ok heb nog niet bijgelezen dus zal vast heel erg spuitelf zijn maar ik wil ff mn frustratie kwijt over marlotte
ik snap echt niet hoezo die journalisten 1. niet het brandwondencentrum even hebben gebeld met vragen over dingen die ze wel konden checken zoals die app en dat de postkamer gesloten zou zijn geweest. dat klonk meteen al teringverdacht. en 2. een neutrale arts naar het verhaal hebben laten kijken of het uberhaupt medisch allemaal mogelijk is, 3 amputaties en 3 jaar op de ic in een brandwondenziekenhuis.
oja en 3. niet direct een google image search hebben gedaan
leuk verhaal zo hoor maar het āonderzoekā slaat echt nergens op
en ik snap ook niet dat die psychiater zei dat dit soort dingen weinig voorkomen en hij vooral munchausen kende want juist sinds het internet zijn er toch superveel verhalen van mensen die zich voordoen als iemand anders die ziek is, misschien niet zo extreem/uitgebreid als dit verhaal maar toch. er is een heel en langlopend programma gewijd aan catfishende mensen
OJA EN ik irriteerde me ook HEEL erg aan hoe die roelof de foto van āmarlotteā omschreef
PRACHTIGE BLAUWE OGEN, straalt een en al onschuld uit en vrolijkheid en die BLAUWE OGEN hĆØ!