Dat zou heel goed kunnen.
Ben helaas niet naar de vorige show geweest.
Vond dat zij het verder heel leuk deden.
Snap dat je de namen wat verwarrend vond.
Ah ik vind het zo jammer dat Co&Zo gaan stoppen⦠was echt de enige podcast waar ik elke week naar uitkeek .
Overigens wel heel begrijpelijke en verstandige reden (meer privacy voor hun kinderen).
Ja heb precies hetzelfde! Totaal begrijpelijk maar zo, zo jammer Blijven echt verdomd weinig leuke podcasts waar ik echt nog naar uitkijk over. Bah.
Ja wat is nou een leuke frisse nederlandse kletspodcast? Ik merk dat ik alleen engelstalige nieuwe kan vinden de laatste tijd.
Interviewpodcasts gelukkig nog wel genoeg leuke te vinden. KoffieCo vind ik erg leuk bijvoorbeeld.
Ach wat jammer dit, luisterde ze graag. Allebei zulke sympathieke mensen.
Is dit gelijk de laatste of volgen er nog een paar?
Nog vier of zo zeiden ze, laatste begin juni, geloof ik. En dat het allemaal nog wel even online blijft staan, maar uiteindelijk ook offline gaat. Jammer, vond ze heel leuk, maar snap het goed.
Omg ik lees net dat het gerucht gaat dat Teun vd Keuken een affaire heeft gehad met Lotte Houwink ten Cate en zij zwanger is? Heftig
Waar?
Waar lees je dat? Disappointed but not surprised als het waar is. Krijg je ervan als je besties bent met Gijs
Edit: oh thanks @Alchemy
Oh nee wat kut als dit waar is. Ik had nog altijd vertrouwen in Teun als Fatsoenlijke Man
Ik ook hahahaha zo kut
Op basis van wat??
Hahaha samee
Maar dit verklaart ook waarom hij in de podcast zei dat ie emotioneel wiebelig is en zich nu opeens bij een kerk wil aansluiten
Haha echt ja! Ik vond het al echt niks voor Teun
Oh wow zo stereotyperend ook als getrouwde man van in de 50 een vrouw in de de 30 bezwangerenā¦
Verbaasd me niet helemaal van hem
Mij wel, echt teleurgesteldā¦
Nou, idd! Daar moest ik ook meteen aan denken.
Ik lees dat Gijs haar in zijn podcast met Marcel een geile studente heeft genoemd. Over een historica van in de 30
Ik vind dit, of het nou waar of niet, zulke intens nasty roddels. De mythe van het gezin leest in deze context ook helemaal niet extra pikant, het toont precies het punt van het boek aan.
Neeeee ik vind dit echt heel stom (want ja ik vond hem zo sympathiek overkomen, gebaseerd op weinig)
Zal wel weer een domme aflevering van de podcast komen met āik wilde het eigenlijk nog niet zeggen, maar het is nu in de media blablabla ik ga scheiden lalalaā. Zijn dochter heeft ook nog dezelfde naam he, hoe doe je dat als man (even ervan uitgaande dat het waar is, maar dat zal vast wel weer)
Een vrouw: ik vind niet dat je per se met een man samenā¦
Mensen: oHOOO jezebel is uit op iedereens sperma!!
Terwijl die vent degene is over wie al jaaaaaren geruchten rondgaan