Podcasts #2

Haha ah gos die aflevering van aaf en lies met huh zoons đŸ„č echt heel leuk, hardop gelachen

20 likes

Hahaha die kinderen praten ook echt precies als hun ouders

12 likes

Ja heel leuk hĂš! Ik zit het nu ook te kijken op YouTube. Leuk om er even beeld bij te hebben.

4 likes

Ahahah ja viel mij ook op idd, echt hilarisch. Als je ook die foto op insta ziet dan zie je ook gewoon dat ze allebei echt hun moeders vibe hebben. En ik ben echt verliefd op Lies, wat een ontzettend leuke vrouw is het toch

@Iduna haha oh ja was vergeten dat het ook op youtube staat

8 likes

Ja klopt die ‘vinden nog eens iets’ is vorige maand ofzo gestopt bij Podimo. Maar die andere is er nu nog wel

2 likes

Oh zo. Ja maar die zijn gewoon altijd op Spotify te beluisteren.

1 like

Aaf en Lies en hun zoons :joy: Zo leuk en droog die jongens. Leuke verhalen hadden ze.

14 likes

Ja vond het ook echt heel leuk, veel leuker dan verwacht.

4 likes

Ik vind het echt heel leuk om te horen hoe leuk zijn met hun puberzoons kunnen praten. In mijn hoofd zijn pubers van die brommende, mompelende wezens waar je geen gesprek mee kunt voeren haha. Maar dit zijn gewoon leuke jongens.
Benjamin praat wel echt precies zoals z’n vader.

14 likes

Mega leuk inderdaad, krijg ineens weer hoop voor mijn puberzoon :joy: (die overigens nog geen 2 jaar is maar dat terzijde)

6 likes

Jaaa niet normaal, alsof je Gijs hoort praten

2 likes

Ja echt podcasts met goede gasten dit weekend zeg! Ionica bij de eeuw, Freya Terpstra bij damn honey, de zoons bij aaf en lies, Siri Beerends bij kroegpraat, Carlijn Kingma bij met groenteman in de kast
 leuk!
En heb Altijd Wat herontdekt. Fijn zo veel luisteren.

3 likes

En vergeet niet ‘Roelof de Vries’ bij Radio Romano :sweat_smile:

4 likes

Heel leuk interview met Hans Klok.

3 likes

ik vind het heel aandoenlijk dat 2 van die gastjes van 15 dit willen doen met hun moeders, ik zou me op m’n 15e alleen maar kapot schamen denk ik haha

23 likes

Haha ja he, ik heb ook zo zitten lachen om dat verhaal van Sjef van Lies die overprikkeld is :rofl:

22 likes

Haha, ja dat “Gast, doe eens rustig.” over zijn moeder vond ik zo grappig.

7 likes

Ja! Die sfeer is zo gezellig. Ik kon niets met mijn ouders op die leeftijd. Laat staan zo eerlijk over onderwerpen praten.

6 likes

Ja en dat hij precies hetzelfde stemmetje als Lies opzet als ie een typetje doet, ahwww.

10 likes

Teun en Gijs is een soort theologiepodcast geworden. Jammer.

2 likes