Haha jazeker en hij duurde echt lang!!! Niemand weggestuurd gelukkig
Hahahaha wat grappig. Ik ging echt helemaal stuk om dat verhaal, ook echt cute dat haar vriend toen ging helpen met dat scenario door te zeggen ‘zal ik maar 112 bellen?’ Hahha
Voor the dropout luisteraars:
Hahahahahaahahahwhahq https://www.nytimes.com/2025/05/10/business/elizabeth-holmes-partner-blood-testing-startup.html?smid=nytcore-ios-share&referringSource=articleShare
Hahaha jezus als je hierin investeert verdien je het toch om je geld kwijt te raken
Och, de Mediameiden zijn weer terug maar gaan óók stoppen 🥹
Ja, echt sip.
Neeeeheee
Ik vond ze ook na het schrijven van hun boek, ze niet meer zo sterk. De verhalen waren op (of werden gebruikt voor het boek) en het leek wel meer een podcast voor BN-ers, bijvoorbeeld het gedweep met Jim, Marieke Elzinga en Tim de Wit. Het woordslangspel sloeg al helemaal nergens op.
Leonie ter Veld heeft nu ook een podcast met Frank van der Lende. Misschien naïef maar ik had bij dit soort kletspodcasts toch altijd het idee dat de presentatoren elkaar al wel kenden, maar zij lijken echt random bij elkaar gezet?
Misschien is het bewust. Ik heb toch altijd het idee dat een podcast met een vriend/vriendin maken niet heel bevorderlijk is voor de vriendschap (ik denk even aan aaf en marc-marie, man man man, ype en botte die constant lopen te sneren etc)
Maar Isa en MM gaat weer heel goed, net zoals Aaf en Lies.
Ja of die zijn nog niet over de houdbaarheidsdatum heen
Botte is ook wel echt een moeilijk persoon zeg.
Ik heb recent “Steeds meer singles” ontdekt (want love Emma op tiktok) En vind het zo leuk!
Ik kan die stemmen niet uit elkaar houden en dat luistert ingewikkeld.
Aaah dat kan ik wel begrijpen! Stemmen lijken inderdaad wel op elkaar!!
Ik denk eigenlijk dat ze stoppen omdat ze bij meervandit zitten en niet heel veel zin hebben om nog heel veel langer geld voor Gijs en Teun te verdienen. Puur speculeren haha maar ik vond hun ‘persbericht’ met ‘bn-ers’ blijven ons keer op keer teleurstellen een beetje te toevallig
Als ze echt door hadden willen gaan hadden ze misschien wel over kunnen stappen naar een ander podcast bedrijf? (Mits dat contractueel kan natuurlijk) Zijn er populair genoeg voor lijkt me
Ik heb de shitshow net ontdekt en een verrijking van mijn leven zeg. Binge het nu.
Ja zou kunnen! Fanny werkt wel nog voor het tv-programma van Gijs zei ze nog in de afl (ik ken dat programma niet echt). Misschien kunnen ze als duo onder een andere naam later nog iets beginnen?
't blijft speels wegluisteren, ik vind het wel jammer dat ze stoppen. Bestaat er iets soortgelijks? Shitshow alles al van geluisterd