Jaloers dat je nog zo veel te luisteren hebt! Ik vind het ook echt hilarisch, heb me daar afgelopen kerstvakantie heel erg mee vermaakt
Ja! Mijn favoriete podcast. Laatste aflevering met Matijn Nijhuis was ook echt weer leuk. Hij had echt wel interessante dingen te vertellen, daardoor misschien minder kletserig en lacherig dan andere afleveringen, maar wel echt leuk.
Is ook mijn favoriet. Al vind ik soms dat Martijn problematische uitspraken doet, maar de laatste paar afleveringen gelukkig minder.
Die vond ik dus ook heel goed en interessant. Wel eens van gehoort dat iemand geen gezichten herkent. Maar niet verwacht dat het ook betekend dat je je zelf niet herkent.
Wie luistert hier nog meer zijn podcasts via Spotify? Wat is dat met die nieuwe feed? Geluisterde afleveringen blijven nu staan. Hoe is dit een verbetering ten opzichte van hoe het was? Tips hiervoor?
Moet de 2e aflevering nog luisteren maar dit is een leuke podcast over het onstaan van de groep THC, gemaakt door omroep ZWART.
Oh my god, wat een tip! Stuur hem ook gelijk door naar mijn broertje ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk! Ja ik hou echt van dit soort podcasts!
Ik luister altijd de grote podcastlas, vind het echt heel leuk maar een van de die drie slikt zo irritant steeds tussen zān zinnen door. Ik kan daar echt heel slecht naar luisteren.
Iemand ook nog tips voor vergelijkbare podcasts? Het liefst zonder irritant geslik tussendoor ![]()
Man man man de podcast stopt. Vind het echt jammer en hoewel ik het aan de ene kant wel aan zag komen vanwege die plotse break ben ik ergens toch ook wel verrast. Had ergens toch gedacht dat ze wel weer met een nieuw format zouden komen, misschien wat minder frequent of iets met meer gasten/roulatie of een andere inhoud waardoor het iets minder leunt op hun vriendschap en leven. Ergens ook een beetje suf dat ze nog een half jaar doorgaan. Je zegt dat de koek echt helemaal op is en de koe volledig uitgemolken, maaaar we gaan nog een half jaar door! Sowieso dat dat is vanwege contract met Podimo en/of die show in de Ziggo Dome.
Ze hebben het teruggedraaid bij mij! Beterrrršš»
Hebben ze nog steeds ruzie?
Nee, al klinkt het nog best ongemakkelijk maar ze zeggen ook āheel diepā te zijn gegaan. Ben nog maar een half uurtje onderweg trouwens, misschien wordt het verderop weer wat losser/vloeiender.
Dit dacht ik echt al toen opeens plots de ābreakā kwam, hadden we nog over in dit topic. Ze hadden namelijk eigenlijk zoveel nieuwe ideeen & plannen en toen deze break door de ruzie en die ongemakkelijke sfeer steeds, jammer wel. Luisterde het nog altijd.
Ik zag het voorbij komen op insta. Bas zegt āde koek is op, de koe is heeeelemaal uitgemolkenā. Nou, dat nodigt echt uit om de komende tijd nog te luisterenā¦
Geen ruzie meer zeggen ze maar hebben ze wel flink gehad. Op een gegeven moment worden ze voor mān gevoel wel wat eerlijker en volgens mij lagen ze gewoon niet meer op 1 lijn omtrent de podcast wat wrijving veroorzaakte en uiteindelijk heeft geresulteerd in ruzie. Bas gaf aan dat hij eigenlijk niet eens zozeer de podcast leuk vond om te doen maar alles wat daaruit voortvloeide. Domien geeft aan dat hij natuurlijk al een drukke baan bij Q music heeft en het daardoor juist chill vond om op donderdag gewoon even anderhalf uur ontspannen met elkaar te lullen voor de podcast en er verder niet zoveel omheen hoefde. Chris zegt niet zoveel maar benoemt wel dat hij destijds zijn baan heeft opgezegd voor de podcast. Ik denk dat als je er alledrie zo anders in staat (voor de een is de podcast iets leuks naast zijn baan, voor de ander is het zijn baan en de derde vind de podcast zelf niet meer zo leuk maar vooral de randzaken waar de andere twee geen tijd voor hebben of niet zo assertief in zijn) dat het niet gek is dat dat voor wrijving zorgt en dat het maken van de podcast dan nog minder leuk wordt. Volgens mij is dat min of meer de samenvatting, ze hebben er gewoon weinig plezier meer in. Dan is stoppen een goede keuze, hoe jammer ook voor de luisteraars. Vind het wel gek dat ze zo boos/gepikeerd zijn over de reacties van luisteraars. Veel mensen vonden het gewoon echt een leuke podcast dus toch niet zo raar dat men dan erg teleurgesteld is als ze eerst ruzie hebben, dan moedig voorwaarts gaan, vervolgens 8 weken break aankondigen waarin ze aankondigen te werken aan een nieuw jasje om vervolgens te zeggen dat ze ermee stoppen?
Ben wel benieuwd wat een Chris dan verder gaat doen. Bas is druk met de kroeg en maakt nog wel eens een podcast serie, Domien is natuurlijk gewoon in dienst bij Q music en Chris heeft nog een podcast met zān vriendin maar die is volgens mij matig succesvol en als ik naar de podcast luister dan zit hij er financieel ook niet helemaal jofel bij.
Dat contract met Podimo is pas net verlengd dus ik denk dat dat ook nog wel eens voor (financiƫle) problemen kan zorgen? Denk dat man man man toch wel een van de grotere podcasts van Podimo is (of was?) en er zullen straks vast veel mensen hun abonnement opzeggen als man man man gestopt is.
Zag laatst ook een TikTok dat Monica klaar is met hun podcast, dus als zij ook stoppen zal Podimo helemaal blij zijn.
Er zijn ook al wat podcasts weer terug naar Spotify, dus er zal wel wat spelen. Nog effe en ik heb alleen Moordcast daar ![]()
Had Podimo laatst niet Tonny Media overgenomen?
Ja klopt, Tonny heeft dat toen goed kunnen verkopen gok ik want toen zaten nog veel podcasts van hen daar. Ik twijfel nu ook om Podimo op te gaan zeggen, luister nauwelijks meer extraās daar nu zoveel weg zijn oa ook marc marie & isa vinden nog eens iets gaat ook weg volgens mij? Aaf en Lies luister ik nauwelijks meer.
Marc Marie en Isa zijn daar toch ook allang weg.