Toevallig zag ik net dat ze gisteren hebben gereageerd op mijn DM op insta! Ze toonden begrip en snapte dat we hiervan baalden. Als compensatie hebben ze aangeboden dat we een gratis abo krijgen op BNR Plus zodat we de andere theatershows kunnen luisteren. Dus dat vind ik wel heel netjes van ze! ![]()
Ja, hij klinkt echt depressief. En dat Gijs zo stil viel bij zijn verhaal over dat ademwerk. Gebeurt ook niet vaak. En hoop zo dat het goed gaat met Hanneke, love her.
Nee inderdaad en ze zijn ook altijd lacherig over spiritualiteit en zweverigheid maar dat verhaal (en die hele zoektocht) van Teun was toch wel heel spiritueel.
Ja love Hanneke♥️
Hanneke: "“Welke smaak zal ik nemen, kers of mango?”
Gijs: “mango”
Teun: “mango”
Hanneke: “kers graag”
We krijgen ongetwijfeld over een jaar te horen dat ‘Nathalie en ik al een tijdje zijn gescheiden’ en over het zielige leven van een man alleen. Met een baby niet te vergeten…
Ja precies, naar aanleiding van bovenstaande berichten gaan luisteren en klinkt echt niet best!
Leuk dat de damn honey meiden bij Altijd wat waren : )
Er staan naast de twee nieuwe afleveringen, meer oude afleveringen openbaar van Radio Romano (oude Krokante Leesmap). Dus: 97 afleveringen die eerst achter het muurtje stonden, zijn nu ook gratis te luisteren!
Ik ben de podcast van Teun & Gijs gaan luisteren door dit topic en ik ben echt helemaal hooked
had ik totaal niet verwacht, ik dacht dat ik het echt lullo’s zou vinden maar ik heb binnen twee dagen al iets van 20 afleveringen gebinged, oeps.
Hanneke is wel het hoogtepunt van de podcast, en het blijft een beetje vreemd dat er van de (vermeende) ontrouw van zowel Gijs als Teun geen moment wordt gerept (alleen dat Gijs heel zielig doet dat hij nu alleen op vakantie moet - ja man, je had 'm ook in je broek kenne houwe he). Maar het is verder echt hartstikke vermakelijk.
Ik kan sinds Sarah Neutkens heeft gedeeld over haar ervaring met seksueel en psychisch grensoverschrijdend gedrag van Gijs Groenteman geen enkele podcast waarin hij voorkomt luisteren. Groenteman in de kast, de kamer van Klok, Teun & Gijs… ik sla ze allemaal over tegenwoordig.
Ik snap ook echt niet dat mensen nog vrijwillig naar hem luisteren… ![]()
ieeeew nee dit wist ik helemaal niet? Waar heeft ze dit gedeeld? Ik stop meteen weer met luisteren, wat naar dit bah
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe weinig dat is opgepakt door de media en Gijs doet nog precies hetzelfde als daarvoor. Dat lijkt me zo kut voor haar. Er zijn mensen om minder gecanceld denk ik.
Op haar insta, zie de post van 28 mei 2024, die begint met een kleine oude foto van toen ze klein was.
Bedankt hiervoor, ik kon alleen wat rare sites vinden die hierover bericht hadden. Snap niet waarom hier geen woord over is gerept in de gewone media. Gijs Groenteman is natuurlijk een populaire cash cow dus ik krijg direct het idee dat hem de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Ik heb ook een dergelijke situatie meegemaakt bij een vorige baan (tien jaar oudere manipulatieve manager) en hoor zoveel echo’s daarvan in Sarah’s ervaringen. Bij mij is die man echter uiteindelijk ontslagen, Groenteman heeft gewoon nog een platform.
Ga direct stoppen met die podcast luisteren, dus dank je heel erg voor het delen.
Wat erg dat je een soortgelijke ervaring hebt gehad, dat wens je niemand toe.
Ik weet via een vriend die werkzaam is in de media dat het wel werd opgepakt door traditionele media (boulevard, shownieuws) maar omdat zowel Groenteman als Sarah (om begrijpelijke redenen; ze had o.a. angst om aangeklaagd te worden en heeft nooit dezelfde (financiële) middelen als Groenteman) en ook andere betrokken partijen (Volkskrant, maar zelfs Aaf is benaderd en dat vind ik echt heel erg voor haar) niet wilde meewerken konden ze er niks mee. Ik weet niet of ik het me helemaal goed herinner hoor, maar dat staat me bij. Vind het wel heel erg dat zijn werkgevers (Volkskrant, BNNVARA) er niks mee hebben gedaan.
Ik heb hetzelfde. Ik vind elke persoon die in zijn podcast gaat zitten ook meteen minder leuk. Dan moet ik me echt bedenken dat diegene gewoon diens werk wil promoten, maar gadver Groenteman zou echt gecanceld moeten worden in plaats van nog zo’n groot podium te hebben na wat hij heeft geflikt.
Een vraagje: luistert iemand hier de extra Petje-Af-afleveringen van Computeren? Hoe lang duren de afleveringen? Nu ik gestopt ben met Podimo wil ik wel ergens wat luisteren (ook ivm zomerstops van veel podcasts) en daarvoor ook wel betalen. Aangezien je zelf je bedrag (1, 3 of 5 euro) per maand wel kunt bepalen, maar niet ziet hoelang de extra afleveringen duren.
Meestal rond de 20 minuten
Omg ik volg Emma sinds kort en idd; wat is die vragende/twijfelende manier van praten vervelend om naar te luisteren. Maar haar eetcontent is wel leuk!
Fred van Leer en Richard Groenendijk hebben nu ook een podcast en vind het erg leuk!
Unsupported browserQ7KdJ-qn0t-MQ
Zou Botte dat zelf door hebben? Ben helemaal afgehaakt door ‘m.