Podcasts #2

Je kon soms ook wel merken dat het een beetje schuurde tussen die twee. Marc-Marie kon best venijnige opmerkingen naar Aaf maken en Aaf lachte het dan maar een beetje weg. Net zoals die kwestie dat Marc-Marie te vroeg was en Aaf er nog niet was om de deur open te doen, ging hij toen echt lang over door hoe vervelend hij dat vond haha

6 likes

De podcast van Marc Marie en Jan Uriot is echt niet te luisteren, vind ik. Die sneren steeds en volgens mij leven ze echt op een andere planeet.

8 likes

Ja ik kon het niet meer aanhoren en ben ik gestopt met luisteren. Wat een vervelende dynamiek hebben die twee.

4 likes

Het gaat hier vaak over hun dynamiek, sneren etc maar ik zie het niet echt zo. Wel denk ik dat het een goede keuze is want de podcast werd saai en veel van hetzelfde.

8 likes

Oh ik vind dit echt jammer. Een van mijn favoriete podcast.

5 likes

Ah ik vind het wel jammer! Die nieuwe dingen klinken wel ook goed. Was toch mijn zaterdagochtendroutine en heb door de jaren heen enorm om ze gelachen. Soms echt hardop buiten.

Zou aaf voor een ander productiebedrijf willen gaan maken? Meer van dit misschien bij Gijs?

Haha doen ze nou zomaar een bamigo-reclame erbij? Staat niks over in de shownotes.

7 likes

Oh nee ! Daar was ik al bang voor met die titel. Heb nog niet geluisterd. Jammer, was zo’n fijne klets onzin podcast.

O fijn dat ze uit elkaar gaan! Ik vind Aaf heel leuk, maar MM zo vervelend! Hij doet altijd alsof Aaf heel dom is (vooral bij de adviezen), komt 28473920x op de dingen terug die Aaf heeft gezegd/gedaan, maakt altijd dezelfde niet grappige grapjes en is vals maar heeft zelf errug lange tenen.
Dus prima

16 likes

Ik had gisteren weer een aflevering geluisterd van MM en Jan zijn voor niemand bang, ik dacht echt dat zij veel eerder zouden stoppen dan MM en Aaf. Ik schat nog 5 afleveringen voordat Jan het niet meer trekt.

3 likes

Jammer dat ze stoppen, maar ook wel fijn, want m’n lijst met wekelijkse podcast is inmiddels te lang om steeds goed bij te houden

4 likes

Jammer :broken_heart: ik ga ze missen het is ook mijn favoriete podcast om bij in slaap te vallen haha

5 likes

Ze doen ook al een poos geen ā€˜ā€˜live vanaf het bankje’’ meer en er werd nooit op gereageerd waarom niet, terwijl het echt veel werd gevraagd op insta. :thinking: En ook een beetje raar dat MM met exact dezelfde podcast doorgaat maar dan met iemand anders? Jammer dat Aaf deels naar podimo gaat…

5 likes

Welke luister je nog meer?

1 like

Merkte dat ik Aaf & MM met regelmaat skipte de laatste tijd dus ben er geloof ik niet rouwig om dat ze stoppen! Beter misschien wel. Ga de nieuwe podcast van Aaf wel volgen denk ik, de podcast van MM niet meteen.

Overigens net de eerste twee afleveringen van Tjit’s chat geluisterd (van Tjitske Reidinga) en echt hardop gelachen, vooral om de eerste aflevering met haar 12jarige puberzoon + vriend. Maar vind haar sowieso hilarisch dus ga die wel blijven volgen voorlopig :heart_eyes:

2 likes

Jammer van Marc-Marie en Aaf. Het lijkt wel alsof er achter de schermen iets is gebeurd. Ook onder ze met die andere podcast op podimo stoppen.

Ik ga wel naar Marc-Marie en Isa Hoes luisteren en ook zeker naar die van Aaf als deze niet achter een betaalmuur zit.

1 like

Aaf zegt dat ze samen met Lies Visschedijk vanaf 6 mei Aaf en Lies lossen het wel weer op om de week over op elk podcast app te beluisteren is en de andere podcast van Aaf en Lies pakken door komt op de podimo app op woensdag om de week.

4 likes

Het is niet een superlange lijst want ik wil niet achter gaan lopen en ik luister ook veel luisterboeken. En het is overigens ook niet een heel spannende lijst haha:

De Mediameiden
Back to the Beach (dat zijn Stephen en Kristin van Laguna Beach die de afleveringen terugkijken)
Carice en Halina
En dus MMA maar die valt nu weg

En als ik tijd over heb, luister ik ook Hey Now, Hey Now, Sounds like a cult en Reply all.

1 like

Ah ik vind het echt niet leuk… ben wel mega benieuwd naar Aaf en Lies, vind Lies ook echt een leuk mens.

3 likes

Vind ik wel een leuke vraag aan iedereen: welke langer lopende podcasts luister je ā€˜vast’, dus ongeveer alle afleveringen die uitkomen (of dat nou wekelijks of maandelijks is)?

Mijn lijstje:
Eeuw van de amateur
Damn, honey
Geeky dingen
Marc-marie & Aaf vinden iets
Teun en Gijs vertellen alles
De Rudi & Freddie show
Sounds like a Cult
De mediameiden
De grote podcastlas (nog wel veel in te halen maar voornemens ze allemaal te luisteren)
Voordat de bom valt
Nooit gezien
Carice & Halina
Waanzinnig land (net nieuw maar ben fan!)

Luisterde ik standaard tot ik geen gratis podimo meer had:
POM (podcast over media)
Alle geschiedenis ooit
Zelfspodcast
Man, man, man
Extra afleveringen van Zelfspodcast en mm & a.
Blauwe m&ms

6 likes

De Stemming van Vullings en Van der Wulp
Mediameiden
De Rode Lantaarn
Etenstijd
Europa Draait Door
How to be Fine
Ik ken iemand die
Haagse Zaken
Culturele Bagage
Over Geld praat je niet