Haha ah gos die aflevering van aaf en lies met huh zoons đ„č echt heel leuk, hardop gelachen
Hahaha die kinderen praten ook echt precies als hun ouders
Ja heel leuk hĂš! Ik zit het nu ook te kijken op YouTube. Leuk om er even beeld bij te hebben.
Ahahah ja viel mij ook op idd, echt hilarisch. Als je ook die foto op insta ziet dan zie je ook gewoon dat ze allebei echt hun moeders vibe hebben. En ik ben echt verliefd op Lies, wat een ontzettend leuke vrouw is het toch
@Iduna haha oh ja was vergeten dat het ook op youtube staat
Ja klopt die âvinden nog eens ietsâ is vorige maand ofzo gestopt bij Podimo. Maar die andere is er nu nog welâŠ
Oh zo. Ja maar die zijn gewoon altijd op Spotify te beluisteren.
Aaf en Lies en hun zoons
Zo leuk en droog die jongens. Leuke verhalen hadden ze.
Ja vond het ook echt heel leuk, veel leuker dan verwacht.
Ik vind het echt heel leuk om te horen hoe leuk zijn met hun puberzoons kunnen praten. In mijn hoofd zijn pubers van die brommende, mompelende wezens waar je geen gesprek mee kunt voeren haha. Maar dit zijn gewoon leuke jongens.
Benjamin praat wel echt precies zoals zân vader.
Mega leuk inderdaad, krijg ineens weer hoop voor mijn puberzoon
(die overigens nog geen 2 jaar is maar dat terzijde)
Jaaa niet normaal, alsof je Gijs hoort praten
Ja echt podcasts met goede gasten dit weekend zeg! Ionica bij de eeuw, Freya Terpstra bij damn honey, de zoons bij aaf en lies, Siri Beerends bij kroegpraat, Carlijn Kingma bij met groenteman in de kast⊠leuk!
En heb Altijd Wat herontdekt. Fijn zo veel luisteren.
En vergeet niet âRoelof de Vriesâ bij Radio Romano ![]()
Heel leuk interview met Hans Klok.
ik vind het heel aandoenlijk dat 2 van die gastjes van 15 dit willen doen met hun moeders, ik zou me op mân 15e alleen maar kapot schamen denk ik haha
Haha ja he, ik heb ook zo zitten lachen om dat verhaal van Sjef van Lies die overprikkeld is ![]()
Haha, ja dat âGast, doe eens rustig.â over zijn moeder vond ik zo grappig.
Ja! Die sfeer is zo gezellig. Ik kon niets met mijn ouders op die leeftijd. Laat staan zo eerlijk over onderwerpen praten.
Ja en dat hij precies hetzelfde stemmetje als Lies opzet als ie een typetje doet, ahwww.
Teun en Gijs is een soort theologiepodcast geworden. Jammer.