Podcasts #2

De discussie wordt voortgezet vanaf Podcasts (Deel 1) - #5355 door Shaaar.

Eerdere discussies:

3 likes

Ik weet niet of het al is getipt, maar ik luister nu de kunstmaffia. Hierin worden allerlei misdaden (vervalsingen, gestolen schilderijen, roofkunst etc.) rondom kunst besproken. Ook komt regelmatig kunstdetective Arthur Brand aan het woord aan het einde van de afleveringen. Het is wel interessant om wat inside info van hem te horen.

Het is wel een vrij beginnende podcast dus het kan nog wel wat vlotter

4 likes

Over this american life. Op hun eigen site hebben ze ook heel veel recommendations staan. Zijn eigenlijk allemaal de moeite waard. Ik vind vooral die hours longs geweldig.

Abdi and the golden ticket en ook 129 cars

7 likes

Ik heb de laatste van mediameiden afgezet, er is echt niks meer van die podcast over :grimacing:

1 like

Nee? Waarom niet?

2 likes

Ja als ik erover nadenk snap ik niet dat ik het ooit wel leuk heb gevonden maar volgens mij ging het eerst nog wel over wat er die week in de media was gebeurd met een ironische toon en is het nu gewoon een grote gimmick en herhaling van “grappige” dingen die niet leuk meer zijn.

1 like

Oh jammer! Ik heb het een tijdje laten liggen dus ben nog niet helemaal bij.
Zo jammer als een podcast in het begin leuk was en later toch tegen gaat vallen (man man man, De korkante leesmap, Zelfspodcast)

4 likes

ik ben sinds dit weekend (door de tip van Nienke Schuitemaker in haar nieuwsbrief) verslaafd aan Normal Gossip

juicy roddels/sterke verhalen op een hele goede en grappige manier verteld

3 likes

Zijn er hier mensen die weleens luisteren naar Darmstad FM? Ik hou altijd wel van interviews en gesprekken met BN’ers, maar die Tina de Bruin is zó flauw met nep-bellers die totaal niet grappig zijn. Ik vraag me echt af wie dat leuk vindt, volgens mij alleen zij zelf.

6 likes

Ja, vind het inderdaad ook wel iets minder worden, ben ook eigenlijk niet zo op de hoogte van tv-programma’s, dus dan is het in het begin wel mega interessant om te horen hoe het er achter de schermen aan toe gaat, maar uiteindelijk ook niet meer zo vernieuwend/veel dezelfde verhalen.

Ik heb trouwens de Tussen dertig en doodgaan van deze week afgezet, echt geen touw aan vast te knopen en vooral aan het lachen om dingen die in de ruimte gebeuren en daar kan ik bij podcasts echt niet tegen haha.

4 likes

Alleen de aflevering van Marc Marie geluisterd en door die "grappige " nep bellers heb ik 0 behoefte om andere afleveringen te luisteren. Terwijl ik het interview zelf eigenlijk heel interessant vond. Als ze een versie zouden maken zonder die onzin zou ik denk ik best vaak luisteren.

9 likes

De naam houd mij al tegen.

8 likes

Ik heb het nog nooit geluisterd maar krijg/kreeg die reclame daarvoor heel vaak achter andere podcasts :nauseated_face: :nauseated_face:

Misschien is het een extreem slechte niet representatieve reclame maar van dat typetje ‘oh waar sjit ik nou naar te luijsteruh’ gaan mijn nekharen al overeind staan en die naam vind ik sowieso afgrijselijk.
Jammer om te horen dat de interviews interessant zijn want dat zou je op basis daarvan niet bepaald zeggen.

9 likes

Zelfde mening als jij! Echt jammer. Ik vond haar typetjes op instagram wel echt hilarisch

https://www.instagram.com/tv/CXk9Od8oHWo/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

5 likes

https://www.youtube.com/live/v09SnZpd-kE?feature=share

Leuk gesprek over Taylor Swift haar liedjes, leven, fans enzovoort.

4 likes

Krijgen jullie ook zovaak reclame van de Zekfspodcast op Podimo op Instagram? Vind die twee echt nul interessant en krijg die reclame echt geregeld. Ook totaal niet wervend haha want Sander zegt een beetje minachtend iets als “ja, dan moet zo’n lul van de gemeente het eerst goedkeuren”.

2 likes

Zo, zeg dat, Tussen dertig en doodgaan was niet te doen inderdaad. Ze lagen continu in een lachstuip, fijn dat ze het samen gezellig hebben maar niet erg prettig om naar te luisteren.

3 likes

Ik luister nu I’m not a monster van de BBC en die is ZO GOED! Het huidige seizoen (2) gaat over Shamima Begum, jong Britsmeisje dat in 2015 naar het kalifaat van IS is afgereisd. Seizoen 1 gaat over een Amerikaanse die in het kalifaat heeft gewoond met haar kinderen. Het is echt heel fascinerend

8 likes

Ja ik kan niet wachten tot er morgen weer een nieuwe aflevering komt.

3 likes

jaaa echt top deze. Heb s1 echt gebinged afgelopen week.

2 likes