Podcasts #2

Het mooist vond ik de tussenstukjes, very WordArt en het steeds benoemen van “harvard”

Ik hoor nu in mijn hoofd in Ivo Niehe-stem: “een briljante student aan het prestigieuze Harvard”.

7 likes

En dan al die stockfoto’s van harvard op achtergrond.

3 likes

Zo’n goeie omschrijving dit, ik vind dit type hoofd altijd heel onaantrekkelijk en heb nu een goede omschrijving ervoor

5 likes

Haha, fijn!

2 likes

Haha ja!! Ik kijk het programma ook ( wel een aanrader trouwens, de mensen zijn verschrikkelijk maar wel entertaining) en ik dacht even dat ze iemand anders bedoelde, omdat ik me niet kon voorstellen dat iemand Martijn een knappe man vindt. Martijn heeft er zelf ook op gereageerd trouwens

3 likes

Ja en op bewegend beeld is het helemaal erg. Hoe kan je deze man knap vinden?

2 likes

Ik ken iemand die bij de opnames betrokken was van dat programma waar Martijn in zit en hij zei dat het geen zuivere koffie was. Na het zien van afl 1 (meer kon ik niet aan) en dat IG-filmpje kan ik alleen maar medelijden hebben met alle vrouwen om hem heen.

2 likes

Die Martijn of het hele programma?

4 likes

Het gaat nu over Martijn dus denk dat ze Martijn bedoelt :grinning:

1 like

Martijn

1 like

Dacht ik eigenlijk ook wel. Bianca (van Titia) noemde ook dat ze twee mensen kende die met hem op date zijn geweest en dat dat traumatisch is geweest. Heftig.

Ik zette vandaag voor het eerst sinds maanden weer een aflevering van Etenstijd op (de meest recente) maar ik vond de vibe echt ongezellig? Ik kan me wel herinneren dat Teun en Yvette allebei een beetje konden zeuren en kibbelen en dat was dan wel grappig, maar nu klonken ze allebei echt alsof ze liever ergens anders wilden zijn. Is dat altijd zo tegenwoordig of hadden ze gewoon hun dag niet?

2 likes

Had laatst de podcast van Vik en Gert ontdekt en heb echt hardop gelachen, kappen ze er na 6 afleveringen al mee. Echt zonde.

8 likes

(even YT linkje, maar ook gewoon in alle podcast apps te vinden)

Vind zijn podcast vaak heel interessant en deze meest recente aflevering vond ik ook weer goed

5 likes

Ja! A Bit Fruity is echt een goede podcast, goede research en leuke gasten, en Matt heeft ook een fijne stem. Ik wist niet dat ie ze ook met beeld opneemt dus dank hiervoor, is nog leuker!

1 like

Deze afleveringen vind ik ook heel goed:

En

3 likes

Ik ben ook fan van zijn podcast! Het is vaak grappig maar wel met inhoud, en ik vind het ook fijn dat het rustige gesprekken zijn met genoeg tijd om op dingen in te gaan. De aflevering ‘Transvestigation’ is ook heel interessant, met Contrapoints, zij is zo leuk en slim.

3 likes

Ik vond het in de meest recente ook weer heel erg opvallen. Maar zo erg is het niet elke aflevering gelukkig.

Dit is echt mijn lievelingsgenre, ook bijvoorbeeld Behind the Bastards (en een hele hoop andere Coolzone Media podcasts) en The Guilty Feminist