hij zag hoe leuk dat was bij Gijs en Aaf en dacht: ik ga er nog een schepje bovenop doen?
Wat is dat met mannen die 50 zijn? Een soort van laatste stuiptrekking ofzo?
Echt niemand zegt dit
Insert de ‘teleurgesteld maar niet verrast’ Whatsapp sticker
Dit is de ondertoon van die post. “De mythe van het gezin leest extra pikant” is gewoon een manier om te suggereren dat ze haar punt (dat binnen gender studies gewoon consensus is) alleen maakt om een homewrecker te kunnen zijn.
Is dit een dubbele want getrouwde vrouw naam of een ‘ik kom uit een krankzinnig rijk nest’ naam?
Tweede.
Ik mis Pro Forma & Napleiten weer, ze hebben niks gezegd over een pauze of iets toch?
Wouter was op vakantie in Spanje. Kwam ter sprake in het Parool Misdaadpodcast, waar hij ook deel aan neemt.
Werd door een vriend gewezen op de comments op GS en moest gniffelen:
„ Klinkt allemaal als een misstap van iemand die al sinds het Baarleus Lyceum alles correct heeft gedaan, alle correcte boeken gelezen en dito films gezien, correct meisje van Greanpeace getrouwd, later altijd correcte columns heeft geschreven en dito tv programma’s en podcasts heeft gemaakt en zelfs om nog correcter te worden lid werd van XR die zich rond z’n 50-e en omdraait en niets dan juiste en correcte daden ziet en denkt: " altijd heb ik het juiste gedaan, nooit heb ik gedwaald van het rechte pad. Nu heb ik recht op een klassieke misstap een avontuurtje met een jongere vrouw". Geile tekstjes vanaf een burner gsm, gestolen herdersuurtjes op de kamer van een hem bewonderende studente en 23 jaar, onbekend en van buiten zijn kring, die dec oup de foudre zelf afsluit, voordat ze voor eenstage een jaar naar Afrika gaat. Maar de gesoigneerde, vlotte 50-tiger die alles had behalve een rijbewijs, offerde dat alles op voor iemand die naar de jaarlijkse bonte avond voor schrijvers en aanverwanten, om. voor de ogen van zijn bijna volledige peer group voor gek te zetten, waarna alles rondom hem instort. Als daar geen roman inzit…”
Ahahahaha heerlie
Ik zie ook nog deze
Allemaal vingerwijzers met een grote mond.
Ze weten het zo goed.
Totdat ze met elkaar het bed induiken.
't Is maar een vingerhoed
-je zaad spuit waar het wel gaan kan.
Waar komen de baby’tjes vandaan dan.
Op alleenstaande moederdag een mooie tekening,
van het kindje van de rekening.