GOD wat trek ik die Malou H en Tatjana A toch sleeeecht. Die laatste is de hele tijd moe en overprikkeld maar wel weekenden lang feesten inclusief zuipen en drugs en dan reppen over geen aanspraak durven maken op een Broodfonds. Ga dan lekker in dienst meid, you can’t have it all maar laat andere freelancers niet dokken voor jouw dinsdagdips.
En weggaan bij je uitgever want ‘bloed aan hun HANDE’ maar wel naar Milkshake gaan maar daar dan achteraf spijt van hebben ja zo lul je wel een Randstedelijke podcast vol ![]()
Haha nou, dit lag wel iets genuanceerder toch? Milkshake is het enige grote festival in z’n soort en dat wilde ze graag steunen, maar ze vond dat de vibe anders was dan voorgaande jaren. En ze geven ook vaak aan dat zij de luxe hebben dat ze van uitgevers kunnen wisselen + daar zijn er gewoon meer van.
Dit lag op geen enkele manier genuanceerder. Als ze in lijn was gebleven met zichzelf dan was ze niet gegaan.
(maar verder is er wel ALTIJD iemand ziek/zwak/misselijk)
Moet dat relatable zijn ofzo? Ik snap het niet, het is alsof ik m’n oma hoor over haar pijntjes en die heeft er met haar leeftijd recht op om ons met die informatie lastig te vallen.
Maar dan komen we uit op de ‘je doet dit dus je moet óók dit, dit en dit doen’-retoriek en ik denk dat daar meer nuance in zit.
Snap je. Vind het gewoon enorm pretentieuze zeikwijven ![]()
Ik houd van podcastgekwebbel op de achtergrond en van een brits accent, zag dat Dolly Alderton (schrijfster) deze eergister ofzo tipte op haar insta: Off air with Jane & Fi
echt wel lekker, best wel grappig maar vooral beetje kabbelend:. Komt ook vaak een nieuwe afl.
En die T en M trek ik ook heel slecht haha ga zo te lezen ze ook niet binnenkort toch een nieuwe kans geven.
Ik vind Altijd Wat heel leuk en gezellig maar heb nu even een overkill gehad ofzo, sommige dingen word ik een beetje moe van, zoals altijd dat Tommmm RIP en Martijn altijd met zijn pijp derby’s haha.
Vind het wel grappig dat zij Bram zo geweldig vinden terwijl ik hier vooral lees dat mensen hem stom/vervelend vinden.
Ik vind podcasts zoals ‘het verhaal van de schaal’ heerlijk, iemand nog een tip nu voor zoiets in de rustige zomermaanden? Vrij veel podcasts die ik normaal luister hebben stop / weinig nieuws.
Ja en stomme ergernis: Suus zegt vaak over de mannen/gasten o.a. ook tegen Bram de Wijs maar dus ook anderen “oh jij bent echt héél knap” en dan zoek ik die man op en dan is het vervolgens een niet-knappe middelmatige Jeroen?
Villa Betty
Het fortuin Carlier
De Meestervervalser
Ik snap ook niet waarom ze zo fan zijn van Bram. Dat hij daar meerdere keren uren zit. Vind het ook zo flauw hoe ze de hele tijd over knappe of niet knappe mannen praten - kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
Ik had weer een keer geluistered na lange tijd en zei nog tegen mezelf: “Laat me raden, ze zijn moe, lichamelijk kwakkelen en overprikkeld”. En indd daarmee werd weer geopend. Na jouw bericht bedenk ik me dat ik ook meteen week een maand niet geluisterd heb.
Ik weet nooit helemaal zeker of hier nou wel of juist geen fans zitten van Teun en Gijs
, maar ik heb echt genóten van hun vakantieserie op Podimo samen met Hanneke.
Ik ook, ondanks nogal gemengde gevoelens bij beide heren.
Ja! Ik ook. Fan ben ik alleen van Hanneke.
Suus zelf is idd ook niet moeders mooiste. Vind haar bek-werk zelfs een beetje eng?
Same.