(even YT linkje, maar ook gewoon in alle podcast apps te vinden)
Vind zijn podcast vaak heel interessant en deze meest recente aflevering vond ik ook weer goed
(even YT linkje, maar ook gewoon in alle podcast apps te vinden)
Vind zijn podcast vaak heel interessant en deze meest recente aflevering vond ik ook weer goed
Ja! A Bit Fruity is echt een goede podcast, goede research en leuke gasten, en Matt heeft ook een fijne stem. Ik wist niet dat ie ze ook met beeld opneemt dus dank hiervoor, is nog leuker!
Ik ben ook fan van zijn podcast! Het is vaak grappig maar wel met inhoud, en ik vind het ook fijn dat het rustige gesprekken zijn met genoeg tijd om op dingen in te gaan. De aflevering âTransvestigationâ is ook heel interessant, met Contrapoints, zij is zo leuk en slim.
Ik vond het in de meest recente ook weer heel erg opvallen. Maar zo erg is het niet elke aflevering gelukkig.
Dit is echt mijn lievelingsgenre, ook bijvoorbeeld Behind the Bastards (en een hele hoop andere Coolzone Media podcasts) en The Guilty Feminist
Ok het einde van de laatste aflevering van the good whale? Wat was dat joh. Ik heb het uitgezet.
In dit genre kan ik ook Diabolical Lies aanbevelen. Zijn nog niet veel afleveringen van, maar ik vind dat ze lekker diep op onderwerpen in gaan en zich goed bewust zijn van Het Systeem waarin we leven. Gaat ook voornamelijk over de overname van alt-right in de VS, tradwives, the manosphere etc.
(Ze doen nu sinds kort wel de ene week een volledige aflevering (van 1.5 uur) en de andere week alleen de helft vd aflevering, als je dan de rest wil horen is dat betaald. Maar die kan je natuurlijk ook overslaan)
Behind the Bastards heb ik lang een kans gegeven want ze bespraken vaak interessante mensen, maar ik trek die host niet, die man vindt zichzelf zo grappig Guilty Feminist ken ik niet maar ga ik ook eens checken!
Ja, je moet hem wel kunnen hebben, kan me goed voorstellen dat het niet iedereenâs pakkie an is. Maar ik vind hem vaak wel grappig
@JuneOsborne klinkt goed, ga ik opzoeken!
Tip: de waanzinnige belofte.
Heb nu drie afleveringen geluisterd en erg interessant. Het gaat over IMAcademy, een Andrew Tate-achtig pyramide scheme. In de eerste afleveringen komen ouders aan bod die vertellen hoe hun zonen helemaal in de ban raken hiervan en zichzelf er helemaal in verliezen.
Ja die ben ik nav een andere tip in dit topic ook gaan luisteren. Heel boeiend!
Oh staat hij er al in?! Lees dacht ik alles wat hier staat, maar heb ik over t hoofd gezien.
Echt sneu voor die ouders, dat je je eigen kind langzaam van je vandaan in de verkeerde richting ziet glijden en ze zich langzaam tegen je keren. Sekte-achtig.
Ja, een beetje voor dat gepraat over een random man
Ik ben vandaag ook begonnen met luisteren naar aanleiding van de tip in dit topic. Lijkt mij zo moeilijk als je kind zo beĂŻnvloed wordt en je het contact met je kind verliest op deze manier. Ook wanneer ouders wel tot de kinderen doordringen blijven bepaalde overtuigingen plakken die passen in die manosphere. Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen. Lijkt mij voor ouders die hiermee te maken hebben wel fijn om hierin herkenning te vinden.
Ik ben met die in slaap gevallen na een nachtdienst. Voelde als een koortsdroom
Er is net nog een nieuw seizoen aangekondigd in de voorjaarsprogrammatie van Play Anything can happen! Anywhere, maar vooral bij Play met maar liefst 7 nieuwe voorjaarstitels en enkele nieuwe gezichten
Vik & Gert , Vlaanderens meest geliefde vader-zoon duo, blijven wekelijks bijpraten over hun leven, zowel professioneel als privé. In elke aflevering nemen ze luisteraars mee in hun leven en praten ze openhartig over persoonlijke ervaringen en grappige situaties.
De Zussen Coorevits is ook top trouwens.
Ahh wat fijn! Vond het al zo jammer dat ze nu weer stopten en niet wisten of ze terugkwamen
Ben nu bezig met Elonâs Spies, van dezelfde makers als Sweet Bobby (waar ook die Netflixdocu van is), wist al dat het een triest mannetje was, maar dit bevestigt dat alleen nog maar eens