doe eens lief
Gaat t ff
Ik ging haar opzoeken want ken deze mensen niet en naast dat je ongelijk hebt, was zij vroeger een blogger oid? Ze heeft wel een bekende kop.
Ga de aflevering tandarts eens luisteren en ga je flink schamen
.
Bek-werk? Wat onaardig
Kan je samenvatten? Want ik trek dat duo niet.
Volgens mij wel, ik ākenā haar ook al heel lang. Kan ook zijn via Twitter zijn trouwens, daar had ze veel volgers. Ze zat ooit in een heterorelatie, waar haar eerste kind ook uit voortkomt.
Nee hoor. Ze heeft een kind gekregen met een man maar ze zat niet in een relatie met hem.
Jazeker had ze een relatie met hem. Ze is pas daarna uit de kast gekomen. Ik volg haar al van toen ze nog samen in Breda woonden.
Holy, wat zeg jij?!?!
Hallo vader, ik ben noor
Hardop gelachen
Heb je De brand in het landhuis al geluisterd?
Hier hing een schilderij is ook zoiets.
Iets anders, maar ook wel aanraders:
De plantage van onze voorouders
Mina & mevrouw
En als je heel veel wil kunnen luisteren: Het Bureau (dat is eigenlijk een hoorspel en voor velen vast te traag, maar eigenlijk echt geweldig).
Ja behalve het bureau allemaal geluisterd en allemaal mooi/leuk/aanraders vond ik! Ga het bureau proberen vandaag, thanks!
Weer een rechtszaak podcast. Dit keer over individuen die āstrijdenā tegen het onrecht (onder meer tegen banken, ziekenhuizen, de gemeente en een groot farmaciebedrijf)
Luistert aardig weg en er komt weinig juridisch jargon in voor. Het heeft voor mij een Hart van Nederland/Rijdende rechter vibe.
Nou de vibe (iig aan het begin) van de nieuwe Eeuw is erg gezellig tussen Botte en Ype ![]()
Botte komt zo niet over als een gelukkig persoon, ik vind dat vaak echt sneu om te horen (naast dat het zorgt voor minder leuke afleveringen). Zoān lage eigenwaarde.
Hahaha, zo! Je had me zo wijs kunnen maken dat het satire is, maar ze zijn dus echt serieus. Hebben ze dit zelf dan echt helemaal niet door of tonen ze soms ook nog wel een beetje zelfspot?
Spreken ze nuā¦. Tuks?![]()
![]()
![]()
Ohhhhh ik erger me zo aan hun.
Ze proberen nu elke keer een vraag te beantwoorden. Laatst hadden ze een vraag over hoe slecht het nou eigenlijk is om je kind in te zetten als onderwerp/verdienmodel in je kunst. Nodigen ze 3 mannen uit die dat doen om als panel op te treden ipv mensen die daadwerkelijk iets afweten van de ontwikkeling van kinderen lol
Waar staat die afkorting voor?