Ik had btw ook erg last van hoofdpijn, zeker de 1e keer. Alsof alle spanning in 1x wegvloeit uit die spieren ofzo?

2 likes

Geeft iemand ervaring met Faceland in Antwerpen ? Of een andere praktijk in Antwerpen waar je botox kan krijgen ?

Heeft iemand ervaring met traangootfillers in omgeving Nijmegen? Faceland zit hier sinds kort, misschien ga ik daar een gratis consult plannen, maar ben een beetje huiverig voor zulke ketens. Wil me nog wel wat beter verdiepen in eventuele risico’s.

Ik zat vanmorgen in een meeting en werd zo verdrietig van hoe moe/slecht ik eruit zag. Ben er helemaal klaar mee dus wil er nu serieus iets mee doen.

2 likes

Ah ik zie dat dat met het ov bijna 2 uur is en dat vind ik wel heel ver, maar ik ga het wel even opzoeken. Liever wat verder reizen voor een goede behandeling.

@Gigi ah jammer, daar was ik idd al bang voor

Zou je de naam willen delen?

Ik denk dat dat wel per arts verschilt. Ik heb pas lipfiller laten doen bij faceland en de arts die ik had was superlief, wilde me zo min mogelijk geven om het natuurlijk te houden (wat ik wilde) en gaf aan dat botox voor het effect dat ik wilde absoluut niet nodig is. Ik had vantevoren op internet wel wat ervaringen bij haar opgezocht.
@monkeyslut

4 likes

Niet in de buurt maar ik kan Zipper Clinics aanraden. Deze chirurg heeft mij de mooiste borsten ooit gegeven (werkte destijds nog bij Bergman) en ben er laatst geweest voor kinfillers

3 likes

Ik heb erg goede ervaringen met Clinique Dr Don. Helaas doen ze in Amsterdam alleen nog intakes en controles, de behandelingen zijn allemaal in Hengelo.

Maar echt kundige artsen en heel schappelijke prijzen. Ik heb een onderooglidcorrectie laten doen om wallen te verwijderen en zij zijn één van de weinige klinieken die dat vanaf de binnenkant doen. Ook voor fillers vind ik ze echt een aanrader.

2 likes

Ja ben er elke dag nog blij mee! Heb het nu 3 jaar. Je moet het wel echt heel goed uitzoeken, er zijn veel prutsers. Ik zat eerst bij een salon in Amsterdam waar ik 2x supergoede ervaringen had, bij de 3e keer kreeg ik een ander persoon die het waarschijnlijk te diep heeft gezet. Het resultaat was een heel grijze waas. Gelukkig heb ik een salon in Rotterdam gevonden die het heel mooi heeft bijgewerkt (mooi institute).

Ik herken niks van roder worden. Eerder vervaagde het gewoon of werd het iets assiger. De donkere harde lijnen zie je alleen de eerste dagen. Daarna wordt het altijd vager. Als je foto’s van salons bekijkt moet je goed in de gaten houden welke foto’s zijn gemaakt vlak na de behandeling en welke na genezing.

2 likes

Woooow ik heb toevallig vandaag PMU gedaan! Ze volgt mijn natuurlijke wenkbrauw omdat ik duidelijk had verteld dat ik geen ‘bitch’ brow wilde.
Als je wilt kan ik je even haar insta geven, dan zie je ook meteen een filmpje van mijn wenkies.
Daarnaast vervaagt het wel, waardoor ze minder ‘hard’ kwa kleur en vorm zijn :slight_smile:
Ik doe het ook in een salon in Rotterdam @Okapi misschien gaan we wel naar dezelfde haha.

1 like

Ik heb dit afgelopen zomer laten doen, en het was de beste beslissing ooit. Vond het enorm spannend, omdat het toch wel wel in het gezicht is, en het niet zomaar weg te halen is. Ik heb dit toen laten doen bij The Browbarber in Amsterdam en dit zal ik enorm aanraden. Denken super goed mee, zijn onwijs lief en zeker ook kundig. Ik wou ook graag natuurlijke wenkbrauwen, en dit is dan ook zeker gelukt. Beste beslissing ooit!
Bij mij is de inkt nog niet lichter geworden, en ook niet roder. Dus hier heb ik geen ervaring mee. Bij mij zit het er nu dan acht maanden op, en ziet er nog steeds even strak en gevuld uit.

1 like