Podcasts #2

Ik luister naar de nieuwste aflevering van de Shitshow en Stefanie heeft het over Onderweg naar liefde en ene Martijn die ze vroeger wel eens langs zag komen op Tinder. En ze zegt “Martijn is een man die er goed uit ziet en dat weet hij van zichzelf ook”. Ik zoek die man even op. De man in kwestie:

8 likes

Hahaha Stephanie is nu echt in mijn achting gedaald

1 like

Ik KOTS echt van Martijn. Door z’n innerlijk is m’n reactie op hem zo extreem maar ik vind hem los daarvan ook echt zo afstotelijk onaantrekkelijk qua uiterlijk haha

8 likes

Ja, helemaal mee eens! Hij heeft echt zo’n hardloophoofd waaraan je ziet dat hij 0% vet in z’n lichaam heeft.

En z’n innerlijk klinkt ook heel naar.

6 likes

Ik vind ook iets misselijkmakends aan een man van 45 die zo “afgetraind” is; op de een of andere manier zie je dan extra goed hoe oud iemand is. In elk geval bij zo’n witte rossige kleine man als hij :joy:

3 likes

Ik heb dit gisteren gekeken en ik vond het echt zo cringe allemaal. Ook hoe ze deden over dat ziekenhuisje in Mexico, lijkt of die naar kunnen gewoon super goed gehandeld hebben, maar er werd hele tijd gedaan alsof ie daar voor dood achter werd gelaten.

1 like

Het mooist vond ik de tussenstukjes, very WordArt en het steeds benoemen van “harvard”

Ik hoor nu in mijn hoofd in Ivo Niehe-stem: “een briljante student aan het prestigieuze Harvard”.

7 likes

En dan al die stockfoto’s van harvard op achtergrond.

3 likes

Zo’n goeie omschrijving dit, ik vind dit type hoofd altijd heel onaantrekkelijk en heb nu een goede omschrijving ervoor

5 likes

Haha, fijn!

2 likes

Haha ja!! Ik kijk het programma ook ( wel een aanrader trouwens, de mensen zijn verschrikkelijk maar wel entertaining) en ik dacht even dat ze iemand anders bedoelde, omdat ik me niet kon voorstellen dat iemand Martijn een knappe man vindt. Martijn heeft er zelf ook op gereageerd trouwens

3 likes

Ja en op bewegend beeld is het helemaal erg. Hoe kan je deze man knap vinden?

2 likes

Ik ken iemand die bij de opnames betrokken was van dat programma waar Martijn in zit en hij zei dat het geen zuivere koffie was. Na het zien van afl 1 (meer kon ik niet aan) en dat IG-filmpje kan ik alleen maar medelijden hebben met alle vrouwen om hem heen.

2 likes

Die Martijn of het hele programma?

4 likes

Het gaat nu over Martijn dus denk dat ze Martijn bedoelt :grinning:

1 like

Martijn

1 like

Dacht ik eigenlijk ook wel. Bianca (van Titia) noemde ook dat ze twee mensen kende die met hem op date zijn geweest en dat dat traumatisch is geweest. Heftig.

Ik zette vandaag voor het eerst sinds maanden weer een aflevering van Etenstijd op (de meest recente) maar ik vond de vibe echt ongezellig? Ik kan me wel herinneren dat Teun en Yvette allebei een beetje konden zeuren en kibbelen en dat was dan wel grappig, maar nu klonken ze allebei echt alsof ze liever ergens anders wilden zijn. Is dat altijd zo tegenwoordig of hadden ze gewoon hun dag niet?

2 likes

Had laatst de podcast van Vik en Gert ontdekt en heb echt hardop gelachen, kappen ze er na 6 afleveringen al mee. Echt zonde.

8 likes