Inderdaad gehoord. Had niet door dat het een gerichte sneer was. Meer een beetje uit de hoogte, maar ik vind die Rebecca sowieso een hele erge mean girl vibe hebben
Kwaad Bloed is het denk ik!
Seriemoordenaars, het hele verhaal
Deze misschien?
Waargebeurde misdaden verteld?
Nouja ze noemt ‘van die influencers die posten dat…’ en als je Danique volgt zie je die stories af en toe voorbij komen zoals zij als voorbeeld geeft (zie ook haar mei highlights op Insta want ik dacht klopt t wat ik dacht haha
)
Dit is hem! Bedankt voor alle suggesties!
Is ie ineens een lekker ding?
Ja dus ik heb het topje van mn zus maar aangedaan
Wat is dit?
De podcast van de Volksjury! Ik had toen hier gevraagd of iemand met me samen wilde gaan, maar helaas niks afgesproken met iemand, dus ik dacht ik stuur nog even een vervolg. Het was echt mega ontzettend leuk!
Wauw, dit was ik helemaal vergeten. Heb hier nog bij mee lopen blèren.
Leuk om te horen, ik ga vanavond!
Veel plezier!
Ik ben begonnen aan Liefste Lies: er is een koffer vol brieven geschreven aan Lies gevonden van allerlei verschillende mannen en vrouwen, ze proberen haar leven aan de hand van de brieven een beetje te construeren. De brieven komen uit de jaren 40/50.
Ik ben net begonnen aan de podcast van nikki de jager en haar manager. Vind het best gezellig tijdens de huishoudelijke klusjes.
Ja die vind ik ook leuk! Ligt ook wel aan wie er te gast is, maar over het algemeen luistert het wel lekker weg.
Ik vond deze heel interessant om te luisteren! Niet echt een plot met kop en staart maar wel mooi verteld
Aaf en Lies gaan weer met een show het theater in, over liefde.