Podcasts #2

Eens! Als luisteraar voel ik me steeds minder betrokken omdat er blijkbaar tijdens de opnames dingen gebeuren die zo te horen erg grappig moeten zijn maar die ik niet meekrijg. Jammer, want ik luisterde er graag naar.

2 likes

Waar is die dan te luisteren? Ik heb Pro Forma nog nooit ergens gevonden (heb geen podimo)

5 likes

Mijn abonnement verloopt ook bijna. Ik neig naar verlengen, maar zou eigenlijk alleen maar zijn voor napleiten en pro forma en de Willem podcast. Hoop dat er nog een aanbieding komt

2 likes

Napleiten kun je buiten Podimo luisteren.

2 likes

Ik luister op Podimo vooral naar POM (podcast van Alexander Klöpping en Ernst-Jan Pfauth). Mijn proefperiode was een maandje geleden afgelopen en ben toen gaan betalen. Maar inmiddels heb ik toch opgezegd. Ik ga maar eens kijken of ik het mis als ik niet meer luister.

3 likes

O ja, is ook zo! Dan zijn het er nog maar 2 die ik altijd luister.
De andere podcasts zoals Er is iets vreemds gebeurd en de Weer een dag extra kan ik wel missen

2 likes

Heb wel weer podimo maar op een ander mailadres weer een tijd gratis. Vond die van Tjitske geinig!

2 likes

Er is een tweede seizoen blauwe M&M’s. Heftig verhaal van de vrouwelijke journalist. Wat een eikel en wat naar dat ze dacht dat het aan haar lag.

3 likes

Ik vond het eerste seizoen super interessant. Ga deze ook luisteren. Heb nog geen nuttige bijdrage, maar bedankt voor het melden dat er een nieuw seizoen is!

3 likes

Ik was blij dat er een laatste aflevering van Eitje was!

Van Vriend of vijand verscheen vandaag de tweede aflevering en die vind ik ook interessant.

1 like

Ik vind de podcast van Carice & Halina echt heel leuk! Mooie fijne gesprekken en ook echt grappig af en toe.

11 likes

Ja geweldig ik geniet er echt van

3 likes

Ik ga echt helemaal stuk om Halina hahaha wat een heerlijk mens

6 likes

ja same!! ben nog bezig met die over moederschap, vind hen leuk samen

3 likes

Ja echt heel grappig! Love it, zo ongeremd.

2 likes

Ja ik wist niet dat ze zo grappig was hahah, ik vind haar veel leuker dan ik dacht (= gebaseerd op wat ik eerder wel eens van haar zag bij dwdd enzo en dat ene filmpje met die getuite lipjes)

3 likes

Marc-Marie en Aaf stoppen met hun podcast

2 likes

Ik luister al een tijdje niet meer, zeggen ze dat in de podcast of ergens anders? Geven ze een reden?

Ze zeggen het in de podcast. Ze gaan ieder hun eigen weg. Maar ik moet ‘m nog even afluisteren, dan zeggen ze vast wel wat hun volgende plannen zijn.

Edit: Marc-Marie gaat door samen met Isa Hoes, met ‘Marc-Marie en Isa vinden iets’. Lijkt me best heftig voor Aaf.

3 likes

Volgens mij is het een beetje irritatie naar elkaar. Marc Marie gaat verder met Isa Hoes onder dezelfde - iets aangepaste - titel. Aaf gaat verder met Lies Visschedijk en dan vooral dat vraaggedeelte aan het eind. Op Podimo krijgen ze ook een versie van die podcast.

3 likes