Podcasts #2

Ik merk ook dat ik al een tijdje niet meer luister (door hem) ja. Ype heeft regelmatig nog wel een grappig verhaal, maar Botte is zo saai en droog en serieus. Laatst ook een aflevering met echt 0,0 entertainmentwaarde, weet niet eens meer waar het over ging, maar ik dacht echt waarom luister ik dit.

Ook trouwens jammer dat Paulien zo lang niet is geweest, dat zijn veruit de leukste afleveringen.

3 likes

Vind ze een onwijs leuke energie hebben. Maar die lach van Fred dat gegier… het is mij niet gelukt om 1 podcast te luisteren.

1 like

Oh ja ik hou ervan!

Deze vind ik ook heel leuk, comedian Lovella Telesford met haar moeder die mucialzangeres is en haar zus die DJ’t. Leuk om eens niet een een witte man aan het woord te horen maar drie hele leuke sprankelende vrouwen van kleur. Het gaat over van alles in het leven. Grappig en open.

Unsupported browser

5 likes

Ik vind De Shitshow altijd heel leuk en grappig maar ik krijg soms wel het idee dat Stephanie wereldvreemd is. Ze vindt zoveel raar en vreemd.

6 likes

Stephanie heeft erggg lange tenen. Je doet het niet gauw goed bij haar.

6 likes

Maar dat is toch juist de grap?

6 likes

Ja dat is toch juist wat die podcast zo leuk maakt? Dat alles een ironisch toon heeft en je soms toch gaat twijfelen of ze dingen misschien wel serieus bedoelen.

8 likes

Ja!

3 likes

True!

1 like

Ja normaliter vind ik dat ook. Maar bij dat hele verhaal rondom die verloskundige die zogenaamd zo ontzettend onaardig was, had ik niet het idee dat dat sarcastisch bedoeld was. Maar misschien mis ik iets

Ik vond die verloskundige ook erg onaardig overkomen hoor. Wat Stephanie vroeg was misschien niet haalbaar, maar de manier waarop ze haar dan toesprak vond ik ook echt onuitstaanbaar. Ook zo tactloos toen aangaf dat haar moeder net was overleden

5 likes

Ja dat bedoel ik wel met wereldvreemd. Twee keer bellen om te vragen hoe laat de verloskundige komt, meteen om extra hulp vragen. Maar als het zo gegaan is, is dat ook wel onaardig van die vrouw.

1 like

Nou ja als je moeder net gestorven is terwijl je voor het eerst een kind krijgt kan ik me voorstellen dat je even helemaal de weg kwijt bent. Het is duidelijk dat haar band met haar moeder wel van die aard was dat ze normaal gezien veel op haar kon steunen. Ik begrijp heus wel dat verloskundigen daar niet voor zijn en dat zij meer dan genoeg werk hebben, maar ik vind het in deze situatie wel wat hard om haar dan te bestempelen als ā€œwereldvreemdā€.

5 likes

Ik vond die verloskundige ook onaardig overkomen. Jij niet?

5 likes

Ja zoals Stephanie het vertelde kwam ze onaardig over!

1 like

Even zeuren, maar alle leuke podcasts hebben ineens zomerstop. Ik zat net even door mijn feed te scrollen om iets te vinden voor bij het schoonmaken, maar zag niets interessants :smiling_face_with_tear:

14 likes

Oh vreselijk he :sob: Ik stort me in de zomer altijd maar op luisterboeken maar dat is toch echt niet hetzelfde

6 likes

Ja misschien moet ik een leuke non fictie luisterboek gaan zoeken!

3 likes

Pff ik luister die podcast ā€˜Dit is ons land’ van NRC over Palestina en deze week met iemand die in een IsraĆ«lische nederzetting woont en ik word er zo woest van. Mijn bloed is echt aan het koken. Dat eeuwige ā€˜ja het is Mozes beloofd dus we hebben er recht op’. Nee.

11 likes