Podcasts #2

Hmmmm nu je het zegt :thinking:

2 likes

Per wanneer stoppen de Mediameiden?

2 likes

Begin juli!

1 like

Nou ik vond de aflevering matig. Je hebt soms toch een goede klik met een collega, en dan spreek je buiten werk af en dan merk je dat jullie enige raakvlak echt alleen werk is. Dat idee heb ik bij hun. En dat raakvlak is nu weg omdat ze niet meer samenwerken. Vond Tamar soms ook echt gewoon bot (haha)

2 likes

Huh, zij zijn juist vriendinnen buiten de podcast om ook.

2 likes

Ja, dat dacht ik precies. Heel goede vrienden juist. Ik het het idee dat meervandit wel steeds slechter gaat, maar tegelijk trekken Teun en Gijs genoeg luisteraars en Etenstijd! ook.

2 likes

Ja dat weet ik. Maar ik kreeg wel een beetje de indruk dat het minder is. Ik vond het iig niet zo leuk als voorheen. Op een gegeven moment zei Tamar : ja er zijn 2 hoofdpersonen in deze podcast. Het kwam een beetje geĂŻrriteerd over soms

2 likes

Ik vind haar als persoon en de inhoud vd podcast ook echt heel erg leuk en herkenbaar! Maar ik kan slecht naar haar stem luisteren merk ik. Vind haar heel zeurderig praten in de afronding van haar zinnen.

5 likes

Ja alsof alles een vraag is. Elke zin wordt “omhoog” afgerond. Ik kan daar niet naar luisteren zonder me te storen. Jammer want ik vind het wel een leuke podcast.

3 likes

Daar hebben ze ook al regelmatig commentaar op gehad vertelden ze in een aflevering. Maar zo praat ze nu eenmaal was de conclusie.

1 like

ik luister ook elke week!

1 like

Oh ik heb het net geluisterd en dat haal ik er helemaal niet uit, vond het weer als vanouds.

3 likes

Ik zoek een podcast die ik enkele jaren geleden luisterde.

Het ging voornamelijk over moorden en werd gedaan door 1 Nederlandse vrouw. Ondanks dat ze uit de achterhoek of Twente komt, lijkt haar stem om Michella Cox. Het was vooral in het begin niet erg professioneel met bijvoorbeeld ruis in de microfoon.

De naam van de podcast is ook halverwege een keer gewijzigd.

Weet iemand welke podcast ik bedoel?

Iemand die sneer naar Danique (MW) gehoord in Moeders of Loeders van Rebecca?
Vond het zo laag van haar, terwijl ze het laatst nog helemaal over pesten hadden. Beetje Mean Girl gedrag. Ze noemt geen naam, maar gaat overduidelijk over haar?

3 likes

Crimetok?

1 like

Wat was de sneer?

1 like

Pfffrt, ik vind haar (Rebecca) sowieso heel vermoeiend

2 likes

Die stémmm.

5 likes

Kort samengevat vond ze het sneu/kansloos als je hardloopdoel 5km is en dat je trots post dat je 2,8km hebt gehaald. “Gewoon rennen kut” - “Je gaat gewoon beginnen met 5km Bolle” zulk soort uitspraken
 Vanaf 38:30 zoiets?
Volgens haar kan je t gewoon op wilskracht.

3 likes

Als de dood?

3 likes